PLAVA MALA

09.09.2009., srijeda





Ljeto skoro da nam je gotovo, šmrc rekla bi ja. Volim ljeto, volim toplinu i sve što toplo vrijeme donosi. Nema većeg gušta od toplih ljetnih večeri kad sjedneš negdje sa nekom dragom ti osobom i uživaš kao maleno dijete...Poželiš da ti trenutci traju vječno... Naravno i zima ima svojih gušteva, ali ja sam definitivno kako bi se reklo dijete ljeta, sunca i topline (makar sam ja daleko daleko od djeteta ;-)...) Bilo mi je lijepo ovo ljeto, dosta sam bila na moru, iskupala se isunčala, poprilično tulumarila, ali isto tako i odmorila, opustila... Za sam kraj ljeta išla sam još tjedan dana na more sa svojim sekicama, istina ja ih još doživljavam malim sekicama, ali to su već poprilično velike cure i sa samim time teško se privikavam na to. Nekako smo stalno u nekom brzom ritmu i moram priznati da koliko bi god to htjela premalo vremena provodim sa njima i mnogo stvari ni ne znam što im se događa, zato je ovih tjedan dana došlo kao savršeno da se družimo, pričamo, da mi se povjeravaju.... A koje su to spike, uh daleko daleko su od dječjih... Pokušavam se sjetiti sebe u njihovoj dobi i uistinu ma koliko ja sama sebi to negirala bila sam ista kao i one... Možda malo više iskompleksirana, ali jednake stvari su me mučile, jednake mušice su mi se motale po glavi. Sviđa mi se što me doživljavaju kao frendicu i povjeravaju mi sve, od problema sa dečkima do sitnih ženski problemčića.... Baš smo se dobro zabavile i ismijale.... A kako su ih tek frajeri snimali, došlo mi je da svim ti frajerima podijelim par roditeljskih jer ipak su one moje malene sekice :-)....



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

eXTReMe Tracker