< kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Iako ne znam šta će se točno ovdje nalaziti ( a čak ni približno ) znam da će biti u potpunosti neinteresantno! Pitate se kako to znam, mislite da sam samo skromna ( naravno lažno ) ili nešto slično? Reći ću vam samo to da sam ovaj blog nazvala po pjesmo koja mi je upravo počela u winampu ( hird ). Znam da možda izgleda kao da će biti riječ o muzici ali ne znam kako da vam to kažem..... NEĆE! ( Osim možda ponekad ) Čini mi se da će ovo više služiti ispoljavanju mojih frustracija.

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor
ego
tip koji ima svašta za reć vam
micro
marvin in da hauz
djavolesku
star trek
A.L.I.A.S.
electro geisha.
frequency
china gone mad

sad znam kolko vas je
Free Web Counter

Newport News
Free Counter
Hit Counter
























































































































































































































































pakao po pinki - ex hird
23.08.2004., ponedjeljak
Opet novi clan moje velike kompjuterske obitelji

Kupih si skener! Brijem da je to bila zadnja potrebna stvarcica da upotpuni moj komp!
- 23:14 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>