biti lud ima prednosti koih su samo luđaci svjesni :)

subota, 01.04.2006.

To sam ja!!! da, ja sam. zaozbiljno!

[strong]E, pa dragi moi svi. vidim da vam falim... tj. fale vam moi postovi...
ali jednostavno je za reći. počelo je proljeće (jipi aj i jej) i uhvatil me mali polagani lenjingitis.
iskupit ću se ja za to.
ovaj post bu napisan ko dva.

gde da počnem...

da, role još delaju...

sistemacki je dobro prešel. sam kai je doktorica malo primitivna pa ne zna da se danas ljudi depiliraju.
teška sam kek zagorski puran, visoka kai brajde. uglavnom, ima me posvud. dead

svira muzika. deep purple... naravno... e, tak su genijalni!!! baš sam to zaključila kroz ova dva tjedna...

opet ja bacam sve i sfakaj...

ljubičin rođendan-no comment!!! bilo je baš zakon. njezina ekipa... ma, nema reči za te stfari... inače, ljubica ide v elektrotehničku i 35 dečkiju ide z njom v raz. ubila bi za to!!!

nedjelja nije bila ništ posebno. spavala sam cjeli dan.
i odgledala domino efekt. ali s povremenim prekidima.
znate ono dok ste umorni i gledate neki film negdi pa onak zadremate...i onda se naglo zbudite jer vam slina teče u potocima...i onda opet zadremate...i slina...

no, pogledajte domino efekt!!! nebute se razočarali!!!

imali smo jednu zanimljivu probu na kojoj sam se učila njemački (zahvaljujem petri) pa, eto nekih njemačkih mudrosti:

DAJNE FUSE ŠTINKEN-smrde ti noge
AHTUNG, KU!!!-pazi krava
ŠPICE-dok vam je nekai super
TOLE- totalno

ovaj tjedan je u školi meni bil baš super. pošto smo imali dosta slobodnih sati radili smo ovo:
1. išli na sladoled u korzo
2. igrali nogomet s čovcima iz 4.raza osnovne
3. išli u hangar igrat kol of djuti ( moram napomenut jednu činjenicu-bila je ekipa od 7 dečki i ja, cura, i došli mi gore, sjeli, uključili oni meni igricu, nisu mi hteli reć koja je tipka za kaj,grozno, i ono, ulaze ljudi unutra, muški ljudi i bulje u mene ko da sam s bandere opala; mislim, kai ima tak čudno u tome da cura sjedi i igra igricu...grozno)

izgubila sam i knjigu iz matematike pa molim ljude koi znaju gde je da mi ju vrate.

kad smo kod škole, zakrpali su nam rupetinu u zidu koju smo imali ispred razreda. pa, ovom bih prilikom zahvalila čelnim ljudima koi su omogućili da projekt STOP RUPAMA U ZIDU bude uspješan :)

pohvaljujem :

ANU KOVAČIC-kai je išla na natjecanje i biologije
DEČKE Z RUKOMETA-kai su pobjedili
JURICU-koi je službeno odlučil ne više pisat postove
IVONU,CVETKA,HAMDIJU I OSTALE-koi su kompjuterski izabrani za nekakav test
PROFU IZ MATEMATIKE-koja je u rekordnom vremenu od jednog školskog sata podjelila tolko jedinica kolko 1.i medičarke ne pamti
SEBE-zaštihala sam većinu vrta danas
MOJEG TATU-koi je dobil neku kvrgu u oku
ILLEGIBLE-za sjajnu muziku jučer na koncertu; stvarno rasturate

mislim da je to sve.
kai se tiče pohvala.

a i mojeg bloga. više nemam volje pisat. mislim, imam, ali nemam vremena...zato...

1.april...

to je valjda to. e, i ako ima ko punoljetan ili će to tek postati, dajte darujte organe. ljudi, to nekim ljudima fakat treba.

i sabolić-PLIVALA BUM S DELFINIMA.

i čuvajte se cucka i javnih wc-a.

budite zdravi, pametni, sretni i još malo SRETNI, i nedajte proljeću da nas pomuti još više nego kaj jesmo.


liznem vas sve :)=

[/strong]

- 15:17 - Komentari (42) - Isprintaj - #