posljednji mohikanac

srijeda, 25.12.2013.

Takva sam


Jučer sam umrla,
umrla za tebe,
da živa sam i dalje,
ali ništa više nije isto,
tuga se prelila,
nepravda popunila sve one rupe
koje su još bile sjajne i čiste

Nema te više u mom srcu,
da ljubav je umrla.
zauvijek,
kao da je nikad bilo nije.
Nema više popravka,
bilo je previše popravaka, dorada,
sad je nema više.
Nema načina da se isprazne sve
te pukotine, pune otrova.

Gledam te i više te i ne vidim,
kao da je magla prekrila sve ono lijepo što je bilo.
Jučer je ljubav umrla zauvijek.
Sinoć, gledajući tvoje ljutnjom
ispunjene oči, alkoholom natopljenu dušu,
mržnjom filovane oči
i tu nadmoć koju tako silovito prikazuješ,
sinoć u tom bunilu sam shvatila da te više ne volim,
koliko god ti bio pametan , nadmoćan,
ipak tvoja duša mojoj više se ne sviđa.

Možda alkohol je obojao tvoje srce sinoć,
samo možda,
sve znam,
ali ja te više ne volim.
Jedini problem je što drugog voljeti ne mogu,
takva sam.


- 18:58 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Additional graphics