subota, 18.08.2007.

Tall poem ( natječaj Sinke linke )

Idemo se dramaturški igrati....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Za ljude koji ne znaju, tall poem je igra za blog koja će u vama probuditi vaše spisateljske i poetske talente. Igra je vrlo jednostavna.

Ja ću napisati neki stih. Vi ćete ga morati nastaviti poštujući rimu, napisati još jedan koji se rimuje s prva dva, i idućem komentatoru zadati novu riječ za rimu.

Primjerice, ako ja napišem

Divan je miris tvoje kose,
I šapat nježni noge ti bose,
Volim te, ljubavi nježna....


Komentator iza mene mora dati dvije rime na "nježna" i zadati novu rimu idućem komentatoru, naprimjer....

Ljubim ti noge sve do gležnja
Dok razara me potiho čežnja
Što odlaziš jutarnjim vlakom....


Sada idući komentator mora napisati dva stiha na "vlakom" i naravno, izmisliti novu rimu.

Pazite da metrika bude barem malo funkcionalna. Ako mijenjate temu, prijelaz mora biti pjesnički zreo, ne da odjednom spomenete nešto pedeseto tipa karijes ili ajvar. Igra će biti zabavna ako svojim "nasljednicima" ostavite posebne riječi za koje se teže nalazi rima.

Uspješni pjesnici blogeri dobiti će linkove na mome blogu za svoje pa će im se povećati promet. Humoristični stihovi su dobro došli ako su pametno izvedeni, a sve neozbiljne ću izbrisati.

Dakle, stih....

-----------

Komete šaraju noćnim nebom,
Djeca crtaju obojanom kredom,
Usamljen sam kao napukli orah....

--------

- 20:48 - Komentari (38) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>