srića

srića

25.05.2008., nedjelja

novosti

- Rupa na rubu ceste... Naravno, stala sam krivo i uganula nogu. Zavrsila na hitnoj kada je noga poplavila no, srećom, ništa nije slomljeno. Samo ne znam zasto mi onda vec tjedan dana kvrga na gležnju ne splašnjava

- Pojela sam 100g čokolade s rižom i nije mi dosta, treba mi jos necega slatkoga.

- Jedva čekam godišnji, apartman je rezerviran i samo da dođe više za 20.07.

- Nekako mi se ne pere suđe nakon ručka...

11.05.2008., nedjelja

Nedjelja

Nedjelja je, dan za odmor.
Dan kada treba zaboraviti sve brige; brige s posla, kucanske brige......
Uza sve to, dan je zaista prekrasan. Nakon finog rucka sto napravim otici cemo prosetati Jarunom, Bundekom.... On i ja, drzeci se za rukice. Kao i prije.
Dragi moji, uzivajte. Pusa

05.05.2008., ponedjeljak

da

Ostala sam. Naravno. Borila sam se za njega rukama i nogama, divila se samoj sebi na snazi. Snagi koju nisam ni znala da posjedujem.
Uskoro cu pisati vise, obecajem.
Kibam sada dalje.
Velika vam pusa!!!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.