PLAVA MALA

11.03.2009., srijeda






Došlo nam je sunčeko i gle sve odmah izgleda nekako svjetlije, veselije...lakše.... Moram priznati da sam jedna od onih osoba na koju vrijeme jako utječe, nemam ni volje ni energije kad je vani sivilo, kiša, hladno, automatski se sve to odražava na moje raspoloženje, najradije bi se pokrila jastukom po glavi i cijeli dan ostala u krevetu... ali kad mi dođe sunčeko nitko sretniji od mene, sve mi je pinky, smješak ne silazi sa lica ma koliko god da me muči nešto... Teško da me nešto može spustiti, puno sam jača... Možda sve to zvuči kao totalna glupost, ali kod mene je usitinu tako... sve gledam sa vedrije strane, nešto što je jučer možda izgledalo sasvim crno danas je mnogo svjetlije, negativno se pretvara u pozitivno....





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

eXTReMe Tracker