biti lud ima prednosti koih su samo luđaci svjesni :)

nedjelja, 19.03.2006.

a kai sad?

ležečki sam si razmišljala. o čemu da pišem...

i palo meni na kosu...pa o glupostima, of kors!!!

jedna me stfar posebno inspirirala. to je subota i cure koie se spremaju za sub. čoveče, minjaki manji od guzice, dekolte veći od sisa samih...
baš smo vodile raspravu: joj, obukla bi si u subotu tai neki minjak, ali mi je skočil celulit pa nemrem. morala bum onda onaj šos kai mi pokriva celu guzicu. grozno... i sad recite.
zar to ne zvuči patetično?
Image Hosted by ImageShack.us

e, da, danas sam se predala zapuhima vetra. konačno se sunce malo pokrenulo pa sam obula role i prerolala punih 7,5 km.
istina, par put sam skoro žvajznula kai letva, ali-sve je to za ljude...
Image Hosted by ImageShack.us

vodimo mi rasprave o svemu tako živućem i aktivnom kai se događa u svetu i bližoj okolici i došli do zaključka da v utorak idemo na sistemacki i da trebam skroz sve novo.
grozno je to. tai sistemacki. treaš si kupit nove donje posteljine tak da ne ispadneš veći bogec neg kai jesi.kam ide ovai svet?

za one koi neznaju, u petak je bil dan sv.Patrika. nemam poima ko je taj ali ugl to je DAN PIVA. tak da ak se niste počastili u petak poduzmite nekai.još nije kasno. ČIRZ :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

petak, 24.3. mojoj ljubici rođendan tak da joj ČESTITAJTE!!!
>bude ludo...<
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i eto, moim baljezganjima krai. imam neke poruke:

IVANA S-dobro ti ide, buš se sve navčila. ipak sam ja tvoj mastr đedaj
JURICA K-slobodno se javiš...
LJUBICA-sretan rođendan
MATEJA-imamo se za nekai dogovorit
CURE S PROBA-još malo pa idemo...
LJUDI Z RAZA-operite se. molim vas. bar za sistemacki...
ANJA I ENA-kad je kava?
SINIŠA-oni ljudi s farme su zakon.fala
MAMA I TATA-trebam novce

i mislim da je to sve. meni poruke morete ostavit tu dole. sam stisnete ovo za komentiranje.

čujem se za tjedan dana. POZDRAV SVIMA MOJIM NAJDRAŽIM LJUDIMA... >nem vas nabrajala<



- 19:59 - Komentari (22) - Isprintaj - #

petak, 10.03.2006.

ovo nije svijet za nas...

sve je počelo u pon ujutro.škola. grozno.ustajanje...neeee....

pon je bil genijalan!!!tak sam se smijala.i svi su se smijali. HAHAHA!!!!!
najme, u ponedjeljak je opal snjeg.TO! fešta za anu i mene anu.grudanje do bola. besssssss......
i bil je neki koncert za ne pušenje. tipac je baš dobro popeval!!! ana i ja smo bile u prvim redovima.TO! sam je bil bad kai nismo imale upaljače da svetlimo.zato, ljudi DON'T SMOJK!!! it's bad...

sad sam se maloprije zbudila.zima mi je, gladna sam, ali to trenuto rešavam. tata mi je posušil fine krmenatliće. mljač!!! z majonezom i kuruznim kruhom.uffffff...i malo mleka...ma, nowords.

trebam slike.cvetko ih šalje.

ste i vi skužili da ovi stričeki z bloga nekaj šarafaju po našim komentarima i postovima. pa, za njih: KEEP OUT!!!

sad mi je i buraz tu. pozdrav njemu. začas buš igral...bez brige...

i ja jedem...

čuh dobar vic, ali mi se neda pisat.mislim, kratki je i sve to, ali, ono, psihička strana mi ne dela.trenutno.

STRINA!!! štikla. ma, to je nacionalna himna...u nekoj jako dalekoj budućnosti :)

cvetko me zval. slike stižu...bude fešte...

uglafnom, ak niste bili na firmi, odite. baš je zakon!!! dobite pare i to...znam ja ko je bil na firmi...moi katiću :)


e,sad sam bila vani.inače, pada kiša. to! volim kišu. to je zakon. odma mi (kak bi se to stručno reklo) naviru lepe uspomene.
no, ugl, ja živim krai potoka.a pošto kiša pada, raste i potok.susedi već plivaju.baš zakon. dođite i vidite. reka bu jednog dana postala turistička destinacija za pamćenje. (šala) :)

SLIKE:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je cvetkićev motorček(duguješ sladoled)

i, to bi bilo to. zahvaljujem cvetkoju na tehničkoj podršci, a ani na psihičkoj. ju rok ženo!!!

mudrost tjedna: DOBRO SE ZABAVITI JE NAJVAŽNIJE OD SVEGA. TO ČINITE SVAKI DAN.

LIZNEM VAS SVE :)




- 20:32 - Komentari (16) - Isprintaj - #