biti lud ima prednosti koih su samo luđaci svjesni :)

nedjelja, 30.04.2006.

veliki povratak

najdraži moi svi!!!

teško vrijeme...pazi konversaciju ovu:

JA onak sedim za kompomi tipkam
TATA onak: si vidla račun za prošli mesec?
JA onak: koi mrtvi račun?
TATA onak: pa za Internet!
JA onak: nisam.
TATA onak: sto trideset kuna
JA onak: dobro
TATA onak: tebi je to dobro?
JA onak: da...
TATA onak: drugi mesec nema interneta
JA onak: ok...

i to vam je to. moi pristup internetu postal je nepristupačan. čak mi je tata zel žicu s kojom se spaja.
sad si mislite ono, pa ko ješ fura žicu, ne? e,pa ja ju furam!!!

no,ugl, da se bacim na razmatranja...

tak malo lutam po blogovima, niko nema inspiracije ili inspe ili nadahnuća ili prosvjetljenja ili viđenja da nekai napiše na svoj blog.i to me baci u duboko razmišljanje.opet.
čoveče, pa kai ja onda nisam još više normalna neg kai jesam?
ja sednem i to je to.
pa, eto nekih aktualnih tema:

1.nizozemska-bilo je tak genijalno! slike bum dela dok ih dobim.ali svaka reč rečena o tom neizrecivom putovanju je svakak, kak bi se reklo suvišna.

2.
marte ili šuze doktora martinsa imaju više funkcija nego samo zaštititi našu nogu. nama omiljene šuze mogu služiti i kao sredstvo za zaplašivanje ili u najgorem slučaju za mlaćenje (stop nasilju) osoba koje svoim postojanjem jednostavno iritiraju.
nadalje, vi bi u ribičiju i tak to sve. neaš frke.doktorove martinsove šuze su tu. nepromočive i neuništive čak i u vodi.
jedna od namjena je mršavljenje.pitate se kak to? pa,eto, razmislite. zake to nose neke osobe i usput se tolko muče u tom tegljenju nama predragih doktorovih cipela.ili su im možda jednostavno preteške?to prepustimo njima.
i zanje,ali ne i manje važno. ubijanje pauka i ostalih živežnih životinja. sedite v sobi i spusti se paučić. vi normalno krai sebe imate doktorovu martinsovu šuzu. i poslužite se njome da uklonite paučića. domišljato, elda?

Image Hosted by ImageShack.us

3.kao što mi svi patnici koi idemo u školu znamo da nam obrazovanje treba, zapitamo se ponekad- čoveče,kai ja tu delam?
odgovor je jednostavan.ako ko zna zake je to tak nek mi javi.




kai se tiče ostalih novosti iz svijeta i okolice, tata moi je kupil tomo vinkovića. to vam je traktor. tak je mali, a tak ide. ko zmaj.

Image Hosted by ImageShack.us

e,da i naši trćeligaši se drže.neznam kak, ali se drže.

e,da i ispričavam se svima koi mi šalju poruke a ja im ne odgovaram. razlog je tai kai nemam pare. nemojte zameriti.

i na kraju, konačno pozdravi:

cvetkiću i dragiću i ostaloj ekipi z raza, ivoni, ivani, ljubici i marti koje nisam već dost dugo vidla, mateji s kojom moramo na kavu,tamari, siniši kolegi kojeg molim da se opameti,moniki, pranjiću posebno jedan pozdrav, aurori, dragecu, i na kraju, šećer-keseru.čovek, super si.

to je sve od mene. zasad.

liznem vas sve :)


- 19:46 - Komentari (22) - Isprintaj - #