Malo mojih slika....headbang

Teta Mraz
Image and video hosting by TinyPic

Ja i moje curke s bambusomsmijehsmijehsmijeh
Image and video hosting by TinyPic
Ova slika gore vam predstavlja najbolje seka na svijetu.prije si nismo bas bile nakaj posebno al prek ljeta smo se skompale i od tada smo si super,ova plavusa tu vam je Ines,ona vam je jako dobra osoba mada ima nekad svoje zute minute,s njom je uvek zazancija,navek je za dobar provod.z njima sam dosta toga presla sad da krenem pisati nebi stala do neznam kud,stvarno su cure kakve treba istakti u ko u slami iglu.ma volim ih jako puno,one to nemaju pojma...

moja zora i ja
Image and video hosting by TinyPic
Ovako ova cura po imenu Zorica to vam je moja seka,ona je jako dobra osoba,osjecajna,trenutno sretana u ljubavnom smislu,uvek za zezanciju i akciju,ma volim ja nju jako puno...

Ja i Sandra na kuharstvumad
Image and video hosting by TinyPic
Ova curka gore z menom to je Sandra,nju sam upoznala u srednjoj skoli i od tada smo najbolje frendice,cura je stvarno zakon,uvek za zezanciju i salu,osjecajna i trenitno jako happy...

Buckosmijeh
Image and video hosting by TinyPic
Ovaj decec je Slaven,al ga zovemo iz milja Bucko,njega sam isto upoznala tjekom prve godine u srednjoj skoli i od tada smo si jako dobro,morem cak reci da je on kolega kakvog treba najti...

Buby moj najbolji kolegakiss
Image and video hosting by TinyPic
Bubija znate vecina,on vam je bedast decko al je jako dobar frend,uvek je tu dok ga trebas i dok ti je tesko,zezant teski,ma volim ga...

Ja i Mrakonaughty
Image and video hosting by TinyPic
Marko...joj to vam je jakooo dobar decko,mada je bil prije bolji al jebiga ljudi se mjenjaju,sve lose i sve najgore on okrene na salu pa nije nikad skorro ozbiljen...ma bedak..volim ga isto

ove slike tu su od najbolje ekipe kaj postoji,nekad bili svi u jednom razredu no sada vise nismo...zakon....
Ja,Bucko i Marcela
Image and video hosting by TinyPic

Hlapic,Buby,Sandra,Prcika i ja
Image and video hosting by TinyPic

Bucko,Sandra i ja
Image and video hosting by TinyPic

Prcika,Buby,Sandra i ja
Image and video hosting by TinyPic

Marcela,Sandra i ja
Image and video hosting by TinyPic

Bucko i ja
Image and video hosting by TinyPic

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


k0m€nTaR! y€$/n0

dEsIgN bY: zLoChKa DiZz

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic

evo ovo gore sam vam ja.zovem se Ivana,mislim da prezime nije bitno.ja sam vam jedna obicna cura koja jako voli dobar provod,voli svoje prijatelje,voli se osobe koje su joj ok,mamu i tatu i braceka mojega,voli jednu osobu koja joj je jako puno u zivotu pomogla i koja je bila navek uz mene,koja me je tjesila kad sam plakala,koja me nasmijavala,koja je u mene imala neko vrijeme povijerenja al sam ga ja nazalost izgubila(mislim da se zna na kog se odnosi ....).ja za sebe mislim da sam dobra osoba mada znam biti i tracara i zlocesta i da necu slusati,znam nekad povrijedit osobe a da toga nisam svjesna,imam dosta mana ali imam i vrlina.mislim da me se treba prvo upoznati pa tek onda suditi kakakva sam osoba.Ja se pridrzavam onoga da ak se smijemo da cemo zivjeti duze,zato se ja nevek smijem cak i kad nebi trebala l jebiga po tome sam nekima ljudima posebna i vole me zbog toga.imam jako puno prijatelja koji su navek za mene tu a i ja za njih.u ljubavi sam trenutno zauzeta,ajmo rec da sam nasla jednu osobu koja je stvarno ok prema meni i koja me cjeni i voli...mislim da necu vise nikaj pisati to vam je dosta....

moj msn : pintarina@hotmail.com

moj skype:pintarina

malo pjesmica
*************
Volim svaki novi dan
jer uvijek mi te nosi
kad o tebi jutrom
prekida se
noću snivan
moj najljepši san.
I danju onda sa tobom
što nestignem noću
u ljubavi ja uvijek djelim
i zauvijek da smo zajedno
ja neizmjerno želim !!!
Image and video hosting by TinyPic
***************

**************
Za sreću i
radost tvoju
danas ti poklanjam
rascvjetali cvijet
pogledaj i vidjećeš
osmijeh i moju ljubav
u tom
rascvjetalom cvijetu
što poklanjam ti ga ja
koji te najviše volim
na cijelome svijetu !!!
Image and video hosting by TinyPic
************

************
Ti si moja sreća
ti si moj stih
ti si moja rima
ti si najljepša pjesma
što u sebi uvijek
za mene ljubavi ima.
I kad sam tužana
ti sreću mi nosiš
i tuzi mojoj kao
u najljepšoj pjesmi
ljubavlju svojom
ti uvijek prkosiš !!!
Image and video hosting by TinyPic
*************

Linkovi

>Anita>.hr
savrshene.hr
Mona.hr
Sisterkiss.hr
marickacool.hr
Jelena.hr
Sweet Luki.hr
*******

U vrtu prepunom lijepih ruža
i latica nježnih što drhte u rosi
gotovo svaka uvene tiho
pred danima tužnim što vrijeme ih nosi.

Tek rijetka se otme i nastavi zračit
svu raskoš svoju i bića ljepotu
jedna od takvih ruža si i ti
u ovom uvelom i sivom životu.

Image and video hosting by TinyPic

**************
Samo za jednu osobu koja mi je sve na svijetu...bila...

Kad bi barem znao da te volim ko Boga,
Kad bi barem znao da ne spavam zbog toga.
Jer, kad bi znao možda ne bi bilo ovako,
Sve je počelo dobro, a završilo naopako!

Proklet bio dan kad sam te prvi put vidila,
Jer, od tog sam trenutka svakim danom šizila,
Zbog tih očiju, umiljatog pogleda
Moje je lice bilo prepuno kapljica suza poput jutarnje rose.

Svakim danom volim te sve više,
Tako i u mom srcu piše,
Nadu nikad nisam gubila,
Iako bih se sad zbog tog ubila.

Da bar je sve ko prije,
Sad iz mojih očiju kiša lije.
Da bar to nikad nisam doznala,
I istinu o tebi spoznala.

Pokušavam se praviti da te ne poznajem.
Ali, to je nemoguće, kakav si tek sad spoznajem,
Svake noći molim boga,
A i činim više od toga:
Da bar istina nije kriva,
Bože molim te nek mi oprosti što sam živa.
...jer kad bi znao da te volim, možda ne bi bilo ovako.
Sve je počelo dobro, a završilo naopako..........

Image and video hosting by TinyPic

***************
Rastuzila se jedna klupa,
na njoj dva velika srca lupa.
Djecak na klupi tuznu poruku pise
"djevojcice nevolim te vise"
Djevojcica drhtavom rukom suze brise
"ni ja tebe nevolim vise" Tiho se otkida suza, polako pada dole
to je rastanak dvoje sto se iskreno vole.
Umire nasa ljubav, umiru nasi sni,
sunce gubi sjaj, znaj voljeni da je dosao kraj!!

Image and video hosting by TinyPic
************
***********
Prije ili kasnije svi otkrijemo da važni životni trenuci
u životu nisu oni glasno reklamirani, nisu rođendani,
vjenčanja, mature ili razni ciljevi koje smo postigli.
Prijelomni se trenuci ušuljaju na vrata sjećanja nenajavljeni
, oni su kao odbjegli psi koji upadnu, pronjuškaju
uokolo i naprosto nikad ne odu. Oni su mjerilo naših života.
Image and video hosting by TinyPic
**************

ponedjeljak, 13.10.2008.

dobra vecer dragi ljudi koji citat moj dosadni blog...
evo na neciju srecu il opet na neciju nesrecu odlucih danas napisati novi post...
nemam bas inspirracije no potrudit cu se......
eto kod mene nema nikaj...zapravo ima...
znate da sam u proslom postu pisal kak se sve slozilo na svoje mjesto,e pa tu se je puno toga premenilo!
u radnom tjedu nema nikaj samo skola,a u mom ljubavnom zivotu katastrofa.trenutno se osjecam ko zadnje govno koje ostane gore plutati.u subotu ja i moja Zora isle vanka,i sve bilo cool dok mi jedna kurvetina nije sjebala vecer!tak me sjebala da sam plakala na pol diska,mamu joj jebem!!!!ubit cu je!!!necu punu detalje kaj je bilo no danas u skoli saznah da me decko(dubre glupo) prevarilo...sad trenutno neznam kaj da napravim jer sam ga na neki nacin zavoljela a opet ga mrzim jer me prevaril??kaj da sad nepravim?
jojjjjj
totalo sam u bedu
evo malo pjesma i slika


NECU DA PLACEM
KAD ODES DRUGOJ
NECU DA MOLIM
DA MI SE VRATIS...
BICU DALEKO KAD
BUDES SRETAN
A JOS DALJE
KAD POCNES
DA PATIS!!!!!!!
Image and video hosting by TinyPic

**ZauVijeK NeKa NoSi Na SrCu znaK**

**ZiVoT Je JeDaN oNa BaCiLa**

**BaCiLa Je sVe NiZ rijeKu i PosLa

u dRugoM SmJeRu**

Nikad vishe sa tobom do zore
Nikad vishe tijelo drhti usne gore
Od gorkih suza oci me bole
Sve vishe i vishe andjeo me zove
Jer ti...ti si ostavio me u suzama
Jer ti..ti si svoju ljubav dao drugoj!!!!!
Image and video hosting by TinyPic

Duboko u meni zivi djevojcica
Koja je hrabro brisala suze
Koja te je zavoljela
Cisto, nevino i djecje
Koja nije trpjela nista protiv sebe
Koja je krhotine svog srca skupljala
Koja nije dopustala da se slomi
I ta ista djevojcica
Dopustila je da mi se on svidi
Ta djevojcica
Zamrljala mi je oci
I kad sam pomislila da cu
Biti sretna u njegovom narucju
Ta djevojcica
Me probudila iz sna
Pokazala mi je da prividna sreca
Nije ona prava
Pokazala mi je da postanes sretan
Kad nekog volis
Kad shvatis da ga volis
Nakon svih suza
Nakon toliko podizanja sa dna
Ta djevojcica me naucila zivotu
Jer ljubav je izgradjena na suzama
Ako volis onda i patis
Jer ljubav je dio tebe
Ono je zivo
Jer ono sto je zivo boli
Kada ga sretnu putevi zivota
Pomirena pocela sam zivjeti sa svojom sudbinom
Prestala sam zaliti za danom kad te ne ugledam
Prestala sam oplakivati dane nakon slucajnog susreta s tobom
Djevojcica me spasila
Svojom nevinom ljubavi
Djevojcica koja zivi u meni
Djevojcica koja sam ja
U srcu....
U ljubavi.....

to bi bilo sve od men za neke vrijeme

Posebni pozdrav ostavlam ZORI,INES,SANDRI!!!!



| n!s! zAsLuZ!0 (51) | dA Ja T! S€ vRaT!m | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.