...ko je kul ima moc...


(__D JELOV MUN WID BAD BREJNS__)

----->za pocetak evo jedne lude slike Ines, m.kate i mene:)!!!mada san se ja pokusala sakrit,ili je pak neko tia uvati samo njih dvi pa je i mene slika al nema veze evo je:)))))::::::



----->nego amo mi dalje!!

Image Hosted by ImageShack.us
je u Subotu,dodi te svi,bi ce super,znaci 11.o2 neznan kad ,kad pocme u domu!!jeftino je smao 20kn!!!evo jedna onako dobra pisma:

DOBIO SI ŠTO SI DOBIO

IMAO SI DJEVOJKU MLADU BISTRU
IMAO SI SREĆU,BUDUĆNOST ČISTU
IMAO SI SVE ŠTO JE TREBALO DA IMAŠ
OTIŠLA JE KUČKA ,A TI SI OSTAO DA BRINEŠ

ŽELIO SI ŽIVOT MIRAN I TIH
DVOJE NA PLAŽI , PJESNIČKI STIH
ŽELIO SI SAMO NJENE PLAVE
OČI PRSTEN I VEO A NOVAC CE DOĆI

DOBIO SI OČAJ I NEMIRAN SAN
DOBIO SI ZBOGOM PAMTI OVAJ DAN
DOBIO SI PRILIKU DA PROPIJEŠ SVE
I PIJAN KAŽEŠ GOTOVO JE SVE

ref:
GDJE SI SAD ?

OSTALE SU STVARI,OSTALA JE ADRESA
OSTALA JE SLIKA I NJENA KAZETA
OSTALO JE DA MISLIŠ KAKO ČEŠ SAM
OSTALO JE PITANJE GDJE SI SAD

ima jos dobrih al ova je bjesna,poslusaj te!!!!;)


----->crasso de odio i Image Hosted by ImageShack.us u Šibeniku!!!!

bili smo u sibeniku 28.o2,bilo je odlicno,isle smo m.kate,ja,bili su baja,frenki,i starija ekipa,onda tojo,tajana,ines,dunja....ma bilo je masu ljudi iz splita!!kate i ja smo kasnile ,dosle smo oko 9 ipo vlakon kojeg smo platili 56kn i to povratna karta!al samo zakasnile na crasso al na pase nismo!nsimo imala ni za upad ni za pit pa smo nabavili!!bilo je odlicno!!!vecina nasih se skupila oko ponoc buson a meni m.kati i meni je vlak bia tek u 4 ipo prvi,tako a smo sili na burek,zajebaval se tamo u crtaoni sa ekipon,zderali kekese sta smo mi ponile,i na kraju zaspale u garderobi na skolskin kupama,jer su vec svi zauzeli madrace i deke i klup!!!ma uglavnon sve je dobro proslo!!!!evo stavi cu par slika sa koncerat:)

----->m.kate u vlaku!:O

----->ala ovog frenkija,
tu se ka pozira,je lud a?!!! :D smjesno!


----->a vidi cika baja , inace se voli slika i pozira al uvik napravi facu ka da mu nije svejedno,neka neka ;)!!!

----->evo i malo pasa!!!

----->neka zenka sta mije dala prisivku od ak-47 :O a baza!!!

----->evo nase poznate i davno znane DORICE sa Paga!!!:)

----->evo i mare i kate, a di su da se vrate :)!!!

- 21:15 - Komentari ( 43) - Isprintaj - #