subota, 24.05.2008.

euro trash

eto još jedna eurosongvizija je u tijeku....ove godine ne da ne gledam nego ono s obzirom kolko sam to prije pratila opće ne pratim valjda sam ostarila:)
al ono baš sam se iznenadila kaj smo upali u finale i mislim da je nemještaljka:)) hahah jer fakat nisam očekivala:) uglavnom kruha i igara ...i narod je zadovoljan, sad ono kruha ne mora bit al igara uvijek mora bit:) baš sam imala neki seminar na temu medija...i ono fakat samo senzacije i crna kronika prolazi drugo je nezanimljivo....e da i moooožda se prijavim za hrvatski top model, iako bi bila pre stara jer imam više od 16:) al gledajući ove naše penziće kak ih ja od milja zovem fakat me malo strah kak vrijeme ide...a i kaj bum ak ubrzo dodje neki planet i padne i gotovo pa ja sam sva preplašena čovjeće pa kaj bu s nama pa ja ne znam kolko još imamo vremena za kaj ja znam ono ostvarit neke svoje planove:) a valjda bum stigla diplomirat prije smaka nadam se da neće meni smaknut se pred očima i smrknut od ispita i toga svega ma već mi je dosta...želim se udat i da sam mirna :) ah ah ...dobro mi dodju praznici bar mi je glava puna gluposti...ljudi ovdje kod mene se voze trke s autima, i ljudi se deru nadam se da nema mrtvih...ah ah...ajd idem si popit cedevitu, živili :)font>





13:32 | Komentari (14) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.