Sa dva prsta po tipkovnici

nedjelja, 22.01.2017.

Nedjelja

Pitam ja jutros svoju gđu.Baku,koji je danas dan?A ona meni, (a gdje će drugdje nego iz kupaone):"nedjelja je ko i svake nedjelje!" :-)
Priznam da mene svaki put iznenadi ta riječ - nedjelja. Od kad sam u mirovini svi dani mi isti,valjda zato što je i nedjeljom neki isti muving oko mene,trgovine rade,redovna štampa,tramvaji puni,promet ispod prozora šumi jednakim intenzitetom,u kafićima od jutra do navečer isto stanje ko i drugim danima!Sedam dana u tjednu ko jaje jajetu slični!
Da,priznam da mene svaki put iznenadi ta riječ-nedjelja! :-

A da popravim njenu krvnu sliku evo jedna zimska obrada mojih stihova...

Iako je odavno snijeg stao i nebo šuti
Perom iz krzna zaleđenih misli
U prazno korito zime
Zvižduk tvog osmjeha ispisujem
Vjetrom nošen opor ali sladak
Gledam ga kako grli tihe uzdahe
Što se tako sljubljeni druže
Negdje tamo daleko
U jekama tvojeg srca
Kojeg oblačim u ruho plameno
Nitima ljubavi i topline
Na razboju zime tkano

Dida,2017.

22.01.2017. u 17:44 • 13 KomentaraPrint#

Komentari da/ne?


Vaši,meni dragi blogtragovi :