Život jedne plavuše...

06.01.2006., petak

Dali se isplati razmišljat korak unaprijed?

Evo ljudi, ponovo se vračam u život,neke stvari se vračaju na mjesto, a neke se očito nikada neće ni promijenit,no dobro sada uživam...Kod mene je problem što ja uvijek razmišljam korak u naprijed, znači ako mi je sada lijepo, razmišljam o tome kako će biti kada sve završi, i s takvim stavom opčenito, nemogu uživat,jednostavno nešto mi govori svaki put da sam ja osuđena da mi se život sastoji od patnje, boli, dosade,negativne energije,....i da ću nakon prolazne sreće patit još više, ja se pitam do kad tako?!?Ljudi oko mene mi govore da uvijek zračim pozitivnom energijom i da se i zato druže samnom, jednostavno kažu da uz mene zaborave sve svoje probleme, a uz koga da se ja opustim,...Istina, postoji i moja oaza mira,postoji ali do nje je teško doći, duga priča...Da to je osoba koja me svaki put izvuće iz depresije, koja me svaki put razveseli, koja je tu kada je najviše trebam, koja shvaća sve moje probleme, koja osjeća onu iskrenu i veliku ljubav prema meni,da to je osoba koja shvaća moje životne probleme, jer i sama prolazi kroz to...ali i kad sam s njom razmišljam da će isto tako doći dan kada više neću moći biti pored njega, kada više neće htjet slušat moje probleme, kada će njegova ljubav prema meni ishlapit,nestat,na koncu svega jednostavno se ne mogu s nikim opustit, ne znam do kad će sve to trajat...
- 12:43 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Svi usponi, padovi, dobro, loše, nezaboravni trenuci,...jednostavno, savršeno nesavršen život jedne plavuše u mladim godinama...

Linkovi