< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Iako ne znam šta će se točno ovdje nalaziti ( a čak ni približno ) znam da će biti u potpunosti neinteresantno! Pitate se kako to znam, mislite da sam samo skromna ( naravno lažno ) ili nešto slično? Reći ću vam samo to da sam ovaj blog nazvala po pjesmo koja mi je upravo počela u winampu ( hird ). Znam da možda izgleda kao da će biti riječ o muzici ali ne znam kako da vam to kažem..... NEĆE! ( Osim možda ponekad ) Čini mi se da će ovo više služiti ispoljavanju mojih frustracija.

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor
ego
tip koji ima svašta za reć vam
micro
marvin in da hauz
djavolesku
star trek
A.L.I.A.S.
electro geisha.
frequency
china gone mad

sad znam kolko vas je
Free Web Counter

Newport News
Free Counter
Hit Counter
























































































































































































































































pakao po pinki - ex hird
14.11.2004., nedjelja
Putujem (mislim da sadopet mozete citati moje provale od ovog ljeta koje sam vam bila uskratila poradi straha od mog strica - ovo je pisano 18.7.2004. u 16:05)

Sutra idem onom mom stricu u posjetu što me podsjetilo na nemile događaje od prošle godine s puta. Vlakom do tamo u principu imate 22 sata jahanja, ali zašto bi pinki putovala 22 sata kada može i 25 ili više ( u jednom trenu sam jednostavno prestala brojat )
Sve je u biti teklo po običaju do predzadnje postaje. Ono kuhanje u vlaku, ćaskanje sa starim babetinama, gledanje fotografija njihovih unuka, noćni seksualni manijaci koji te mole da ti izmasiraju noge, kurve u Veneciji mestre, ..., neki tip koji nema milosti prema tebi pa ti se upucava do besvijesti, oni blesavi razgovori di ćeš, kako i zašto,...
What the fuck, why the fuck do u care?

Šta se desilo na toj predzadnjoj postaji?
Vlak je stao. OK, uvijek tu stane! Jedini je problem što nije krenuo. Zašto? Kolodvor u gradu moga strica je prolazio kroz opaku rekonstrukciju. I to usred sezone, koja hrpa nedoraslih kretena vodi tu jebenu državu da mi je znat. Ja da tam dođem imenovali bi me za predsjednika samo poradi činjenice da moja leva i desna strana mozga mogu istovremeno funkcionirat bez pada sistema.
Dakle :
Nazovem ja svog strica i kažem da ću kasniti pošto moram smisliti kako doći do njega. On na to odgovara: a joj da zaboravio sam ti reći za rekonstrukciju! Molim? Mamicu ti tvoju!Kako to misliš zaboravio si reći, pa kolko to već traje? Pa neka 2 mjeseca! Tada sam pala u nesvjest, kada sam se probudila imala sam osjećaj kao da sam umrlai otišla u raj, barem do trenutka dok nisam čula halo s druge strane žice, tada mi se sve vratilo.

2 MJESECA! Mamicu ti tvoju nesposobnu! Kako to možeš zaboraviti? Jebem se u vlaku
21 sat da bi mi ti rekao tek sad da nisam ni blizu svojeg cilja, ja idem doma. Sad sjedam na vlak za Zagreb, a vi se svi jebite sa svojim rekonstrukcijama usred sezone! Tada me oprao hladan tuš da ću morati putovati 21 sat natrag, a kada stavimo to na vagu sa još
2 sata do strica ipak je pobijedio stric ( naravno moja naivnost da se sa mojim stricom kada je potrebno ipak nešto da dogovoriti i mišljenje da je on ipak tu na zemlji ne samo da troši zrak ostatku poštenog svjeta ).
Jebi ga nisam ja karakter, sve za ljenost.com.

No moj stic ispostavilo se ipak ima veću genetsku sukladnost sa lemurom nego sa mnom. Tip je bio udaljen od te moje postaje na kojoj sam ja zaglavila pola sata vožnje s autom, no ja sam ipak taj ostatak kilometara putovala nekih 3 sata (barem). Zašto pitate se?
Idemo se vratiti onoj usporedbi strica i lemura!

Šta sve treba napraviti prije dolaska po mene / normalan č _ / on
ustat se iz kreveta______________________ / 10min_____ / 1 sat (min)
otuširat se____________________________ / 10-15min__ / 1 sat
obrijat se_____________________________ / 15min_____ / 45min (brije cijelo tijelo)
pojest nešto__________________________ / 15min_____ / 43min
........................................................................................

Mislim ok, čekala bi ja i normalnog čovjeka cca sat i pol, ali bi se sela na kavu i ne bi bio nikakav bed, no za njega kad znaš da bi došao po tebe tek za 4 sata, jebi ga, uzimaš stvar u svoje ruke i pinklec na rame, put pod noge! Kako sam samo bila glupa! Prvo treba nać autobusni, tada treba kupiti kartu, pa pričekat bus, pa se kuhat u njemu dok on staje u svakoj jebenoj selendri na putu do cilja.
Kada sam napokon došla u taj grad, dođoh i do stričeve zgrade, pa do njegovog stana i to samo kako bi poljubila vrata. Tip se išao vozikat s autom dok ja ne dođem. VOZIKAT! Mogao se on provozat i do mene na onoj jebenoj postaji u onom jebenom gradu koji nije bio moja destinacija, ali to izgleda da je bilo preteško,
ili presofisticated za njega i njegov mozak koji može primit samo 1kB informacija u vremenu od 2 sata!!!!!!!!!!!!!!!!

Ali ja sam bila napokon na tom svojem usranom cilju, u biti s druge strane vrata od svojeg cilja, ali i to je bilo dovoljno da napokon budem mirna i samozadovoljna, barem do trena dok moj idiot od strica nije došel i pustil me u stan!!!!!!!!!!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_______________________________________________________________


Svaka priča ima kraj, svaki kamen zavičaj more ili planina
ti bi htio da je sve malo jednostavnije al ne razumijemo se
svaka priča ima kraj, svako pleme zavičaj, asfalt ili livada,
ti bi htio da je sve malo jednostavnije al nas djele godine
Putujem i ne mislim na tebe

_______________________________________________________________






- 16:23 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>