posljednji mohikanac

petak, 02.01.2009.

TI


Izgubljeni trenutci prošlosti
uhvaćeni mrežom mojih misli
lutaju izgubljenim prostranstvima
Da li da ih bacim nazad zauvijek,
da ih zaboravim?


Zalutaju do srca ponekad
onako slučajno pokucaju
prije sna
dotaknu moju dušu kroz svjetlost tame
okupaju me mirisima prošlosti
na vrata sjećanja pokucaju
Da otvorim vrata?


Polako
pušteni
nestaju u labirintim sjećanja
moraju
život ih tjera


Gube se niti tvoga postojanja
lome se od hridi
stvarnosti
moje stvarnosti


Samo ponekad
moje misli se zakače za tebe
pa uspijem doći do tebe
ogrnuta plaštem nevidljivosti
osjetim tvoju blizinu
na nekom međuprostoru
naše stvarnosti
Da li me osjetiš?


Osjetim te
tvoj dah dišem
tvoje usne ljubim
poželim te iskreno


U mojoj izmišljenoj stvarnosti
živiš Ti

- 22:00 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Additional graphics