< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Iako ne znam šta će se točno ovdje nalaziti ( a čak ni približno ) znam da će biti u potpunosti neinteresantno! Pitate se kako to znam, mislite da sam samo skromna ( naravno lažno ) ili nešto slično? Reći ću vam samo to da sam ovaj blog nazvala po pjesmo koja mi je upravo počela u winampu ( hird ). Znam da možda izgleda kao da će biti riječ o muzici ali ne znam kako da vam to kažem..... NEĆE! ( Osim možda ponekad ) Čini mi se da će ovo više služiti ispoljavanju mojih frustracija.

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor
ego
tip koji ima svašta za reć vam
micro
marvin in da hauz
djavolesku
star trek
A.L.I.A.S.
electro geisha.
frequency
china gone mad

sad znam kolko vas je
Free Web Counter

Newport News
Free Counter
Hit Counter
























































































































































































































































pakao po pinki - ex hird
28.11.2004., nedjelja
Da zensko sam i kaj sad? (22.07.2004. ; 22:08 )

Muski dio obitelji kojem sam dosla malo u posjetu me tretiraju kao vlastitu bedinericu sa jednom razlikom, meni ne placaju!
Vec tri dana pospremam za njima ko zadnji kreten kak mi nebi prigovarali i zamisli jednom nisam odmah poletila prema masini za pranje suda kada je netko odlozio tanjur u sudoper i odmah sam dobila jezikovu juhu. Ma jebite si vi mater! Koji je vama kurac? Pa ja sam gost u ovoj jebenoj kuci jednom godisnje. Dolazim se tu odmoriti, a ne pospremati. Tolko ne pospremam ni kod sebe doma.
No danas je ipak po mojem misljenju bio vrhunac!
Trazili su me da im nesto skuham posto oni cijelo vrijeme jedu u restoranima ili narucuju doma. Meni se pojavilo u tom trenu bezbroj upitnika iznad glave! Pokusala sam im objasniti da ja zapravo ne znam kuhat misleci da cu se tako izvuci. Tada su tek pocela predavanja pa ja sam zena, to je moja duznost u zivotu, kako ja mislim kroz zivot bez znanja o kuhanju ( moj odgovor je bio pa isto kao i muskarci, ali nije proslo ), sta, zato sto cu imati diplomu si brijem da ne trebam znat kuhat, ...
Jebite se vi malo, pa nije mi cilj udat se i ostatak zivota provesti za stednjakom, ja jednostavno nisam taj tip! Moj kuhinjski IQ je mozda 2 ( znam zagrijat vodu ). Ja sam prejebenonespretna za kuhanje, posle mene svaka kuhinja treba proci kroz tezu rekonstrukciju!!!!!!!!!!!!!

- 18:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>