biti lud ima prednosti koih su samo luđaci svjesni :)

srijeda, 10.05.2006.

hepililili...

Da,znam, znam...nije me bilo. za to krivim svojeg brata i sestru koi ovih par dana opsjedaju komp onak skroz... nemojte zamjeriti

Evo, ovaj post bude sa slikama. ali i s nekim važnim obavijestima.

znate da je severina snimila spot za svoju šuzu? izgleda ko king kong u tom spotu...

sretna sam!!!

imam par rečenica mudrih za vas:

AKO JE ČOVJEK ZADOVOLJAN SOBOM, ONDA ĆE I OKOLINA BITI ZADOVLJNA.

ČOVJEKU JE DOSADNO SAMO ZATO JER JE ON DOSADAN SAM SEBI.

NIŠTA NIJE TAKO ČUDESNO DA NE BI MOGLO BITI.

ove mudre su mi na neki način promjenile mišljenja, a možda budu i još.
prmijenite se i vi. uz pomoć ovih super kul mudrih. samo pročitate i to je to. bez ikakvih naknada i bez PDV-a.

nacionalni ispiti. svi pričaju o tome. ali ne i ja. ja sam srednja tak da me baš briga za to.

i tak sam sretna!!!

jesam, jesam...

još sam uvijek sretna!!!

i lepo je vreme počelo padati... sam je sunce... hiiiii... sad budu dečki u bermude i dekoltirane majice pa onda da vidiš...

gays are ok

još sam sretna!!!

sad sam sretnija!!!

no, evo slike:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us PRIJE POLASKA-TETA KARMEN,IVANA, IVONA, JA I LJUBICA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us IVONA U PUNO RIJEČI,TJ SLIKA(teroriziramo ju)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us JA I MARTA ISPOD MENE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us VALJDA JEDINI TREK BICIKL U NIZOZEMSKOJ(tam svi imaju jeftine, obične bicikle)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us IVA, MARTA, ANTONIJA, IVANA, IVONA, LJUBICA I JA-MI

Free Image Hosting at www.ImageShack.us TAMARA I JA U ELEMENTU (to je za večerom...)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us MARTA I JA S LIKOM IZ NJEMAČKE, ON SE VEĆ SPREMA ZA NOGOMETNO PRVENSTVO...AHA...



i htela bi sad nekai ozbiljno kai sam skužila nedavno. muzika je zakon. ja bez toga nebi mogla.
deep purple. ima nekai u njihovim pjesmama od čega se ježim.morem se i tuleti a i krepavati od smeha na njihove pjesme. e, oni su tak genijalni!!!
evo vam nekai o njima:

DEEP PURPLE - MAJKA HARD ROCKA
Deep Purple je grupa ciji je doprinos hard rocku i metalu neizmjeran. Idejni tvorac bio je Cri Curtis, bubnjar grupe "The Searchers". Doticni je okupio ljude koji ce zaprasiti nesto tezi i siroviji hard rock. Prvi zainteresovani se pojavio u liku klavijaturiste Johna Lorda, i dalje je istorija. Potom im se prikljucuju briljantni gitarista Ritchie Blakmoore, pjevac Rod Evans, te bubnjar Ian Paice. frontmen je prakticno izbacen iz grupe. Ime se mjenja iz Randabout u Deep Purple. Ubrzo izlazi prvi album "Shades of Purple" sa zvucnim hitovima "Hash"i "Hey Joe". U to vrijeme je doslo do svadjalackog prepucavanja sa grupom "Creem" a "Purple" napustaju Evans i Semper a zamjenjuju ih Ian Gillan-vokal i Roger Glover-bassista. Tako okupljena petorka je bila najjaca do tada. Drugi album "The book of Taliseyn" izasao je 1969. i nije prosao zapazeno.
No ono sto je publika i te kako zapazila bio je album snimljen uzivo "Concerto for group and orchestra" na kojem su muzicari zatrazili pomoc od 110 muzicara i gudacke sekcije oko 60-ak dusa. Projekat bez rizika i, dakako, uspjeh. Godina 1970. donosi im vjerovatno najbolji album. Stvari kao sto su "Child in time" i "Speed King" dostizu svoj vrhunac. Sa ovim albumom "Purple" dostize 27 mjesto na svjetskoj top listi, da bi se nakon izvjesnog vremena nasli na vrhu. 1971. svjetlost dana je ugledao "Fireball", slozen kompletan i progresivan album s dobrom prodjom kod publike. Izdvojila se stvar "Demons eye".
Nakon uzastopnih studijskih snimanja Purple dolazi na dugu i iscrpljujucu americku turneju, ali neumorni momci vec 1972. objavljuju "Mashine Head". Apsolutni hit postaje "Smoke on the Water". Text ove legendarne pjesme napisao je istraumatizovani Glover nakon pozara u studiju. Opet krecu na turneju i snimaju "Made in Japan"-live. Gilan i Glover napustaju bend, a na njihova mjesta dolaze David Coverdale-vokal i Glenn Hughes-bass. s njima dvojicom Deep Purple zalazi u melodicne vode. Izlaze kvalitetni "Burn" i "Strombringer" albumi, a istoimeni singlovi i svevremenska balada "Soldier of Fortune" postali su i ostali veliki hitovi. Godine 1975. istupljuje Blackmoore i oformljuje "Rainbow". Zamjenjuje ga gitarista Tommy Bolin, a novi album se zove "Come taste the band" Godine 1976. Bolin umire u 24-oj godini od predoziranja narkoticima. Nakon tog i Coverdal odlazi iz benda i osnova "Whitesnake" Purpleovci odlucuju na duzu pauzu. Stanka ce potrajati do 1984. ali ponovno okupljanje starih majstora nije moglo povratiti nekadasnji sjaj.

LJUDI! SLUŠAJTE DEEP PURPLE!!!

e,da, sve vas volim.

i sretna sam!!!

pozdravi, želje, pohvale, pokude:

ANA K-fala, fala, fala (budući psihijatar,ima potencijala)
CVETKO i MARKO I ČITUŠ I DRAGIĆU I KATIĆU I MLINAR I RUSAK I NIKTOR-zakon ste
KESER-ti si mi najbolji prijatelj; mogel bi me na kavu pozvat
MATEJA-curo, doidi k meni
MONIKA-nekai je z internetom...mislimo na tebe
TAMARA-sredi si blog
SINIŠA-donesi mi cd
STARI PRIJATELJI-javite se; idemo na kavu!!!
MAMA-sretan rođendan
AURORA-vrati se...
CURE S PROBA-vidimo se nekad neki dan (mozart)

- 13:52 - Komentari (30) - Isprintaj - #