Every second I waste is more than I can take..

Objavljeno: 12.07.2007., četvrtak

headbangheadbang ma ko još čita naslov...??headbangheadbang

moram napisati novi post,jednostavno moram...hehethumbupthumbup
ne znam..ljeto je..
ja sam nešto previše raspoložena...a ko zna šta će još biti sa mnom...joj..sve je predobro...al ubijaju me treninzi onako dosadni i bolesni..ajme..ma ni neću više ići na njih...katastrofa..sad ću samo ići van s emilom, enom i njima..
joj da,..moram spomenuti..ovaj tjedan je američki košarkaški kamp..joj predobro...thumbupthumbupthumbup
ja upoznala nekoliko amera, i ovako s jednom iris iz nizozemske..joj ma zakon.....smijehsmijeh
ma napisat ću još post o nečem pametnom, ali ne želim da neko ko dođe na moj blog čita o onome..ma nije bitno..tako da..i šaljem najveći pozdrav svojoj kokici koju obožavam..jednostavno...njaminjamikisskisskissroflrofl ma legenda moja..a svima šaljem pozdrave...al ne velike kao enici..i još jedan ogroman pozdrav šaljem jednom jedinom emilu..hahahaha..legenda moja..dečko je stvarno predobar...naughtynaughtyyesyes
pusse svima...
uživajte...mahwavemahwavemahwavemahwavemahwavethumbupthumbup

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.