Myspace layouts



...OPIS BLOGA...

my lifee... my love.... my friends ... my songs... all
about me and everything else....


...OBAVEZNO POSJETITI...

*adry i ivan
*ivan=)..
*slippy:)..
*ja i ivanica..
*moja mala nataša:)..
*gilja..
*leGa MC
*ivana
*sekaaa
*pjesmicee
*jukaaa
*booky
*fićo & samoja
*tena i pinkica
*b1207
*tanjaa
*vere i tasha..
*kica i niina..
*duda & jerki..
*luda Tenica...:)
*Delica...:)
*grca from vinkulja...
*mali Drale..
*ire the devil...
*irennaa...
*tigrica...
*fićo-chofus...
*barby=)...





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws



Myspace layouts



Image and video hosting by TinyPic
...romantiku .. iskrenost.. spremanje... palačinke... čokoladu... jagode... šlag... kokos... pizzuu.. svoju sobu... ljeto... more... pijesak... bazene... noć... Božić... praznike... glazbu... zabavu... Tree Hill... Jessicu Albu... Filmove.. "Honey".. "10 razloga zašto te mrzim".. "Zaplešimo zajedno"... odbojku... kuhanje... frendove.... plave okice i plavu kosu... my moby... ružičastu boju.... prstenje...eskurzije... samoću... šetnje... Bosut.... odbojku... pisat pjesme... moju osnovnu..
vod(k)u... ples... snjeg... kišu...


Myspace layouts


Image and video hosting by TinyPic
laž.. prijevaru... dvoličnost.. umišljenost... ufuranost.... darkere... metal .. zimu... školu... štrebanje... spavanje... ogovaranje... ulizaneee šminkereee... margarinnnn ... šunkuu... moje noge - posljedica čokolade;-)... stopalaa... dosadu... i još dosta togaa...
--------------------------------
dosta o meni... sad malo ostaliii spaljeni ljudii...

Image and video hosting by TinyPic

one excelentt girl:

Image and video hosting by TinyPic

heh ma Vinkulja ruless zar ne...

blog layouts



Željo moja...
-dejan matić


Ako ti slučajno na um padnem,
ako se slučajno sjetiš svega,
dođi mi, dođi k'o nekad..
sanjaj sa mnom, a ne kraj njega..

Budi sa mnom
i budi se sa mnom..
željo moja, željo moja...
u životu svega imam,
al' mi fali ljubav tvoja...

Ako ti slučajno suza krene,
ako te slučajno duša zaboli,
dođi mi, dodji k'o nekad,
spavaj sa mnom, a ne kraj njega...


Image and video hosting by TinyPic

Zasto me u obraz ljubiš..?

Zašto me u obraz ljubiš,
neću da mi budeš drug,
promaši bar milimetar,
i poljubac će biti dug...

Ti mi tajne pričaš,
sve djevojke ti znam,
i savjete mi djeliš,
al' ja te ne slušam..

Jer pjesak u tvom glasu,
mi pali stopala..
u tom bi pjesku s tobom,
danima ležala...

Ref.
Zašto me u obraz ljubiš,
neću da mi budeš drug,
promaši bar milimetar..
i poljubac će biti dug...

Zašto me u obraz ljubiš,
takvih mi je spisak dug,
što me ljube prijateljski,
ja neću da mi budeš drug..

Kad mi kažeš zdravo,
ja razbolim se ,
i u oči pravo
ne gledam te, ne...


Image and video hosting by TinyPic

Necu nikog tako voljeti..
-et..


Pusti nek traje osjećaj taj stari..
kao žena voljena pored tebe sigurna
i kad si blizu u meni strah i nemir
da te izgubim i bez tebe probudim
U jednom trenu stane sve
i zauvijek nek ostane
da ti snove vratim, tvojem oku sjaj
samo zagrli me sad
ti ćeš otjerati strah...
Sada znam da je sudbina
i sve dok si tu
ja samo tebi pripadam
u dobru i zlu
jer kad jednom odeš, ljubavi
necu nikog tako voljeti...
Jedno za drugo stvoreni mi smo
sve do kraja vremena
kao davna molitva
prošlo je dana, ušla si tiho
u moj život kao san..
da ti svoju ljubav dam..
Još za suze rano je,
uz tebe sreća stanuje,
osmijeh tvoj je mome srcu dovoljan
samo zagrli me sad
ti ćeš otjerati strah..

Image and video hosting by TinyPic


Sve mi tvoje nedostaje...

Sanjao sam da si kraj mene
i da mi opet pripadaš sva..
sanjao sam to i molio nebo
da me ne budi iz sna..
Sad odlazim pod prozore tvoje
da ugledam te samo na tren
da ogrejem dušu, da oteram tugu
tako sam i ostavljen..
Nisam našao mir
ni sa jednom od sto
samo dublji je vir,
što me vuče na dno..
Sve mi tvoje nedostaje,
otkad se bez tebe budim,
sve mi tvoje nedostaje..
bojim se da ne poludim..
Sve mi tvoje nedostaje
trazim oči kao tvoje
sve mi tvoje nedostaje
vrati mi se, milo moje..
A činio sam gluposti mnoge,
da oteram te od sebe ja
ni slutio nisam da volim te više
od života, malena..


WATCHH THIISS!!!
hehhheeeheee...


Myspace Animations


he heeeeeee....


Myspace Animations


živila!!


Myspace Animations


uuu kojee sissee ti probleme uvalioo..?


Myspace Animations


kolko vidiš prstiju;-)??

Image and video hosting by TinyPic

Oficir s ružom

Da me nevinog optuže,
da me u zasedi okruže,
kao oficir s ružom donjeću odluku..
neću pristati na predaju,
za ponos oružje nemaju,
za to im šaljem ovu poruku:

Mogu da mi ukradu
i ovo malo para,
mogu da mi uzmu
ovo srce iz nedara,
Da me drže na hlebu i vodi
i bez sna..
ali ne mogu da mi uzmu
tvoje ime s usana!!!

Da me nevinog osude,
u pola noći probude,
da me zatvore na golom otoku,
neću pristati na predaju..
za ponos oružje nemaju,
zato im šaljem ovu poruku...

Image and video hosting by TinyPic

evo malo pjesamaa...kisskisskiss

Po dobru ti me pamti
-nina badrić


Sad odlazim
oprosti mi za sve
ne krivi mene onda
kad ti bude najteže..
Ja čuvam te
u svojim mislima
i gdje god odem uvijek bit ćes
tamo gdje sam ja..
A dobro znaš
da sad bi dala sve
da noćas vrijeme
stane zauvijek..
Ako već mora doći sutra,
ako već mora biti kraj,
bar po dobru ti me pamti..
bar po dobru ti me znaj..wave
Ako već moram protiv sebe
sve bi mi značilo da znam
bar po dobru da me pamtiš
u svojim mislima
i noćas zadnji put me zagrli za kraj..zujo
Kad budeš sam
u dugim nocima
i shvatiš da me voliš
kao nikad nikoga..
Pozovi me,
probudi me iz sna
nek vjetar tvoje riječi nosi
tamo gdje sam ja..
Dobro znaš
da sad bih dala sve..
da noćas vrijeme
stane zauvijek..headbangkisswave



Sve mi tvoje nedostaje

Sanjao sam da si kraj mene
i da mi opet pripadaš sva..
sanjao sam to i molio nebo
da me ne budi iz sna..
Sad odlazim pod prozore tvoje
da ugledam te samo na tren
da ogrejem dušu, da oteram tugu
tako sam i ostavljen..
Nisam našao mir
ni sa jednom od sto
samo dublji je vir,
što me vuče na dno..
Sve mi tvoje nedostaje,
otkad se bez tebe budim,
sve mi tvoje nedostaje..
bojim se da ne poludim..
Sve mi tvoje nedostajebang
trazim oči kao tvoje
sve mi tvoje nedostaje
vrati mi se, milo moje..
A činio sam gluposti mnoge,
da oteram te od sebe ja
ni slutio nisam da volim te više
od života, malena..

Necu nikog tako voljeti..
-et..


Pusti nek traje osjećaj taj stari..
kao žena voljena pored tebe sigurna
i kad si blizu u meni strah i nemir
da te izgubim i bez tebe probudim
U jednom trenu stane sve
i zauvijek nek ostane
da ti snove vratim, tvojem oku sjaj
samo zagrli me sad
ti ćeš otjerati strah...
Sada znam da je sudbina
i sve dok si tu
ja samo tebi pripadam
u dobru i zlu
jer kad jednom odeš, ljubavi
necu nikog tako voljeti..nonono.
Jedno za drugo stvoreni mi smo
sve do kraja vremena
kao davna molitva
prošlo je dana, ušla si tiho
u moj život kao san..
da ti svoju ljubav dam..
Još za suze rano je,
uz tebe sreća stanuje,
osmijeh tvoj je mome srcu dovoljan
samo zagrli me sad
ti ćeš otjerati strah..

Pijan..
-hladno pivo..


Treći mjesec zdesna maše mi,
od zvijezda nebo i ne vidim..
ja sam Ingemark Stenmark iz Gajnica..
i trčim slalom među banderama..
Kao pobjednik stižem na cilj,
stojim na haubi i slikam se..
u ruci blješti znak Mercedesa..
u drugoj topli kruh od pekara ..
I svi me vole, svima sam duhovit,
čekaju na red da me upoznaju,
samo ti nikako da shvatiš konačno,
koliko me voliš suludo..
Tvoje ime mi je najljepši refren,
što ga pjevam od srca na portafon,
nitko se ne javlja, ništa se ne čuje..
samo susjedi prijete policijom..
Prozor tvoje sobe gađam kamenjem
to sam negdje vidio film neki crno-bijel'
al' u njemu je staklo bilo puno jače..
u njemu junak nije bjež'o od braće..
I svi me vole, svima sam duhovit..
čekaju na red da me upoznaju,
samo ti nikako da shvatiš konačno,
koliko me voliš suludo,
...glupačo!!thumbup
_____________________

hehe evo mene opet=)

Image and video hosting by TinyPic

pussssse!!

Zovem da ti čujem glas..
-antonija šola


Mislim na tebe,
sunce izlazi,
dal ti falim kao meni ti,
pjesme ljubavne dal te podsjete
što smo bili jedno drugome...
Promijenila sam se nećeš me prepoznati,
kad ti kažem koliko znaćiš mi...
Zovem da ti čujem glas,
da te podsjetim na nas,
da te pitam kako si
što je novo ljubavi...
Zovem da ti kažem sve
tvoja sam i volim te,
i da nemam nikoga,
samo tebe jednoga...nonono

još jedna "plavkica"

14.10.2006., subota

vrijemeee leti...:(

Pozzzz pozz ekipowavemah...evo menethumbup... nemojte mislit da sam u depresijiheadbang... onaj post je bio malo bedirajući ali neće se ponovit ma svakog tako uhvati zar nee?rolleyes Heh... evo subota je hvala Boguparty... nisam više ni za grad ni ništabang...već mi je dosadilo...svake Božje subote isto i stalno istobang..dođeš u grad,sjedneš,piješ, i kućimad....i ja još u pol 12-12headbang... zamisli... joj... što se ljubavi tiče kod mene sve 5kiss a bome i kod mojih mački... thumbupposjetite obavezno blog ivanice i marka!! Eto odsad i tina i mia happy zaljubljene jedino još maša i etogac... svima greaat!!promjenila sam pjesmu na blogu kao što viditethumbup...lijepa mi je ovasmijeh... al izmjenjat ću ih još 100 putamad... znam da će mi vikend proć čim se okrenem pa bi ga iskoristila a neznam kakonamcor.... neda mi se učitttiii...smokin škola me rasturaa...jedva čekaam Božić lol!eeki tak...eto odo stvarno kissevi svimaaakiss!!!lijepo mi se zabavite večeraaass=)

16:23 A ti misliššš.... /79/ Previše boje trošiš! ;)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MySpace Layouts


i evo kolko vas je bilo od 13.6....





This is mee...


Image Hosted by ImageShack.us

imee...ADRIANA
zovete mee... ADRY
datum rođenja...12.3
mjesto rođenja...australija
znak horoskopa... riba
razred i škola...drugi gimnazije
mjesto... vinkulja
naj jelo... palačinkeee
naj piće... voda
naj voće... jagode
naj slatkiš...čokolada s jagodama
mane... tvrdoglavost i ljubomora!
vrline... nemam ih:(
zaljubljena?? veećć dugoo;)) puse ivanu...
naj pjesma... i don't wanna miss a thing




MySpace Layouts



*Antonija Šola-Zovem da ti čujem glas:*



a sadd upoznajte malo ljudii iz našeee looooode gimbuljeee....

Image and video hosting by TinyPic

MySpace Layouts



Oprosti mala...
-magazin


Da mi je samo,
da se nađem tu,
kad priznaš sam sebi,
Bogu i narodu..
da sam ja
bila najbolja..
Da sam ja,
bila najbolja...

Vjetar te nosi,
ja zaustavljam,
koliko moj si,
da ti ne pričam...
da sa mnom si,
bio najbolji, najbolji...

A gdje sam do sada,
bez ljepote i sjaja,
otkad došao si,
s vjetrom kroz vrata..
i reko oprosti mala,
oprosti mala,...

Oprosti za ono što ti
nikad nisam dao,
zaslužila jesi,
al bolje nisam znao..
reko i otišao....

Da sam ja
bila najbolja...

MySpace Layouts




Tugo, nesrećo
-crvena jabuka


Ona dolazi, jednostavno osjetim..
možda mi šapne snijeg sa grane..
šta mi donosi, kusur od ljubavi,
il' malo sreće minulih dana..
ne znam kako, al' znam, ona dolazi..

Kad suze govore, istina razvaljuje,
i svaka riječ me obori s nogu,
to što si varala, to bih ti oprostio,
al' što si mene, to ne mogu...

Tugo, tugo, nesrećo...
nikoga nisam tako volio...


MySpace Layouts



looooooll this is meee...

Image and video hosting by TinyPic

and again mee...

Image and video hosting by TinyPic

hmm...once more...

Image and video hosting by TinyPic

ovo grupuu definitivno neslušam ali... kad sam čula ovu pjesmuu... neznam zaštooo al zavolila sam juu... baš je nicee...

November Rain
-guns N'roses...


When I look into your eyes
I can see a love restrained
But darlin' when I hold you
Don't you know I feel the same
'Cause nothin' lasts forever
And we both know hearts can change
And it's hard to hold a candle
In the cold November rain
We've been through this such a long long time
Just tryin' to kill the pain
But lovers always come and lovers always go
An no one's really sure who's lettin' go today
Walking away
If we could take the time to lay it on the line
I could rest my head
Just knowin' that you were mine
All mine
So if you want to love me
then darlin' don't refrain
Or I'll just end up walkin'
In the cold November rain

Do you need some time...on your own
Do you need some time...all alone
Everybody needs some time...on their own
Don't you know you need some time...all alone
I know it's hard to keep an open heart
When even friends seem out to harm you
But if you could heal a broken heart
Wouldn't time be out to charm you

Sometimes I need some time...on my
own Sometimes I need some time...all alone
Everybody needs some time...on their own
Don't you know you need some time...all alone

And when your fears subside
And shadows still remain, ohhh yeahhh
I know that you can love me
When there's no one left to blame
So never mind the darkness
We still can find a way
'Cause nothin' lasts forever
Even cold November rain

Don't ya think that you need somebody
Don't ya think that you need someone
Everybody needs somebody
You're not the only one
You're not the only one...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ti ne znaš što je ljubav..
-vesna pisarović


Čaša prepun stol, u meni bol..
svi su noćas tu, al' nije on
s društvom nazdravljam
trudim se da se ne vidi
glasno smijem se
ne dam da itko primjeti...
Ti ne znaš što je ljubav
bez malo srama srce si mi slomio
ti ne znaš što je ljubav..
jer nisi nikad nikog tako volio..
Ne mogu, ja više
ne mogu, ni suzu pustiti
što mi to radiš??
Bože, snage mi daj
bar da te mogu mrziti..
A glumim, glumim da
da mi kiša ne smeta
glumim da toplo mi je
a ko santa leda sam...
Čaša prepun stol, u meni bol
svi su otišli, al' nije on
vrisnula bih sad
samo da bol me popusti
srce ne sluša..
bar da te mogu mrziti..

____________________








Myspace Icons & Myspace Layouts


caaaannn you!?? you can't!!!!


Myspace Icons & Myspace Layouts


it isn't oveer yyeet!!


Myspace Icons & Myspace Layouts


ah....guysss....:)
______________________
nikako neznaš što ti prijatelj znači dok ga ne izgubiš... izgubiti prijatelja nije teško ali vratiti ga je ponekad preteško... čuvaj prijatelje i kad loše im krene jer poslije je teško vratiti vrijeme i zapamti da je u životu PRIJATELJSTVO NAJVRIJEDNIJE!!!
by...xxx


Image and video hosting by TinyPic

Za sve
-Lana


Kao pahulja na tvom dlanu,
topim se i nestajem..
znam da rijeka suza ne bi pomogla
kao neki stranac ti se okrećeš i odlaziš
ja se pitam sto sam ti učinila??

I što mi donosi dan
sad ne želim da znam,
jer ova noć me povrijedila,
u samo jednom satu
ja sam se promjenila...

Za sve što smo bili nekad mi,
ja noćas pijem čašu gorkog vina, moja ljubavi..
za sve što si htio srušiti,
ja se samo pitam, da li ćes se kajati??

Tanka linija na mom dlanu
rekla je, ljubav prestaje..
ali mislila sam, ne vjerujem to
i sad nadam se da imaš razloge što odlaziš..
i da među nama nije gotovo..
______________________
_________________________

7 razloga zašto te mrzim...:

Image and video hosting by TinyPic



Da znaš da me boliš..
-crvena jabuka


Ispisat ću po nebu riječi za tebe
vjekova mir vraćas mi ti..
smiruješ vode nabujale..
moj šapat i krik ces pomiriti
pijem ti dah kao lijek svaku noć
Prije no što usnim ja..
i taj tren i zauvijek samo ti..
ti si mi u mislima..
i kad nisi tu, kraj mene
Da znaš da me boliš..
i noćas ja ću da te
čuvam dok spavaš..
i ljubim tamo gdje
najviše voliš dok sanjaš
Hodao sam ja bos po oštrici
kavez samoće život mi gradio
i stalno čekaš lopova da karte otvori...
hiljadu puta dosad me uvalio
Ljubim ti oči ko u bunilu
svaku noć tu boju usnim ja
ti si izvjesnost u ovom ludilu
i jedino sunce što mi sja..

kisskisskisskiss

Here without you...
-3 doors down


A hundred days had made me older
since the last time that I've saw your pretty face
A thousand lights had made me colder and I don’t think I can look at this the same
But all the miles had separate
They disappear now when I’m dreaming of your face...
I’m here without you baby
but your still on my lonely mind
I think about you baby
and I dream about you all the time
I’m here without you baby
but your still with me in my dreams
And tonight it’s only you and me
The miles just keep rollin
as the people either way to say hello
I've heard this life is overrated
but I hope that it gets better as we go...
I’m here without you baby
but your still on my lonely mind
I think about you baby
and I dream about you all the time
I’m here without you baby
but your still with me in my dreams
And tonight girl it’s only you and me
Everything I know,
and anywhere I go
it gets hard but it won’t take away my love
And when the last one falls,
when it’s all said and done
it get hard but it won’t take away my love...

mahbangmahbang

Ostani
-crvena jabuka


Ostani, ostani još ove noći..
lakše će mi san na oči
budi drug mi ti, hajde ostani..
Ostani, vidi kiša na polju šapće..
jos sat, dva i ona staće
budi dobra ti, hajde ostani..
Pobjeći sad od svega želim
da ovaj tren sa tobom dijelim
svi su zaspali, hajde ostani..
Ostani, vidim, oči ti sjaje u mraku
i tvoje kose miris u zraku
budi moja ti, hajde ostani..

headbangheadbangheadbangheadbang

Uzmi me
-crvena jabuka


Gledam te dok hodaš
djevojčica si noći..
s usnama od svile
i bedrima od zlata..
Momačka je pjesma
pod prozorom tvojim
kome ćeš većeras
odškrinuti vrata..
Kad se sjetim boja
i mirisa ljeta..
tvoje vrele sobe
u julsko predveče..
Boli me i guši '86
da mi je sad znati
kuda odoše,dani odoše?
Uzmi me kad hoćeš ti
barem mene možeš uvijek imati..
hajde dođi da se srce napije
reci šta će meni život bez tebe
život bez tebe??

Image and video hosting by TinyPic

by:adrycaa...
________________________


If loving

you with all

my heart is

a crime-->

Then I'm

guilty...

________________________

evo još par pozzzaa;)

Image and video hosting by TinyPic

Jedina...
-Toše


Magla na mom prozoru,
Miriše na nevolju,
Noćas sam ti tako sam
Kiša pere ulice
Gdje si moja ludice
Još bi nešto da ti dam...
I neka noćas grmi,
I nek se duša mrvi...
Samo da ti čujem glas,
Priznajem pred svima,
Lutam vjekovima,
Tražim tebe, tražim nas...
JEDINA, ŠTA SI MI URADILA
SRCE MI JE PUSTINJA,
LJUBAV JE PRESUŠILA,
JEDINA, ŠTO ME NISI PUSTILA,
KAD ME NISI LJUBILA, JEDINA...

Sve je dobro kad' si tu...
-toni cetinski


Prijatelji naši pitaju,
zašto više nas ne viđaju
a ja ne znam odgovor...
A oni što nas mrze, ne vole
kažu da je tako najbolje
i da nisam vrijedan te...
A onda ti na vratima
u kasnim noćnim satima
kucas, uđeš, zagrliš me
i sve, sve je dobro kad' si tu
neka lažu pričaju, preživjet ću...
I oni sto su željeli nam kraj
svima sada kad' si tu, oprostit' ću...
Zgužvat ćemo noćas jastuke
predugo su usne čekale
da te izljube...
A oni što se voljet' ne znaju
na kraj svijeta nek' otputuju
nek' nas ostave...
I oni što su željeli nam kraj
svima sada kad' si tu, oprostit' ću,
I sve, sve je dobro kad' si tu,...
neka lažu pričaju, preživjet ću
I oni što su željeli nam kraj
svima sada kad' si tu, oprostit' ću..