Free Guitar Flash MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

!!!!!!!!!!!!! DOLJE vam ima super slikica...............
smijehsmijehsmijehsmijehsmijehnaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughty


Kaj slusas?
rock
cajke
metal
pop
hip hop
nista od navedenog
pollcode.com free polls




Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Booty Shaking Spongebob Squarepants Icons

Booty Shaking Spongebob Squarepants Icons



MySpace images

MySpace



Happy Spongebob Squarepants Glitter Gifs Images

Happy Spongebob Squarepants Glitter Gifs Images



MySpace Layouts images

MySpace Layouts




www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws




image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



Pastel Rainbow Glitter Skull & Crossbones Glitters

Pastel Rainbow Glitter Skull & Crossbones Glitters



Friendster Layout hosted images

Friendster Layout



MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Butterfly Sparkle Glitters

Butterfly Sparkle Glitters



MySpace Graphics codes

MySpace Graphics



MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Changing Pictures Avril Icons

Changing Pictures Avril Icons



Friendster Layout hosted images

Friendster Layout




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



bendovi:zubo

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic





samo za Mariju( i menesmijehsmijehsmijeh)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

profile editor

profile editor









pasite oci:naughtynaughty

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

pimp myspace profile

pimp myspace profile



myspace layout codes

myspace layout



myspace layouts

myspace layouts



Image and video hosting by TinyPic
(neznam ko je ovo al je lipi)







Pink:fino

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




svasta:lud

myspace comments

myspace comments




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Mis Colegas, Ska-P

Vas caminando despacio, sin ganas de sonreir, de sonreir
Hemos quedado en el barrio, unos litros y cien duros de hachis
Perdidos en cualqier lado, sonando con escapar, con escapar
La mayoria del paro, y el que curra del trabajo temporal
Han pasado 10 anos, mis colegas donde estan
El que no anda en el mako, hace poco lo acabaron de enterar
La heroina no acudio a su funeral

EH CHAVAL SIEMPRE A LA SOMBRA DE LA SOCIEDAD
SOMOS LA CAUSA DE SU MALESTAR
ESCULPELE AL SISTEMA Y NUNCA DEJES DE MOLESTAR
NO CHAVAL NO ES LEY DE VIDA, TU DESIGUALDAD
NO TE DIERON LA OPORTUNIDAD
ESCULPELE AL SISTEMA Y NUNCA DEJES DE MOLESTAR

Existe una alternativa, legalizar, esto tiene que cambiar, lo vamos a cambiar

Que te ha pasado princesa, que no te veo sonreir, sonreir
Aun no tienes tu dosis, por la noche te tienes que prostetuir
Maldita mierda prohibida, que nuestros suenos rumpio, lo rumpio
Hablabamos de injusticia, comenzabamos nuestra revolucion
Comenzabamos nuestra revolucion

EH CHAVAL SIEMPRE A LA SOMBRA DE LA SOCIEDAD
SOMOS LA CAUSA DE SU MALESTAR
ESCULPELE AL SISTEMA Y NUNCA DEJES DE MOLESTAR
NO CHAVAL NO ES LEY DE VIDA, TU DESIGUALDAD
NO TE DIERON LA OPORTUNIDAD
ESCULPELE AL SISTEMA Y NUNCA DEJES DE MOLESTAR

Existe una alternativa, legalizar, esto tiene que cambiar, lo vamos a cambiar
Agresividad ! no somos ratas de ciudad
Agresividad ! contra el estado del malestar
Agresividad ! no somos ratas de ciudad
Agresividad ! contra el estado del malestar

Del paraiso al infierno, hay un paso nada mas, la prohibicion es un bisnes
La droga existe y no la vas a eliminar, la solucion consiste en legalizar

EH CHAVAL SIEMPRE A LA SOMBRA DE LA SOCIEDAD
SOMOS LA CAUSA DE SU MALESTAR
ESCULPELE AL SISTEMA Y NUNCA DEJES DE MOLESTAR
NO CHAVAL NO ES LEY DE VIDA, TU DESIGUALDAD
NO TE DIERON LA OPORTUNIDAD
A mis colegas y a la pena en general
No os dejeis nunca eclavizar, la union hace la fuerza
Nunca, no la has de olvidar



Get free graphics at BlingyBlob.com!


Image and video hosting by TinyPic

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtaRi jEp/NoPe ?

diZaJn By: zRinE

Opis bloga

Na ovom blogu cu pisati o sebi i svojim frendovima! Uzivajte...



Eto nabavila i ja banner...

Myspace Layouts



Zubekcool

Teabelj

****NINA****zubo

Dalianut

Matejalud

LEAfino

bitch
cool

Antonija (ludakinja moa)rofl

[...Gobac Junior...*}zubo

rock itpjeva

**@Nchy**zubo

...Becks... fino

Helenarofl

Teadead

× cr@zy avril ×cool


teychy
wink

..........black girl..........lud

Rain****nut

mary kate and ashley the bestsretan

BiLa sAn tU ( Lucija) wink

valle a.k.a.lupino
belj

bizarre_girl565
smokin


Fakat ih ima puuuno...
Ak sam nekog zaboravila, nek mi javi u komicima....beljzubocoolluddead




Nesto o meni

Ime: Lucija
Prezime: kOGa Briga
Razred: 7.awave
Skola: kOGa Briga
Zivim u: Kaj jA znaM
Volim: TV, my family, odbojku, frendice,
iskrene ljude, blog, nekogcerek, muziku,
ljeto, svoj handy (mobitel), some boys,....
NE volim: dvolicne osobe, skolumad,
one kaj kopiraju druge, cajke, i jos puuuno toga....

Imam: 13 god., ludog buraza, puno frendova,
malo pameti....


04.Hladno pivo - N...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr


Image and video hosting by TinyPic


My amigos:

Matejasmijeh
Zena je opicena, zna se izborit za ono
sto zeli i drzi se onoga sto kaze!
Voli se zezat i najbolja mi je frendica.Temperamentna je i kad se zaljubi onda
se zaljubi jako i ne odustaje lako...

Image Hosted by ImageShack.us


Dalianut
Otkacena je i luda...
Samo se zabavlja, al se voli i svadati!
Makar ju poznam samo 2 godine jako
smo si dobre i stalno se zezamo! Jaako
voli pjevat!pjeva

Image Hosted by ImageShack.us


Antonijabelj
Cura je sasava i dobra mi je frendica!
Uvijek je za salu cak i kad je u
PMS-u... Nadimak joj je Rexa,
jer ima kosu ko pas-zlatni retriver..kaj
ja znam neke brije..zubo

Image Hosted by ImageShack.us


Leapuknucu
Prava je bomba(u svakom smislu).
Totalno je otkacena i razveseli me
kad sam tuzna! S njom se uvijek dobro
nasmijem... Ponekad zna puknuti!(zato
je bomba)!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Marijathumbup
Pametna je i zato joj je nadimak Streba!
Zeli pomoci ali ne bas uvijekmad... S
njom se mogu dobro natracati jer uvijek
sazna nesto novo! (mala mare)

Image Hosted by ImageShack.us


Janapjeva
Stvarno dobro pjeva i to voli pokazivati.
Ok je prijateljica i voli se zezat ali je i ozbiljna
kada treba! Nadimak
joj je carapa...necu rec zasto.....


Image Hosted by ImageShack.us


Ladanblabla

Samo prica i prica i cesto ga nista ne
razumijem... Osim toga super je frend
i zna tracati! Uvijek spreman za zezanciju.
Švabo pravi...

Image Hosted by ImageShack.us


Ockosmokin
Tip je ludak(ginekolog)! Stalno provaljuje
neke fore koje ponekad nemaju smisla.
Jako je visok i ne voli kad ga se zeza jer
onda puno psuje...

Image Hosted by ImageShack.us


Jeliclud
Stalno nesto pili(sala)... Voli zezati cure i
na nastavi nas stalno zabavlja! S njim
nikad nije dosadno.

Image Hosted by ImageShack.us


Matecool
Jako mi je dobar frend, s njim se da popricati
i ne pravi se vazan kao ostali decki...
Tvrdoglav je(tovar) i jedini u razredu
navija za hajduk.

Image Hosted by ImageShack.us


Marunazubo Cesto se zna polomit pa ga dugo nema u
skoli! Uvijek smislja orginalne sale od
kojih crknem od smijeha... zeko jedan...


Image Hosted by ImageShack.us


Zubekzujo
Stalno zuji i jako je nerazumljiv(stalno
nesto mrmlja)! Zeli pomoci kad zatreba
i voli se zezati! Cijelo nas vrijeme nasmijava s nekim cudnim brijama...
Ali stvarno mi je dobar prijatelj!


Image Hosted by ImageShack.us


Franrolleyes

Dosadan je i voli pilit cure u mozak sa cime
nekada zna i povrijediti... Al sve u svemu je
lud i ok decko dok ga ne uhvati ludilo.


Image Hosted by ImageShack.us




E da nas vidite mislili biste: "Kaj su ovi mentalno poremeceni?"zubo




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Changing Pictures Avril Icons

Changing Pictures Avril Icons



Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us
By Boookdog

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic




bedzevi.com,button,badges,priponke,Hladno Pivo



myspace layout

myspace layout



myspace graphics

myspace graphics



free image hosting

free image hosting






Moja abeceda....yes

A- ajme.....eek ....neko.....cerek
B- bedasto -sve oko mene...dead
C- cmok....kiss
Č- čupavo- obozavam sve kaj je čupavo
-čokolada.... spodrazumjeva se...njami
Ć- č/ćiribičkica- neznam jel ide s tvrdim il mekim, u biti neka brija......fino
D- dečki- nemres bez njih, nemres s njimasmijehnaughty
- Dalia...naravno....pjeva
Dž- ????
Đ- điber.... palo mi na pamet...belj
E- ej.....mah znam! -ekonomska.. tam ce vecina decki iz mog razreda...rolleyes
F- friska figa.... to cesto dobim...headbang
-fala......zubo
G- gluposti....smokin
- globalno zatopljenej- ljudi...haloo! pa sami se bumo ubili.... no no no namcor
H- Hladno pivo- to mi jedino pada na pamet... -crazy bend...party
-Hrvatska!!!hrvatska
I- igle- mrzim ih u svim oblicima...nono
J- jebiga neznam kaj da tu metnem... cool
K- klopa...njami
- kaj- n eizostavna rijec u mom govoru yes
L- Lucija-moje ime...smijeh
- lova.....greedy
- laž....-he he laze
Lj- ljubav.... cujte, rjeci su suvisne....cerek
M- Mateja....naravno....dead
- milsiti -to ne radim bas cesto.....thumbup
N- nogalo...
-ne znam- uvrijezen odgovor zijev
Nj- ???njeznam....
O- opanci.... he he.....lud
P- pricanje- jedna od rjetkih stvri koje mi idu...blabla
- prijateljstvo- jedno od najvaznijih stvari u mom zivotu wink
R- rijeci...mouthwash
S- spavanje.....no coment....zijev
- sreca- to mi je potrebno u zivotu.... tuzansretanwink
Š- škola- PROKLETA BILA KO TE ZMISLIO???madheadbangburninmad
T- toranj- ponekad mi dode da se bacim s njega...no
- to ti je zdravo!- Leina uzrecica...puknucu
- ti- fala kaj ovo citas.....zubo
U- uspjeh...................
- ubojstvo- u zadnje vrijeme svi to rade...bang kamo ovaj svijet vodi....
V- vjencanje- jednog dana.... fino
- vjecnost.........
Z- zrak- kaj bi mi bez njega..
- Zagreb- tak imam te rad......cerek
Ž- Žabek- ludi liker, odma mi je na pamet pal... zujo
- život- samo je jedan, zato ga iskoristite kaj bolje mozete....zubozubozubozubo



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ponedjeljak, 19.11.2007.

....naslof.....

Yo ljudovi..... Doslo vrijeme za novi post! Je tak je! Bil bu poduzi.... Prosli tijedan nije vrijedan spomenazijevzijevzijevzijevzijevzijev pa cu odma prec na vikend. U subotu smo ja i Dalia isle na Showtime!!!! Da da ljudi moji. Ona je dobila 4 ulaznice al nije znala kog da jos pšozove pa smo isle sam nas 2 a Mateja nije smjela.nonononono Eeeeeeeeeeeee... Di da pocnem?! Njen nas je tata tam dovezo i mi dodemo da cemo uc unutra (bilo je oko 8) i nama kaze zastitar da mozemo uc oko 8 i 15.... Ok... i se isle setat -by the way- smrzle smo se-blablablablablablablablablablablablablablablabla i mi se vratile. Tam je bilo nekolko cura i neke iz nase skole!! Kaj se sjetile ic bas kad i mi....Jao meni....I nakon nekog vremena skupila se rulja. U 9 i 15 ovi se sjetili da nas mogu pustit.. ALELUJA!!!yesyesyesyesyesyesyesyes Ja i Dalia bile odma kod vrata, a rulja se pocela gurat! Prvo su usli ovi navijaci kaj su doputovali, a mi se ostali zalili..roflroflroflroflroflrofl Kao kaj je ovo ??? Dalia napokon ude i ja za njom.. Kak sam se zajurila prema njoj, covjece rulja poludila!! Zastitari se tam guraju i kaj ja znam kaj ne, a ja ko sardinaludludludludludludlud Onda me Dalia zgrabila za ruku i povukla unutra! Jeeeeeeeeeej! Otisle smo tam kod pozornice i zgurale se nekam. Sve bilo kul, kad se odjedanput neki liker sjetio NAS zezat!!ludludludludludludlud On ide sa Frankom u razred i tam do nas je bilo ljudi sa majcama Go Frenky! Cijelo se vrijeme guro tam i onda se ljudi deru na mene kaj se ja guram! On mi dode: Daj se nemoj gurat, pa mene ti to boli, ja ti imam osjecaje....rolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyes I napokon je poceo showtime. Mozda ste nas vidli...he he....naughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtySvi su mi bili fakat super!! Dok su ovi nastupali onaj je liker nazico Dalu fante i reko joj -Bog te blagoslovio!deaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddead Kad smo odlazile, ja trcim prema Daliji i skoro se zabubam u Jacquesa ( ak se tak pise) !!njaminjaminjamipartypartypartyparty Sve mi je bilo supac, sam mi je zao kaj su Valentina i Dario ispali, i kaj su joj uvalili neke stikle pa je opala... Uspjela sam slikat nekaj i snimit Dizdara i Franku.. Necu to metat jer se ne vidi bas, a i snimila sa ih odozada, jer sam jedino tak mogla!!! beljbeljbeljbeljbeljbeljbeljbelj Zato evo nekoliko slikica.....................................deaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddead
deaddeaddead




Danas je bilo ok u skoli (osim kaj sam dobila 3 iz kontica iz tehnickog, ajde i to je jos dobro) Decki su u skolu donjeli snijeg! Otisli oni van, ponjeli sa sobom grude, i sta ce sad ....hm hm ..... Fljas u nas! Mi smo begale u wc-e pa nismo tak jako "nastradale" Al kad smo se vracale..... Docekali oni nas vani, sa grudama...! headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang Sjecam se sam kako su grude letile...... Dok smo trcale prema igralistu, Zdimio me Fran u glavu, pa onda Susko i nekolko puta Cizmesija...madmadmadmadmadmadmad Dobila sam ja i u majcu!burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadnamcornamcornamcornamcornamcornamcor Ni sama neznam kak......blablablablablablablablablablablablablablablabla Joooooooj ludaci..... Evo i ovaj se post blizi kraju..... Pozdravljam:Mateju, Daliu, Leu, Antoniju, Mariju, Janu, Marinu, Kvesu, Hamzu, Ivu, Jelica, Ocka, Zabeka, Ladana, Frana, Matu, Marunu, Cizmesiju, Martina ( koji je u bolnici ), Zvonka, i sve ostale koje je moja malenkost zaboravila.....i sve vas blogere koji mi komate.. Jedna cura mi je predala stafetu, koju cu napisat u sljedecem postu, jer je i ovaj vec dosta iscrpan!!! pusa..............mahmahmahmahmahmah



| Aj kOmEnTiRaJ! (625) | pRiNtaJ! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.