...ko je kul ima moc...


i TAKO to........%)

----->moze to malo brze aaa??!!!lol:Dhaha.aj za pocetak ovog novog posta evo jedna mali stripic!
Image Hosted by ImageShack.us

----->pa......
inace pisen postove svakih tjedna dana,naravno kad mi je kompic u funkciji,al evo sa mi je dosadno pa san odlucila napisa novi:)a neznan bas sad cime da pocen al eto.inace vidin da nikome ne smetaju moji "duugi" postovi,neka neka tako triba:):)nego da ovaj petak iden prvi al jebeno prvi put u Zagreb!!:)al samo na jedan dan al isto je to predobro!!!samo da bude ludo.i bi ce sve super eto!!:)
uuuuuuuuuu Zagrebbb koja brijaaaaaa!!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

---->FNC Diverzanti

PUNK ROCK SONG


Svakim pocetkom srednje skole
Neki novi klinci otkriju punk
A vec par mjeseci kasnije
Starci nih uvjere da
Da to nije ono sto se od njih trazi
Od njih se samo ocekuje da
Zavrse jednom i tu srednju skolu
A nakon nje odma' upisu faks

REF1:
Sine budi ono sto ja nisam
U zivotu ce ti lakse bit ak'
Srednju, faks budes zavrsio
Molim te sine nemoj slusat punk

Za tebe je ovo novo iskustvo
S ovim se nikada susreo nisi
Nikad jos ti birat' nisi mor'o
Dal' da slusas starog il' da slusas punk
Ti nemas mozak, nemas nista s njim
Svog ces starog ti poslusati
A tvoj ce tata jedino sretan bit
Samo kad si ti u zabludi

REF2:
I onda ti ces ostat' sasvim sam
Svi tvoji decki su davno otisli van
Pred ducanom sjede, zicaju dinar, dva

Nikada ti vise neces probat sam
Brze, vise, jace, bas u tom je stvar
Jedino na svijetu sto ti ces znat'
Bit' ce samo disciplina, red i rad
Za tebe su alkohol, droga i zene
Nedostizna, velika i dosadna stvar
Zato razmisli malo, zaboravi starog
Kupi si pluge i poleti van

REF3:
I onda budi sve sto stari je
Djecak iz haustora nezavrsene srednje skole
Cijeli zivot brije na birtije
Kad je doma gleda sam TV


----->sta je napeto konzumira droge!!sa je to ka kul!!:O

A sad san primjetila ono da svi vecinon konzumiraju neke droge ono.prije su tinejderi najcesce pusili travu i sit,a sad odjedanput vuku,šmrkaju i tako dajlje i blize.dodes u park i sve ti je jednon rijecu jasno!kad samo promislin na onu petru koja ima tek jebenih 14 godina,a nemoze izgleda gore.po cile dane seta po gradu,zica pare za duvan,pice i travu!uzima tablete,druzi se sa najzadnjin kretenima,a sta joj ti triba.mada ima sranja doma,nemora to radi sebi ,nemora si unistava zivot.picku materinu.oke mozda je to i nekima napeto,al ja tu ne vidin nikakvu zabavu,jedino sta neznas za sebe,i sta se mozes jednog LJEPOG dana predozira i crkni!zar nije bolje se napit ko covik,bit vesel,uzivat,izriga se ako ti dode muka,i pomalo bit svejesan svega .mislin i pomalo sjebavat jetru,al bolje i to nego sjebavat mozak,neznat za sebe i tetura se po gradu,parkovima i nasadama po cile dane:)!a dobroo!!

----->Draga djeco, ja sam Hitler Rousseau!

'Kršten sam a da me nitko nije pitao, ali ime neću mijenjati', kaže pravnik koji je imenovan savjetnikom predsjednika Kolumbije za mlade. Zove se Hitler Rousseau Chaverra.


BOGOTA - Hitler Rousseau Chaverra, 33-godišnji pravnik koji je upravo imenovan savjetnikom za mladež kolumbijskoga predsjednika Alvara Uribea, objavio je u ponedjeljak da ne kani mijenjati ime.

Na pitanje koliko je uputno imati takvo ime, s obzirom na novu dužnost, Hitler Rousseau je odgovorio: "U mojem je imenu kombinirano ime genija s imenom zlikovca, ali to ne utječe na moja kršćanska i demokratska uvjerenja".

Prema njegovim riječima, prvo ime "uvijek ga podsjeti da se ljudska bića kreću između dobra i zla".

"Ja sam protiv fašizma i protiv svega što on predstavlja, ni na koji način ne branim nacistički holokaust", dodao je.

Chaverra, koji je "kršten, a da ga nitko nije pitao", procjenjuje da su tisuće Kolumbijaca žrtve ekscentričnih imena.

Kolumbijski je kongres 2002. bezuspješno pokušao progurati inicijativu za sprečavanje davanja nekih imena, poput onih poznatih ličnosti i imena proizvoda, električnih uređaja i sl.

- 14:31 - Komentari ( 21) - Isprintaj - #