8.8.2011

13 rujan 2017

Na taj dan, kaže Blog napisao sam zadnji post :) U međuvremenu se dogodilo puno toga, a opet ništa bitno. Samo što sam se ja promijenio, samo što sam ja sada neki drugi ja: i iako sam isti kao i 2011-te , sada sam drugačiji. 2011 ako je i bilo Fejsa, on je bio tek u začetku, tako da , vjerujem da sam ovdje provodio daleko više vremena nego li na njemu. Zanimljivo je vidjeti da puno onih koji su pisali na mojem blogu više nema, linkovi su neaktivniji od mojih. Ali tako je to u životu, blogeri odlaze i dolaze :)
Pa ne kažem da ću visiti ovdje kako sam prije radio, ali da ću tu i tamo objaviti koju sličicu, ili kakav post, priču, to svakako hoću. Možda mi baš nedostaje ovaj način komunikacije, jednosmerne priče u kojem ja pišem, a vi čitate :)
Što bude , bit će :) Zamarati se neću previše :)

<< Arhiva >>