petak, 21.09.2007.

Moguće u nemogućem

Planinarila sam sa znanicom, Majom. Krasno sunce, prozračan dan, otvoreni predjeli i savršena staza.
Po građi tla, primjetila sam da smo na slovenskom teritoriju. Stigle smo do kraja uzvisine na ravan, travnati dio.
Objavljujem saznanje;
Silvana: ''Majo, mi smo u Sloveniji!!''
Prepad!!
Maja: ''Nemam osobnu iskaznicu i ništa ne znam.''
Silvana: ''Lijepo! Imam osobnu i sve znam.''
Maja je odahnula i smije se.
Silvana zamišlja postupke slovenskih policajaca: ''Vi koja ništa ne znate možete kući, a vi koja sve znate dođite sa nama!''
Razmišljam kako bih postupila? Platila bih globu ili bi me zadržali u zatvoru, možda bi neka od mojih kćeri došla po mene? Ali samo možda?!
Maja: ''A, joj! Ja se ne bih znala sama vratiti. Molila bih da i mene zatvore!''

- 14:01 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Priče, putopisi, poezija