Free JavaScripts provided
by The JavaScript Source

Bok svima!!!!! - bettty - Blog.hr

Tu sam ili ne


Image Hosted by ImageShack.us

Archives



Links


  • Link
  • Link
  • Link

    Template by


    Templateoteca! Alugue o seu template e divirta-se! Só faça silęncio aqui! Tem pessoas alugando templates também! ahaha!




  • 19.11.2005., subota

    Bok svima!!!!!

    E izbrisali su mi se svi postovi taj blog zna tak srati.....
    Grozno!! Kod mene nema ono baš ništ...
    Samo se dosađivam... Neznam koji blog da čitam.
    Pa se igram malo s pozadinom... Više ne znam ni sama koju da denem kad ih imam pun kufer......
    Trebam pisat zadaću a neda mi se........ A pospremiti sobu još gore.
    Mrzim nešto raditi...... Pogotovo čistiti kao i moj brat....... Isti smo...
    A hvala bogu bar mi je denes brat u Zagrebu.... Ošel si po patike......
    Sad baš malo slušam od Marilyn Mansona pjesmu Saint.....
    Gledela sem Tom i Jerrya.. Ha-ha... Bilo mi dosadno.......
    Tražila sam Večernju školu al neznam di je....... Ste gledali jučer Večernju školu??
    Bilo je zakon.... Joj već 3. učiteljicu dobivam... 1. mi je imala do početka 4. razreda, 2. negdi 10 tjedana i sad opet nova..... Ah..... Šta kod vas ima?đenja

    << Arhiva >>