biti lud ima prednosti koih su samo luđaci svjesni :)

četvrtak, 08.06.2006.

smehi...

naidraži moi svi!!!

prošlo je vrijeme apstinencije. fakat mi se nije dalo ništ pisat. nije da nisam imala o čemu, nego je to simpli moja ljenost.
i znam da sam rekla da bum više prestala s blogom, ali...nemam ja srca za to.

najte zamerati.

pa,da... otkud da počnem...

škola je konačno gotova...začas...jipi aj i jeeej...

kai se tiče mene same, ja sam odlično. skroz sam sretna. neznam zake. valda imam nekak šuknute hormone pa me pucaju s vremena na vreme.

jeeeeejjj...

moram se pohvalit cijenjenoj naciji, bila sam na dugo očekivanoj praksi. u bolnici mi je bilo baš lepo. najjači dio dana je bil gablec. definitivno. svi smo tak skapavali...grozzz...

i škola bu gotova začas...

jeeeej...

bila sam u nedelju na urbanu i četri. koncert je kasnil koih 3 sata. ljudi su bili gladni pa su otišli jest.
sve u svemu, bilo je genijalno. puno bolje zvuči uživo nego ovak prek tehnike.

i ja volim sve ljude. ali skroz. i one koi me živciraju iz dana u dan, ali ja njih sve volim. nemrem si pomoći.
jednostavno, dok vas neko živcira il nekai, maknite se od njega ili mu to recite. i on i vi se budete bolje osjećali. ok, vi možda malo više. ali hoću reći da se svi volite.

i volim decu. ja sam dete pa mi je krai dece još lepše. jeeejjj...

i volim plesat. i crtat. i tak. sve ja volim. osim paradajza. to fakat ne volim. ne. jfuffjuf...

mislim da je to sve od mene zasad.

sve vas volim. ostanite mi pametni, sretni, zdravi, trezni i sve ono kai vi jeste.

liznem vas sve :)





- 10:11 - Komentari (11) - Isprintaj - #