23.11.2010., utorak

Nemam vremena

Čini mi se kao da mi vrijeme prolazi kroz prste. Nikada ništa ne stižem na vrijeme. Kako neki ljudi sve stižu?

Moja mana je da previše surfam internetom, a to je čisto gubljenje vremena. Bolje je uhvatiti se neke knjige, nego zujati okolo. Na kraju uvijek vidim da time nisam ništa postigao. Uhvatim se na neki forum i sl. pa prelistavam, tu i tamo se uključim... pa upadnem u diskusiju... Prije sam to radio s TV-om. Surfao po kanalima :) a sada Internet.

Problem je i u tome što nisam uporan. Odlučio sam više se kretati, rekreirati, izlaziti i sl. i to me je držalo neko vrijeme, a onda opet po starom. Osim toga ima puno ponuda i mogućnosti. Puno toga me zanima. Skupio sam (u zadnje vrijeme na stotine knjiga u pdf-u npr.) i ne znam koju prije čitati. Još kad pomislim koliko ih ima, koje bi vrijedilo pročitati, a ne stigne se, uh. Ne znam što bih prije napravio. Mnoge stvari koje bih morao rješavati 'mi se ne da' dok mi voda ne dođe do grla. A onda - nema spavanja... dok se to ne napravi. U mnogim stvarima odugovlačim, a onda kad dođe termin, me hvata panika: pa još i to i ovo, uf.

I što onda raditi u slobodno vrijeme? Napisati nešto na blogu? Komentirati neki blog? Instalirati OS? Posložiti stvari na kompu ili u kući? Čitati knjigu? Otići u šetnju? Posjetiti prijatelje? Učiti engleski? Pogledati filim? Ili jednostvno surfati Internetom u potrazi za nečim novim? I tako najčešće i bude...

Znam što bih trebao raditi, sve isplaniram, a onda me nešto drugo odvuče u krivom smjeru... Osim toga za mnoge stvari baš nemam volje, onda kada bih to morao napraviti, a ponekad baš imam 'hrpu vremena'. Problem je i to što si ne znam napraviti hijerarhiju poslova ili kad napravim, onda se ne držim plana i sve brzo pada u vodu. Obično se opravdavam time da kažem da nisam robot - ne mogu sve raditi - po nekom programu - kako je isprogramirano... he, he

Mislim da smo pre-ograničeni i puno toga ne možemo pohvatati - što bismo htjeli. A onda čujem da se neki ljudi dosađuju! Ne znam kako je to moguće? Mora da su u nekoj depri! Meni bar nikad nije dosadno! Uz to i puno toga preskačem, a opet nemam vremena za neka čak uža područja, kojima bih se bavio u slobodno vrijeme. Npr. ne zanima me sport, politika, poezija, putopisi, televizija, umjetnost i sl. Što vidim npr. ovdje sa strane, kao područja ljudskog interesa...

Imate li vi takvih problema s nedostatkom vremena - 'za sebe'?
- 21:31 - Komentari (4) - Isprintaj - #

< studeni, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Lipanj 2012 (1)
Svibanj 2012 (1)
Travanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (1)
Veljača 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Svibanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Studeni 2010 (2)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (2)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Siječanj 2010 (6)
Prosinac 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Promišljanja o životu, smislu i istini iz mog kuta. Volim razmišljati i zapisivati svoje misli, pa sam blog shvatio kao dobar način za prezentiranje svog svjetonazora ili viđenja svijeta, uz mogućnost korekcije i razmjene mišljenja kroz komentare posjetitelja. Dobrodošli! U slučaju da ne bude zainteresiranih, u moru ostalih blogova, nikom ništa. Želim ostaviti neki trag... mada to nije važno... ali eto, to je samo jedna mogućnost, pa je evo koristim. U svakom slučaju, sviđa mi se ova mogućnost javnog objavljivanja tekstova. Neka to bude moj mali doprinos.
"Teče i teče, teče jedan slap;. što u njem znači moja mala kap?"