subota, 08.03.2008.

Sretan Vam dan, napirlitane koke!

Ako niste znali, ja sam feminist svih ostalih 364 dana u godini, samo sam na 8. ožujak totalna kontra. Zato ću vam sad čestitati kao šovinistička svinja.... pardon, šovinistički krmak, da ne bude zabune.

Image Hosted by ImageShack.us


Drage brbljave ženturače, želim Vam izraziti sve najbolje želje povodom ovog dana. Želim da vam se sve želje ispune, da si svaka uspije naći imućnog muža koji će je obasipati darovima da ne mora raditi ništa niti doma niti na poslu. Želim da sve žene svijeta imaju veću plaću od muškaraca, posebno ako imaju krasno tijelo, i nadam se da ćete biti ne ravnopravne već da ćete živjeti bolje od nas. Nadam se da nećete u Bandićevom novom zahodu piškiti za 2 kune, već će vam se plaćati da činite tako. Želim vam obilje emancipacije, znanja, napretka u karijeri, sreće- i naravno, što najviše želite- da se skinete gole za neki muški časopis.

Nadam se da ćete imati što više krpica a što manje dlaka i da vas depilacija neće boljeti. Iskreno vam želim manje glavobolja i migrena, te ostalih isprika za sve i svašta. Nadam se da ćete imati mnogo novca kojeg ćete trošiti na taškice i minice i da ćete biti najlijepše na svijetu. Iskreno se nadam da će vašim najvećim suparnicama netko stati na haljinu pred publikom.

Radi vas se pišu pjesme, vode ratovi, tuku junaci, vode psihoterapije. A vi još niste zadovoljne. Sram vas bilo. Ja bih se ovog trena , da sam žena, zapitao gdje su svi jadnici kojima sam slomio srce. Da sam žena, ovog bih trena plakao radi svojeg prekrasnog tijela i divnog osmijeha.

Ljubim vas, napirlitane koke.

- 22:00 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>