ajmo ispocetka

Zasmetalo mi je kako lako ovdje pisem o sebi. Ne o svojoj percepciji, nego bas o sebi. Intimno.
Zelim se davati.. skroz.. na pravi nacin..
Ne zelim se davati virtualno intimno.
Intimnim stvarima ovdje nije mjesto.


25.10.2009. u 23:06 | 6 Komentara | Print | # | ^

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

velike i male istine

*priče nas nose poput boca na valovima plime i svatko od nas nosi u sebi svoj papirić s tajnom porukom, kao i žarku nadu da se neće na kraju ustanoviti kako je papirić prazan
(e.jong-serenissima)

*Hoce li ikad doci vrijeme kad ce covjek moci da hoda otvorena pogleda, bez ikakve zatajivane misli, bez hiljadu strahova u dusi, kad ce moci da odbaci od sebe oruzje pretvornosti, da odlozi to nisko, podmuklo celo, i da gazi kroz zivot sa sirokim, slobodnim osmijehom na licu!
(v.desnica-proljece ivana galeba)

samo jedan klik

moj prvi blog

peppa pjeva i plese

Zivot je lijep...

- zbog poljupca
- zbog putujucih oblaka na nebu
- zbog snijega
- zbog mora
- zbog osmjeha
- zbog cokolade
- zbog pepermint caja and lemon tea
- zbog Haribo Lakritz Konfekt
- zbog bajadere
- zbog Kras Dorina Jaffa cokolade
- zbog kise na mojoj kozi
- zbog kesten pire sa slagom

- zbog knjige koju citam:
Sergio Bambaren: Die Rose von Jericho
(The Rose from Jericho)
piper verlag, münchen 2006

- zbog filma koji me ocarao:
* Last Chance Harvey - Joel Hopkins, 08
dustin hoffman, emma thompson
* Vom Suchen und Finden der Liebe - Helmut Dietl, 04
moritz bleibtreu, alexandra maria lara

what it takes to shimmer

Luce

Parlami come il vento fra gli alberi
Parlami come il cielo con la sua terra
Non ho difese ma
Ho scelto di essere libera
Adesso a la verita
L'unica cosa che conta
Dimmi se farai qualcosa
Se mi stai sentendo
Avrai cura di tutto quello che ti ho dato
Dimmi
Siamo nella stessa lacrima, come un sole e una stella
Luce che cade dagli occhi, sui tramonti della mia terra
Su nuovi giorni
Ascoltami
Ora so piangere
So che ho bisogno di te
Non ho mai saputo fingere
Ti sento vicino
Il respiro non mente
In tanto dolore
Niente di sbagliato
Niente, niente...
Siamo nella stessa lacrima, come un sole e una stella
Luce che cade dagli occhi, sui tramonti della mia terra
Su nuovi giorni in una lacrima
Come un sole e una stella
Luce che cade dagli occhi sui tramonti della mia terra su nuovi giorni
Il sole mi parla di te... mi stai ascoltando?
Ora la luna mi parla di te... avra cura di tutto quello che mi hai dato...
Anche se dentro una lacrima, come un sole e una stella
Luce che cade dagli occhi sui tramonti della mia terra
Su nuovi giorni in una lacrima come un sole e una stella
Siamo luce che cade dagli occhi sui tramonti della mia terra
Su nuovi giorni
Ascoltami
Ascoltati