...ko je kul ima moc...


odi ka ide naslov?!: )( :

----->sašijes,posudis,iskida ti,vrati ih!!!ma to su dubrad,nezahvalni ljudi!!!!
DA!znate ono kad nekome nesto posudite i nada te se da ce ti iz pristojnosti dobit nazad bar slicno kako je bilo,e da i onda dobijete iskidano,usmrdeno,izšiveno na sve strane,ono dobije te jednon rijecu krpu za pranje poda¨!e da i onda svatite da van je to prvi(dobro ne bas prvi)al zadnji put da nekome nesto posudite!!!neki ljudi su jako nerazumni i sebicni,gamadi koji misle da su bogovi i da in niko nije do kolina,kad cak nisu ni u stanju rec OPROSTI za to,vec samo vrati posudeno i pobic ca!!!al dobro.........bas se pitan ko je to???:)--->Free Image Hosting at www.ImageShack.us

za ovaj odjeljak se da poslusa pismu od đubriva:

"đubrad,mi smo đubrad,mi smo pokvareni do kosti.....!"

----->e da six pack
inace sitila san se bas koncerta od six packa koi je bia u drugon misecu pa san eto odlucila stavi plakat na blog i palice koje san uspila nekako dobi,neznna ni ja kako ,al ih iman:):):)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


<---SREBRNI LETAC--->

Iznenadjenje kao testament
je bio onaj dan
kad je saznao svet
da postoji, jaci od sunca
vatromet, televizija

Ti se kunes kako ne pratis trend
a meni je sve sto
imam prokleti bend
ponekad pomisljam da
zauvek odustanem

Ali prepoznajem drhtaj
u pogledu tvom
i sasvim novo ne u osmehu svom
shvati, do mojih visina
papirna krila nisu dovoljna

Ref.
Ja sam srebrni letac
lovac presretac
barem se danas tako osecam
ja sam usna harmonika
nasloni usne kako treba
i bice muzika
samo ne foliraj
halo, halo, ovde istina

Oslobodjenje frekvencije
pozovi jedno
pusti duha iz konzerve
videces boji se nebo
pa sakriva oblake, ne

Ti mislis da je sasvim dovoljan znak
kad siris se u stilu
brate, mnogo sam jak
tvoja je dusa invalid
zakovan u mrak

Ref. 2x


inace izdali su 4 albuma:"pretnja ili molitva", "fabicka greska generacije", "minut cutanja", "la musique"

---->NEMORATE ME KOMENTIRAT ili CITA!!!!(mislin naravno ako necete ili van se neda)

primjetila san da su neki doticni u preroslon postu srali kako mi je post dug da malo skratin!a slusaj te ja ja necu nista skraciva,meni ako se jednostavno pisu dugi postovi ja cu ih pisa,a ako se vama cita vi citajte bez ikakvog prigavoranja a ako van je dugo ,oda nemojte ni cita ni progovara,ja vas na nista ne tiran!i idu mi na kurac oni sta mi ostavljaju komentar "kul blogić"ka ono on/ona je mene sad komentirala i sa bi ja ka tribala otic na njen/njegov blog i njega/nju komentira jer je nekima stalo samo do jebenih komentara!!!ma valjda kuzite sta ocu rec:):)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


----->VIC:)!!!

Otisao muz da radi na terenu. Posto dugo nije isao kuci poceo da placa kurve. Cula njegova zena da daje pare kurvama, pa mu pise pismo: " Muzu moj, ja se ovde tresem za dinar, a ti tamo dajes pare kurvama!" Odgovara joj muz: "Slusaj zeno, ja ovde za tresenje dajem po 100 dinara, ti ako tako nastavis, odosmo mi u propast"!!!

- 22:57 - Komentari ( 15) - Isprintaj - #