PLAVA MALA

13.04.2009., ponedjeljak



Što me veseli? Uveseljava? Nedavno mi je bilo upućeno to pitanje? Zamislila sam se…ne zato što ne znam što me uvesljeljava već zato što je pitanje potaknulo da razmislim što me uistinu veseli…u čemu uživam,ali baš onako istinski…
Prvo što mi pada na pamet je osmijeh, moj, osmijeh dragih mi osoba, sretan osmijeh, osmijeh pun ljubavi, osmijeh koji mogu pružiti nekome i osmijeh koji je pružen meni…osmijeh koji se vidi u očima, iskren osmijeh… takvih je rijetko, ali ih ima… to volim, to me uveseljava, uveseljava moju dušu i moje srce…
Poslije toga bili bi sitni znakovi pažnje….sitni,ali meni neprocijenjivi… sitnice koje pružam svakodnevno, a i volim ih primati… nikakve velike stvari, nikakve pompe, veliki izljevi nježnosti, skupi pokloni već one male sitne stvari,a koje govore više od velikih…sitnice koje uljepšaju dan, sitnice zbog kojih je osmijeh konstantno na licu… sitnice koje govore koliko si posebna, sitnice koje govore koliko je nekome stalo…
Prijatelji! Pravi iskreni, koji te poznaju i cijene unatoč svemu, unatoč svim tvojim sranjima i glupostima koje radiš ili si radio…koji su uvijek tu i nikad ne okreću leđa...kojima možeš sve reči bez straha da će te osuđivati...sa kojima se smiješ, plačeš, djeliš sve trenutke....koje možeš zvati svojima i koji te poznaju u dušu!
Ljubav! U bilo kojem obliku, ljubav bez koje život ne bi imao smisao... u mom srcu je toliko ljubavi koja ima razna imena i razne oblike, upućena mnogim osobama, ponekad uzvračena, ponekad ne, ali to i nije važno, važno je da je ona prisutna u mom srcu...ljubav koju volim primati, a još više davati...
Boje! Volim boje i želim da mi je život uvijek obojan veselim bojama...ne volim sivilo ono automatski utječe na moje raspoloženje...uz boje ma koliko nešto bilo teško sve je nekako odmah lakše, veselije, optimističnije...ne mogu zamisliti život bez boja i uvijek ću se truditi biti okružena bojama!
Sunce,sunčan dan,topao i vedar. Kad su takvi dani ništa mi nije teško, nema mjesta za loše raspoloženje,sjetu,tugu,depresiju.... happy sam od ranog jutra i uživam u svakom trenutku dana...
Uistinu kad svako pogleda malko u dubinu nađe bezbroj stvari koje ga uveseljavaju i mislim da bi svako od nas kad dođu neki teški trenutci morao se sjetiti svih tih lijepih stvari koje ga vesele.... Znam ponekad je to teško, ali isplati se!





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

eXTReMe Tracker