< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Iako ne znam šta će se točno ovdje nalaziti ( a čak ni približno ) znam da će biti u potpunosti neinteresantno! Pitate se kako to znam, mislite da sam samo skromna ( naravno lažno ) ili nešto slično? Reći ću vam samo to da sam ovaj blog nazvala po pjesmo koja mi je upravo počela u winampu ( hird ). Znam da možda izgleda kao da će biti riječ o muzici ali ne znam kako da vam to kažem..... NEĆE! ( Osim možda ponekad ) Čini mi se da će ovo više služiti ispoljavanju mojih frustracija.

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor
ego
tip koji ima svašta za reć vam
micro
marvin in da hauz
djavolesku
star trek
A.L.I.A.S.
electro geisha.
frequency
china gone mad

sad znam kolko vas je
Free Web Counter

Newport News
Free Counter
Hit Counter
























































































































































































































































pakao po pinki - ex hird
03.10.2004., nedjelja
ispiti!

Ajde i to je gotovo, napokon sam cetvrta godina!
Joj sto volim administraciju! Znam da sam vec o tome pisala, jos onda kada sam pisati mogla, ali moram opet!

Dakle :
Nemam uvjete, al nema ih nitko, pa nije bed!
Ceka se skidanje uvjeta, što se na mom faksu dogada tek nakon upisa kad skuze da im je u godinu upisano cak dvoje studenata! Vau! S uvjetima koje su odredili to me stvarno zacuduje. Mene i jos 125 njih koji zele na cetvrtu!
Ovo je bila mala digresija, a sada se vracamo na ono nije bed!
Dan nakon zavrsetka upisa skidaju dio, 3 ispita za koje se nije nikada ni ocekivalo da ce ih netko dati, i gledaju kolko bu ih se sad upisalo!
Taj dan ulazim ja u referadu i po obicaju se pravim blesava. Govorim kolko mi ispita fali na kaj ona meni odgovara da sumnja da bum ja ove godine upisivala nekaj! Thanx baba fakat si mi uljepsala dan ti psychobitch koja od prvog dana moje povijesti studiranja uvijek imas nekaj pametnog za dobacit bas meni na ulasku ili izlasku iz referade!
Iduci dan dolazim na faks i srecem kolege koje mi govore da su oni jos jucer upisali godinu bas bez onih ispita koji meni fale! Hm! Ulazim ja opet u onu rupu dolazim do svoje vlastite psychobitch te ju uljudno priupitam smijem li ja danas upisati tu PROKLETU godinu!!!!!! Kako to mislite? Pa ja vas vec imam upisanu u cetvrtu godinu! Hm! Ma nemoj! A smijem li ja dobiti indeks kako bi ga ispunila? Ne posto ja vas vec imam upisanu na listu kao polaznika cetvrte sto znaci da ste upisali! Slusaj baba nadi moj indeks zaviri unutra i otkrij kozo jedna da ja jos nisam na cetvrtoj ali bi htela biti i ako dobijem natrag svoj prokleti indeks morti bum i BILA!

- 19:52 - Komentari (37) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>