biti lud ima prednosti koih su samo luđaci svjesni :)

ponedjeljak, 13.02.2006.

ponedjeljak

evo,sad je 9 ujutro i ja pišem post.još samo 4 sata i u školu.opet [NEEE ]
u subotu je u domu mladih bil neki kres dobrotvorni koncert za nekog tipa koji je ostal invalid.na taj sam koncert otišla sasvim slučajno.u 4 popodne smo romana i ja odlučile da bi mogle iti na to.došle smo tak oko 8 [onda je trebalo početi], ali smo svejedno čekale do kojih 9 sati.nije bilo baš puno ljudi,ali sam srela anju i enu,a kasnije i juricu.na početku je bilo dosadno,pa je postalo malo, malo zanimljivije.oko pol 11 sam otišla jest s jurom i romanom.jura nije bil pijan i nije baljezgal uopće.ali,bar smo se svi dobro nasmijali.ugl,meni je bilo baš ok.
jučer, u ned sam skoro celi dan prespala.mislila sam se naučit bar veći dio anatomije,pročitati kojih 20 stranica kralja edipa i nekai vježbat fiziku.a od toga svega nije bilo ništ jer su mi misli bile zauzete s nečim drugim i jednostavno mi se nije dalo.

i za kraj želim poručiti cijenjenim ljudima koji čitaju ovaj stavak da za valentinovo nebudu tužni ak nemaju nikog.jednostavno se dobro zabavite.kupite sebi neku čokoladu ili medeka ili kai već očete.a ako ste pak jedan od onih (ne)sretnih da imaju nekog,volite se do bola.

no,SRETNO VALENTINOVO svima =)

- 09:31 - Komentari (16) - Isprintaj - #