posljednji mohikanac

srijeda, 25.03.2009.

Možda


Možda, zalud sjetim se
oka tvog plavog,
onako u prolazu zapne mi ime tvoje,
možda zalud
bez želje ni velike čežnje
uvučeš se u snove.
Možda te ne trebam,
niti zovem,
ali sjeti me vjetar,
nestašni koji se igra kosom mojom
onako kao ti nekad,
sjeti me zvijezda padalica
na tebe,
onako bezveze,
bez pravog razloga.
Možda te ne trebam,
nisi više ni bitan,
čežnja davno umrla,
paučinom obojani naši pogledi,
možda ,
ali sjeti me jutro,
sjeti me sunčani dan,
a kišni tek,
sjeti me ulica ,
a znam da neću naići na tebe,
ali maštam i vidim te,
smišljam susrete naše,
ali ne mislim na tebe....
Možda lažem,
možda mora tako,
ali vjetar ludi navuče
tvoje usne mojima,
tvoj pogled prikuje mom,
možda zalud,
ali ko da sudi vjetru...
možda, zalud živiš u meni...

- 22:00 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Additional graphics