< siječanj, 2010  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

~
~Mudra
~17
~Osijek
~Jezičar
~crvena
~žena boca
~puši
~konstantno jede govna
~mrzi nepravdu
~laž
~i barbike...xD
~voli alkohol
~svoju Nekro
~pjevanje i crtanje
~smijeh
~prijatelje
~burek
~sluša sve živo
(black, death, nu, gothic,
melodic, folk-black, pagan,
punk, rock, electro...)
~

Moi frendovi

Nekro -->ljubav moa jedina na svijetu <3
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bogis -->moa druga jedina ljubav hh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

System -->obožavam ovog čovjeka
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Laco -->takozvani GMO... xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bobo i Nicole -->destruktivna ljubav dva mala bagera xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tot -->uvijek namazani idiot, al obožavam ga
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ilija -->predrag dečko, prelijepe oči...hh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Goci -->preispravan lik
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dankan -->haha, Dankan...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tivo -->mauvi Fiuvip xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marci -->legenda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Goku -->braco moi mawi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Josip -->mali moi feg
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Đule -->konj mali
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Burzum -->zlato moe pankersko
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Džeky -->carica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Danijel --> mali punker
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lucka -->kraljica moa <3
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Geba -->najveći car na svijetu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dino -->guza moa slatka mala xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


To su samo izabrabi sretnici...ovi drugi to moraju zaslužitit! buahahaha


srijeda, 27.01.2010.

dok si pored mene, ja zaboravljam probleme

A JEBEM SI MATER ČOMPAVU!!!
opet sam s njim... al tak mie nedostajooooo!sretan
da. ugl. osjećam se puno bolje sad...
i tak.
život je retardiran. stvarno!
ma ode... ne da mi se pisat niš.
party

|Komentiraj 1| Printaj| #|

nedjelja, 24.01.2010.

ovo stvarno je bila posljednja kap

i tak. prekinula sam s njim.cry
ali eto jebiga...
bilo mie preteško.. I sad mie preteško.
stvarno je bio dobar dečko a ja sam ga tako
bezdušno ostavila.
Nisam čak toj našoj vezi dala
ni drugu priliku.
Ali šta da radim kad sam takva.
"šta ću se više mučit kad znam da će i za tjedan dana i
za mjesec dana i za godinu dana situacija opet bit ista!"
ha.... izgleda da ja ipak ne mogu biti sretna.
sve što krene dobro u mom životu loše završi.
jebiga.

|Komentiraj 0| Printaj| #|

srijeda, 20.01.2010.

trening za umiranje

veze su jebena stvar...
a pogotovo kad si u vezi s likom koji ne priča hrvatski
a u tri pičke materne
nešto ja tu i izđendarim kad mu oću neš reć
al taj ne može razumijeti neke stvari.
jbt maltene ni ne znamm lika, a on si već
utuvio u glavu neke stvari u glavu.
ma uglavnom... dobar je on, sam je tvrdoglav ko magare!
a kad je škorpion! đubre moe malo! lud
i tak... prolaze ovi dani sporo, nikako...
sam đulabavim po kući zureći u pod...
kad legnem u krevet zurim u jednu točku i ne mičem pogled...
kad dođem u školu bolje mie neg kod kuće.
ne želim ić kuć jer znam da ću opet smrdit po kući i
ne radit apsolutno ništa, samo misliće
kako da se ne posvađam s dečkom opet!
ma ne kontam ja ovo sranje. mislim život...jel.
bilo mie dobro... i sad mie dobro... ali ne toliko!
I onda sam se pitala:
Zašto se ne vratim ponovo, nastavim trening za umiranje!?
ali eo sad sam natrag i opet mie dosadno... opet sve propada,
samo sjedim i pokušavam smislit novu pizdariju koju ću napravit.
ali više mi ni to ne ide ko nekada.
nedostaje mi moj stari život.
ali šta je tu je!
moram prihvatit ova pravila igre... jebiga.
ne da mi se više, jer to nie fer! ali moram nastaviti... jebat ga!no

|Komentiraj 0| Printaj| #|

Dizajn: gadura dizajn Copyright © 2008.