Pjesnička duša

Dragi moji virtualni prijatelji

Zbog tehničkih problema, morao sam maknuti sve pjesme i zatvoriti blog. Ne brinite, pjesme nisu izgubljene, na sigurnom su, zajedno s boxevima i Vašim cijenjenim komentarima, ali privremeno su nedostupne na internetu. Naravno, za vas sam i dalje ovdje. Blog nisam zaboravio, i dalje ću vam se javljati i odgovarati na ono što mi ovdje napišete, i dalje ću pisati pjesme, mogu napisati i pokoju za vas ako želite, ali mi morate dati naslov ili mi dobro opisati temu.

Osim na blog, možete me kontaktirati na moj forum http://telenovelas.forumup.org , i na mail, koji je ujedno i moj MSN: alejandro.chaban@yahoo.co.uk i preko blogova se i dalje dopisujem s vama!

Dok se sve ne sredi, veliki pozdrav, čujemo se na blogu, nadam se i na MSNu, mailu i forumu

vaš pjesnik Alejandro Chaban

- 19:21 - Komentari (27) - Isprintaj - #