links

The Aviation Forum
Alpi Aviation
Aeromodelarstvo
meteo-info
Zrakoplovna tehnička škola
Airwar.ru
KnAAPO
Suhoj-official site
Rusjet
Key.Aero

Upload slika




Image Hosting by imagefra.me

KOMENTIRANJE:
NAPOMENA #1:
molim sve koji dođu na blog na neki stariji post da komentiraju na najnovijem zato što je velika vjerojatnost da komentare na starijim postovima neću vidjeti, pa tako neću moći ni odgovoriti na upite.

NAPOMENA #2: u komentarima molim da ne spamirate i da ne pišete bzvz 15 komentara za ono što se vrlo lijepo i lagano može reći u jednom. više cijenim jedan kvalitetan komentar nego 10 bezvrijednih. postove NE pišem zbog komentara i oni mi nisu bitni. pišem ih zbog sebe, a moji najbolji prijatelji znam da čitaju blog iako i ne komentiraju. Svaka kritika (negativna ili pozitivna) je dobrodošla. Svaki spam ili vrijeđanje neke treće osobe brišem istog trena, a možda i prijavljujem administratoru. hvala

Free Web Site Counter


Prvi piloti motornog aviona nisu bili braća Wright, nego njemac Karl Jatho.

Njemački inžinjer Otto Liliental naziva se "ocem" jedriličarstva, a izvršio je više od 2000 uspješnih letova na vlastitim konstrukcijama u blizini Berlina od 1891.-1896.

rtlurz9m5nrwfmpsdn9m.jpg

Francuz Louis Bleriot je sagradio jednokrilac i prvi izvršio prelet kanala La Manche motornim zrakoplovom 25.7.1909. s modelom "Bleriot XI".

Prve vojne jedinice naoružane avionom stvorene su u Francuskoj 1914. god.

15.5.1918. ostvarena je prva redovita linija poštanskog prometa: New York - San Francisco.

pxwuoz8duxxsw0owi798.jpg

8.2.1919. ostvarena je prva međunarodna zračna linija: Pariz-London.

1919. god Pariskom konvencijom doneseni su pvi propisi vezani uz zračni promet.

14.6.1919. engl. piloti Alcock i Brown izvršili u prvi prelet Atlantika za 16 sati.

najaockfzn90tf728xi.jpg

9.5.1926. Byrd i Bennett preletjeli su Sjeverni pol.

1928. ostvarena je prva linija zračnog prometa Zagreb-Beograd avionima "Potez-29" avioprijevoznika "Aeroput".

U svibnju 1928. pilot Smith Kingsford s tri člana posade izvršio je prelet Tihog oceana zrakoplovom "Fokker".

9qmw91fxrnn0k99ulyy.jpg



16.1.1930. englez Frank Whittle patentirao je mlazni motor.

20.6.1939. poletio je prvi zrakoplov na rakteni pogon - Heinkel He-176.

20.8.1939. poletio je prvi zrakoplov na mlazni pogon - Heinkel He-178.

1943. god u operativnu upotrebu ušao je raketni lovac Me-163 Komet, a godinu poslije i mlazni lovac Me-262.

bi63kjkt2hbmoawkzevx.jpg

U drugom svjetskom ratu avijacija se dijeli na tranportnu, desantnu, izviđačku, lovačku i mornaričku.

6.8.1945. iz aviona B-29 bačena je prva atomska bomba na Hirošimu.

17.10.1947. Chuck Yeager prvi je probio zvučni zid.

4.10.1957. lansiran je prvi umjetni zemljin satelit Sputnjik-1 (SSSR).


Image Hosting by imagefra.me


Faust Vrančić iz Šibenika (1551.-1617.) projektirao je i konstruirao padobran.

David Schwarz je oko 1890. konstruirao zračni brod - diržabl (kasnije popularno zvan cepelin).

1908. godine Penkala je patentirao konstrukciju zrakoplova s motorom, a 23.2.1910. je uredio prvi hrvatski aerodrom na vojnom vježbalištu u Črnomercu. Te godine je počeo i s prvim letovima.

Dragutin Novak je svoju zrakoplovnu karijeru započeo kao mehaničar kod Penkale, a kasnije je i sam počeo letjeti. Pilotski talent i vještinu dokazao je 1912. pobijedivši na natjecanju u Budimpešti pri teškim vremenskim uvjetima.

jwvmmbeiyuoofxsw8iu.jpg

Rudolf Fizir bio je najznačajniji hrvatski konstruktor zrakoplova koji je u 47 godina rada konstruirao 18 različitih tipova zrakoplova.

1928. utemeljen je aeroklub "Zagreb".

1908. Madame Therese Peltier bila je prva žena koja je samostalno letjela avionom.

Baroness Raymonde de la Roche je bila prva žena koja je dobila pilotsku dozvolu 1910.

Noćne vještice bile su izvanredne ruske eskadrile ženskih lovačkih vojnih pilota u Drugom svj. ratu koje su noću letjele iznad Kavkaza i napadale Njemce.


Image Hosting by imagefra.me

Objavljeno: 25.10.2007., četvrtak

Hawker Hunter

e bok bok!

evo mene opet ;) rekla sam da neću doći do sljedećeg mj, ali tu sam! super sam! nastavnik iz informatike mi je dao još jednu besplatnu gigu pa sam već skidala neke pjesme od Ul-a, Blinka, Buildinga, FOB-a...i tako...

u školi je ok...osim što me nastavnik hrvatskog iz dana u dan sve više živcira, al' ajde, proći će i to jednog dana...eh da, jednog dana...treba to dočekati...za kraj godine me zabrinjava mala matura :( kud je baš moju generaciju morala dopasti?! koliko za sada znam pisati ćemo matku, hrvatski, kemiju, fiziku i biologiju (kojeg vraga biologiju???) i tako...

što bih vam još mogla reći? nema nešto posebno...ako želite saznati nešto više o meni, napišite u komentarima o čemu želite znati i rado ću vam pisati o tome... drago mi je da vam se i prošla pjesmica svidjela ;) imam još nekoliko, ali sumnjam da ću njih ovdje objavljivati. e da! da odgovorim mely za dizajn...nije sheban, ali nekad se to dogodi da mi ode post u box, ali kad refreshiram bude sve ok...a već mi dugo nije to radio...ne znam zašto je to tako...

ne znam o čemu još da vam pišem...stvarno nemam nikakvih ideja ni inspiracija...ajd, evo vam jedna reklama (nema virusa, samo forum knjige)




e da! dođite na forum i pričajte, zabavljajte se i tak dalje s nama ;)

inače, živcira me županja, tj. njeni stanovnici i jedva čekam da se preselim u zg na faks! sad se sigurno pitate zašto: zato što su svi u žu primitivni! ne shvaćaju da ženske osobe danas imaju jednaka prava kao i muškarci i da mogu obavljati (tj. zaposliti se za) iste poslove kao oni. ta se primitivnost najviše očituje kod kretenskih šovinista! možda se pitate kako sam to primijetila, jednostavno je...neki frendovi u školi mi se ismijavaju što želim biti pilotkinja...dok se ja ne ismijavam onima koji jedva prolaze razr. (prepisivanjem) i žele biti specijalni murjaci...ali trpim jer je to još samo jedna godina...a onda zbogom ovom jadnom razredu! da bar mogu u srednju u VG...ajme kako bih to voljela...

što bih vam još mogla pričati? ne znam...sad stvarno...ne pada mi ništa na pamet...evo vam jedan zanimljivi zrakoplov ;)

Hawker Hunter

The Hawker Hunter was a British jet fighter aircraft of the 1950s and 1960s. The Hunter served for many years with the Royal Air Force and was widely exported, serving with 19 air forces. A total of 1,972 Hunters were produced by Hawker Siddeley and under licence.

General characteristics
Crew: One
Length: 45 ft 11 in (14.00 m)
Wingspan: 33 ft 8 in (10.26 m)
Height: 13 ft 2 in (4.01 m)
Wing area: 349 ft˛ (32.42 m˛)3
Empty weight: 14,122 lb (6,405 kg)
Loaded weight: 17,750 lb (8050 kg)
Max takeoff weight: 24,600 lb (11,158 kg)
Powerplant: 1× Rolls-Royce Avon 207 turbojet, 10,145 lbf (45.13 kN)
Performance
Maximum speed: Mach 0.94, 620 knots (715 mph, 1,150 km/h) at sea level
Combat range: 385 nm (445 mi, 715 km)
Ferry range: 1,650 nm (1,900 mi, 3,060 km) with external fuel
Service ceiling: 50,000 ft (15,240 m)
Rate of climb: 17,200 ft/min (87.4 m/s)
Wing loading: 51.6 lb/ft˛ (251.9 kg/m˛)
Thrust/weight: 0.56
Armament
4x 30 mm ADEN cannon, 120 rounds each, usually with a max of 150 per gun. Guns fitted into a removable gun pack.
Up to 7,400 lb (3400 kg) of weapons on four hardpoints (Singapore Hunters had a centreline hardpoint) including AIM-9 Sidewinder, AGM-65 Maverick, SNEB 68 mm rockets in 18-round Matra pods, SURA rockets.
Avionics
Ekco Ranging radar

Type Fighter and ground attack
Manufacturer Hawker Siddeley
Designed by Sidney Camm
Maiden flight 21 July 1951 (Prototype)
16 May 1953 (Production)
Introduced 1956
Retired 1980s
Primary users Royal Air Force
Fleet Air Arm
Number built 1,972

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

eh izgubila sam se...više ne znam koje sam stavila koje nisam...ma nema veze...dosta je ovo fotki...još će biti i videić ;)
nego evo jedna obavijest: staviti ću popise tema o kojim sam pisala (tj. za ljubitelje zrakoplova ću napraviti listu objavljenih zrakoplova) u neki od boxova...vjerojatno desni ;)



toliko za danas ;)

see ya!

- 18:22 - Say somethin' (7) - Print - ovaj post-

Objavljeno: 20.10.2007., subota

Saab 35 Draken

e bok bok!

evo bilo je i vrijeme da napišem neki post...žao mi je, ali vjerojatno do sljedećeg mj neće biti novih postova jer sam opet kratka s megićima...ah, tako je to...

zadnji post je bio prije tjedan dana...hm, davno... što se od tad značajnog dogodilo? nemam blage. hvala na komentarima u tom prošlom postu i drago mi je da vam se svidjela pjesmica, iako se meni ne čini nešto posebno dobra... inače, malo sam bolje, al opet kad počnem razmišljati o njemu počnem se slamati :( ... užas!!! i ako vas ikad budu pitali je li moguće nekoga mrziti i istodobno biti zaljubljen u njega, tj. voljeti recite da je moguće!

e da se maknem s te teme, da opet ne padnem u bad... tehnologija, preciznije, kompjuteri. kako ne mogu baš nikad biti ispravni??? evo mi danas opet bili riknuli driveri za router...a neki dan mi je kad sam ga upalila totalno šteko, avast mi riknuo, pjesme nisam mogla slušati i jedva mi pokrenuo restore...i kad sam ga vratila dan unaprijed avast i dalje nije radio pa sam se s njim zahebavala. a onda sam ga skenirala s avastom i našao mi dva trojanca na nekim fajlovima koji uopće ne postoje u kompu. nije ih mogao izbrisati ni staviti u karantenu...a niti jedan antivirus/antispyware mi ga više ne može naći. a danas kad sam htjela s jednog originalnog cd-a instalirati još jedan antivirus da ga skeniram na njemu (antivirusu) mi našao virus...pa mislim ono...

no da se ne živciram, mislim da je vrijeme da prijeđem na nešto bolje...hm...a što ima bolje? evo vam još jedna moja pjesmica, koja mi je bolja od one prošli put:

Kroči svijetom ponosno

Iako si mnogo puta povrijeđen,
Iako si često padao,
Iako si tisućama puta gubio,
Iako si stotinama dana bio usamljen,
Iako si bivao zaboravljen,
Iako si se gotovo u svakoga razočarao,
Iako si izgubio sve prijatelje,
Iako si milijunima sati bio tužan,
Iako si imao lošu sreću,
Iako ćeš teško ostvariti snove:

Kroči ponosno jer vrijeme liječi rane sve,
Kroči ponosno i ponovno se ustani,
Kroči ponosno jer gubitci nisu vječni,
Kroči ponosno jer zapravo nikad nisi sam,
Kroči ponosno jer ti nisi zaboravljao,
Kroči ponosno i shvati da ti nema sličnog,
Kroči ponosno i prepoznaj prave prijatelje,
Kroči ponosno i svoju tugu pretvori u radost,
Kroči ponosno jer ništa nije onako kako se čini,
Kroči ponosno jer ništa ne vrijedi koliko i tvoj san,
Kroči ponosno, i ostvari ga!

tu sam pjesmu pisala s ciljem da si dam snagu da nastavim i, unatoč svima koji misle da neću, uspijem u ostvarenju svog sna.

ne znam što da vam još pišem pa ću vam predstaviti jedan zrakoplov...odlučila sam opet predstaviti jedan švedski ;) :

Saab 35 Draken

The Saab 35 Draken ("Draken" is Swedish for "The kite", but can also mean "The Dragon") or Saab 35 is a Swedish fighter aircraft manufactured by Saab between 1955 and 1974. The Draken was built to replace the Saab J 29 Tunnan and, later, the fighter variant (J 32B) of the Saab Lansen. The indigenous J 35 was an effective supersonic Cold War fighter that was also successful as an export product. Although out of service today, the Draken was influential as the first in a line of highly-sophisticated Saab fighters.

General characteristics
Crew: One
Length: 15.34 m (50 ft 4 in)
Wingspan: 9.42 m (30 ft 10 in)
Height: 3.89 m (12 ft 9 in)
Wing area: 49.22 m˛ (529.82 ft˛)
Empty weight: 7,865 kg (17,340 lb)
Loaded weight: 11,400 kg (25,132 lb)
Max takeoff weight: 16,000 kg (35,273 lb)
Powerplant: 1× Volvo Flygmotor RM6C afterburning turbojet
Dry thrust: 56.5 kN (12,787 lbf)
Thrust with afterburner: 78.4 kN (17,637 lbf)
Performance
Maximum speed: Mach 2+, 2,120 km/h (1,317 mph) at 11,000 m (36,100 ft)
Range: 3,250 km (2,020 mi) with external drop tanks
Service ceiling: 20,000 m (65,600 ft)
Rate of climb: 175 m/s (34,450 ft/min)
Wing loading: 231.6 kg/m˛ (47.4 lb/ft˛)
Thrust/weight: 0.70
Takeoff roll: 650 m (2,133 ft)
Armament
1x 30 mm M-55 ADEN cannon with 100 rounds (2x 30 mm M-55 ADEN cannon with 90 rounds each in earlier models)
Four hardpoints for either fuel tanks or air-to-air missiles
Rb 24, Rb 27 and Rb 28 air-to-air missiles
75 mm rocket pods
135mm rockets
55, 220, 500, and 1,000 pound bombs
Maximum ordnance 2,900 kg (6,393 lb)

Type Fighter
Manufacturer SAAB
Designed by Erik Bratt
Maiden flight 25 October 1955
Introduced 8 March 1960
Retired 1993 Denmark
1999 Swedish Air Force
2000 Finland
2005 Austria
Status Retired from military service
Primary users Swedish Air Force
Austria
Denmark
Finland
Produced 1955 - 1974
Number built 644

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

toliko za danas od mene!

see ya!

- 21:23 - Say somethin' (7) - Print - ovaj post-

Objavljeno: 13.10.2007., subota

SR-71

bok bok!

evo ljudi da vam se javim...već me dugo nije bilo. danas mi je dan bio grozan!!! doslovce...cijeli dan sam loše zbog svoje simpe...cijelo vrijeme razmišljam o njemu i užasno se osjećam! čak sam jutros iz očaja napisala na brzinu jednu pjesmicu:

Tako je teško bez njega biti,
Skoncentrirati se,
Na stvari koje moraš činiti,
Biti sretan i veseliti se.

Tako je teško je biti bez njega,
Srce mi obuzima tuga,
Suze se skupljaju u očima,
Spremne poteći u potocima.

Tako je teško biti bez njega,
Očekivati opet onaj dan,
Kada opet vidjet ću ga,
I znati da ljubav je naša nesuđena.

zaista je užasno teško...ne mogu više! a kako imam novi HDD ostala sam i bez njegove fotke cry...tješim se time što će za nekih 5 god postojati neka šansa, ali što će do tada biti s njim??? što ako se i oženi? nocry
ajme, tjeram sama sebe da ne razmišljam o tome...ali ne mogu...

jedine dobre vijesti koje imam za vas su ove:
neku noć sam sanjala super san, nažalost nije bilo moje simpe u njemu, ali bio je super. iako sam ga dobrim dijelom već zaboravila. ugl. bilo je ljeto i ja sam išla u neki vojnički kamp. i tamo smo došli tako što smo se spustili padobranima iz nekog aviona...bilo je super!
neću sad o snovima...
što je još bilo dobro? e da, forum knjige fino napreduje...
i uspjela sam pronaći zrakoplov brži od XB-70! predstaviti ću ga sad ovdje

nije više bilo nekih dobrih vijesti...i ne da mi se više pisati jer i ovak i onak cijelo vrijeme mislim na njega...mislila sam da će mi postanje zaokupiti malo misli, ali... još sad kad budem gledala video s ovim zrakoplovom ima da totalno padnem u depru...ah da...

SR-71

The Lockheed SR-71 was an advanced, long-range, Mach 3 strategic reconnaissance aircraft developed from the Lockheed YF-12A and A-12 aircraft by the Lockheed Skunk Works. The SR-71 was unofficially named the Blackbird, and called the Habu ("snake") by its crews. Clarence "Kelly" Johnson was responsible for many of the design's advanced concepts, with the SR-71 being one of the first aircraft shaped to reduce its radar cross section, although its radar signature could be tracked by contemporary systems unlike later "stealth" aircraft. A defensive feature of the aircraft was its high speed and operating altitude; whereby if a surface-to-air missile launch was detected, standard evasive action was simply to accelerate. The SR-71 line was in service from 1964 to 1998, with 12 of the 32 aircraft being destroyed in accidents, though none were lost to enemy action.

General characteristics
Crew: 2
Payload: 3,500 lb (1,600 kg) of sensors
Length: 107 ft 5 in (32.74 m)
Wingspan: 55 ft 7 in (16.94 m)
Height: 18 ft 6 in (5.64 m)
Wing area: 1,800 ft2 (170 m2)
Empty weight: 67,500 lb (30 600 kg)
Loaded weight: 170,000 lb (77 000 kg)
Max takeoff weight: 172,000 lb (78 000 kg)
Powerplant: 2× Pratt & Whitney J58-1 continuous-bleed afterburning turbojets, 32,500 lbf (145 kN) each
Wheel track: 16 ft 8 in (5.08 m)
Wheel base: 37 ft 10 in (11.53 m)
Aspect ratio: 1.7
Performance
Maximum speed: Mach 3.2+ (2,200+ mph, 3530+ km/h) at 80,000 ft (24,000 m)
Range:
Combat: 2,900 nmi (5400 km)
Ferry: 3,200 nmi (5,925 km)
Service ceiling: 85,000 ft (25,900m, 16 mi)
Rate of climb: 11,810 ft/min (60 m/s)
Wing loading: 94 lb/ft2 (460 kg/m2)
Thrust/weight: 0.382

Image Hosting by Picoodle.com

evo jedan odličan video! pogledajte!




za kraj imam još jednu rečenicu: MRZIM OSJEĆAJE!!!

see ya!

- 21:26 - Say somethin' (31) - Print - ovaj post-

Objavljeno: 09.10.2007., utorak

JAS 39 Gripen

e bok bok!

evo, pišem post, premda ne znam baš niti ovaj o čemu ću pisati. najprije ću se ispričati svima koje su slike na kraju zadnjeg posta uvrijedile ( ;) ). hm.... ajd idem započet s nekim novostima...

jučer smo ja i zi odlučile iz naše ljubavi prema knjigama (obožavamo čitati, ali to ste već mogli shvatiti) pokušati s još jednim forumom. tematika foruma su, kako sam već rekla knjige, a posjetiti ga možete ako kliknete ovdje ili u linku u lijevom boxu. nadamo se da će nam ovaj forum biti uspješan jer zaista je malo hrvatskih foruma koji se bave knjigama :) . još moramo neke sitnice srediti, i forum je posve spreman!

danas mi je dan bio jednostavno super! u školi je također bilo veoma dobro. na satu glazbenog sam morala odgovarati (jer sam prošli put skoro dobila keca jer nisam ništ znala) ali sam znala da će me pitati pa sam jučer učila za to. na tjelesnom smo igrali odbojku, i bilo je prilično dobro! iz matematike smo učili potencije, a to je full lagano. samo morate broj pomnožiti s njim samim n puta. kemija je bila ok, ništ posebnog. a na povijesti smo ja i frend dobili 5 iz referata :). tak da mi je današnji školski dan bio također super!

kad sam došla kući, klasično sam išla na net i sl. a kako je sestra rekla da će danas ili sutra ona i z. ići kupovati HDD (hard disk drive) htjela sam si sačuvati neke podatke koje još nisam spržila. zato sam počela sve to pržiti. nakon što sam završila sjetila sam se svog prvog cd-a. otkako imam ovaj komp nisam ga mogla pokrenuti jer mi je svaki put zamrzo komp (tom je vjerojatno kriva moja stara pržilica zbog koje nemam ni svih podataka s tog cd-a). i uzela ja taj cd i zamolila Boga da mi ga samo ovaj jedan put očita da si prekopiram podatke i uspjela sam!!! i sve što je ostalo podataka sam prekopirala na komp i izbacila cd. našla sam mnogo starih slika, animacija i ostalog što me jako razveselilo jer više sigurno ne bih mogla sve to naći ponovno. a jako sam se razveselila i što sam uspjela naći na tom cd-u jednu aplikaciju zvanu snijeg. koju kada pokrenete pada vam snijeg na zaslonu. to mi je baš super, a i mojim prijateljima ;)

a kad sam sad došla na net čula sam i da je mojim prijateljima dan bio super pa me i to razveselilo! i tako...nadam se da nisam nešto zaboravila...

e sad da vam predstavim jedan zrakoplov kad već to nisam u prošlom postu:

JAS 39 Gripen

The Saab JAS 39 "Gripen" (Griffin or "Gryphon") is a fighter aircraft manufactured by the Swedish aerospace company Saab. The aircraft is in service with the Swedish Air Force, the Czech Republic Air Force and the Hungarian Air Force, and has been ordered by the South African Air Force. In April 2007, Norway signed an agreement on a joint development programme of the aircraft.

Gripen International acts as a prime contracting organisation and is responsible for marketing, selling and supporting the Gripen fighter around the world.

General characteristics
Crew: 1–2
Length: 14.1 m (46 ft 3 in)
Wingspan: 8.4 m (27 ft 7 in)
Height: 4.5 m (14 ft 9 in)
Wing area: 25.54 m (274.9 ft)
Empty weight: 6,620 kg (14,600 lb)
Loaded weight: 8,720 kg (19,200 lb)
Max takeoff weight: 14,000 kg (31,000 lb)
Powerplant: 1× Volvo Aero RM12 (GE F404) afterburning turbofan, 54 kN dry, 80 kN with afterburner (12,000 lbf / 18,100 lbf)
Wheel track: 2.4 m (7 ft 10 in)
Performance
Maximum speed: Mach 2
Range: Combat radius 800 km, (500 mi), (430 NM). ()
Service ceiling: 15,000 m (50,000 ft)
Rate of climb: m/s (ft/min)
Wing loading: 341 kg/m˛ (70,3 lb/ft˛)
Thrust/weight: 0.94

Type Multirole fighter
Manufacturer Saab
Maiden flight 9 December 1988
Introduction 9 June 1996
Status Active service
Primary users Swedish Air Force
South African Air Force
Hungarian Air Force
Czech Air Force
Number built 184 delivered as of September 2006
232 ordered
Unit cost US$ 25 million (1998)
US$ 45 to 50 million (2006

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

evo vam jedan PREZAKON video! poslušajte uz uključene zvučnike jer glazba doprinosi doživljaju.



see ya!

ps. u komentarima možete ostaviti prijedloge o čemu želite čitati na mom blogu

- 21:49 - Say somethin' (43) - Print - ovaj post-

Objavljeno: 07.10.2007., nedjelja

Tux

e bok bok!

evo vam pišem, iako zaista ne znam o čemu bih vam pisala... pa ni sama ne znam na što će ovaj post ličiti... evo malo o nečemu što volim:

Drevni Egipat! veoma me fascinira i obožavam čitati i slušati o njemu, njegovim bogovima i sl. trenutno čitam jednu odličnu knjigu W. Smitha, a radnja se odvija u drevnom egiptu. knjiga je odlična!!! ne znam da li ste znali, ali u drevnom egiptu bio je jedan period u kojem su mačke smatrali božanstvima i to mi se jako sviđa, čak ponekad poželim živjeti u tom vremenu. čitala sam mnogo o njemu i još uvijek se trudim mnogo toga saznati. čak sam imala jedan super site zapisan u mobu, i sad kad sam pokušala ući u njega ne radi :((( šteta...a super je bio! i tako, ne znam što da vam još kažem...evo malo fotkica:

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

e da... evo sad nekih novosti iz mog života... sljedeći tjedan konačno dobijam novi HDD!!! hard disk, za one koji ne znaju. i konačno će mi z. dignuti winse i formatirati diskove...nadam se da će se gadosti maknuti...a također sljedeći tjedan dobijam i OS Linux! nastavnik mi je rekao da će mi ga nabaviti...samo ne znam koju verziju :(, nadam se da će biti suse, ubuntu ili pclinuxos,a da neće biti mandriva...no tko zna. glavno da dobim linux.valjda... ima li još kakvih novosti...hm...upoznala sam neke nove ljude na netu, bolje rečeno djecu...ima neka neozbiljna mala od 10 godina koja se vidim samo želi svađati i tak... eto, ne da mi se više razmišljati o čemu da vam pišem...nadam se da vam je ovo dovoljno...danas neće biti predstavljanja zrakoplova...

evo vam još malo genijalnih fotkica:

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

e da! sad sam se sjetila! zaboravila sam vam objasniti naslov posta...Pingvin Tux je maskota Linuxa. a kog zanima nešto više o tome neka se posluži wikipedijom ili google-om.

heil bill!
Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

i evo za kraj najgenijalnija od svih!!!
Image Hosting by Picoodle.com

see ya!

- 22:26 - Say somethin' (14) - Print - ovaj post-

Objavljeno: 02.10.2007., utorak

F-15E Strike Eagle

e bok bok!

evo mene opet! nadam se da vam nisam dosadna ;) e pa mislim da bi bio red da zahvalim svima koji mi komentiraju!

danas: prijepodne sam išla na jedan susret s misionarima u crkvu. bilo je ok. uopće ne žalim što sam otišla. a sutra moram na ispovijed i pričest... no dobro.
u školi je bilo više-manje ok. digla sam si novu lektiru i jedva čekala da dođem kući i da je pročitam! i jesam. dočekala sam to. i za čudo, lektira je super!!! zove se Galeb Jonathan Livingston, a napisao ju je bivši vojni pilot Richard Bach. knjiga me zaista zadivila! tako nešto dobro za lektiru se stvarno rijetko događa. a kako bih s vama podijelila djelić knjige kopirat ću vam kratak sadržaj s neta, a tko poželi neka (preporučam!) pročita cijelu knjigu!

" Galeb Jonathan Livingston nije bio kao ostali galebovi. Bio je buntovnik i nije mario za ostale galebove. I dok dok su ga roditelji molili da bude kao ostali galebovi i da se brine kako doći do hrane, on je samo želio postati letački akrobat. Bio je mršav, no letenje je volio više od hrane. Ni manje nesreće koje je imao u zraku nisu ga pokolebale. Napornim vježbanjem uspio je postići brzinu od 396 km/h. To je bio rekord jata i Jonathan je očekivao pohvale od Starješine. Međutim, Starješina ga je ukorio i protjerao iz jata. No, Jonathan je bio uvjeren da slijedi viši cilj života. Bio je protjeran na daleke hridi, ali on je odletio mnogo dalje. Boljelo ga je što njegova braća nisu htjeli ni čuti ni vidjeti što je naučio. A onda, jedne noći Jonathanu se približe dva druga galeba sjajna poput zvijezda. I oni su bez imalo muke izvodili sve akrobacije koje im je Jonathan zadao. Kad je vidio da je našao ravne sebi, Jonathan ih je upitao tko su. Odgovorili su mu da su njegova braća i da ga vode kući, pravoj kući. Jonathan je bio spreman, tada su tri galeba nestala u tamnom nebu. Jonathan je sve lakše izvodio svoje akrobacije, tijelo mu je postalo blistavo, oči sjajne. Otkrio je da može letjeti brzinom od 500 km/h. Iznenada dva galeba su nestala. Jonathan je sletio na obalu gdje ga je dočekalo desetak drugih galebova. Ubrzo je saznao da je došao u zajednicu u kojoj je svima stalo da svoju tehniku letenja dovedu do savršenstva. Dobio je instruktora galeba Sullivana. Jedne većeri saznao je od starješine Ganga da nebo nije ni u kojem vremenu , ni na kojem mjestu, nebo je savršeno i može biti bilo kad i bilo gdje. Naučio je i da se snagom misli može stići gdje god se želi. Jonathan je naporno vježbao tu vještinu i tako je sa Gangom došao na neki čudni planet. Još je samo trebao naučiti kontrolirati novostečenu vještinu. No, jedne večeri Gang je nestao, umro je.
Jonathan he sve više razmišljao o Zemlji. Sullivan ga je nagovarao da ostane, no Jonathan je ipak otišao. Na nebo se mogao vratiti u svakom trenutku jer je svladao vrijeme i prostor. Na Zemlju je otišao zato jer je želio naučiti letjeti ostale galebove koji su protjerani kao što je bio i on zbog letenja. Prvi mu je učenik bio galeb Fletcher Lynd, mladi i neobuzdani galeb koji je težio letačkom savršenstvu. A Jonathan Jonathan je u to vrijeme bio najljepši i najsavršeniji galeb na svijetu. Uskoro je dobio još šest učenika i sa njima i sa Fletcherom želio se pokazati svom starom jatu. Isprva je opet bio odbacivan, no malo-pomalo na tisuće galebova okupljalo se oko njega i željelo postati kao on. Jednog dana Fletcheru se dogodila nesreća. Pri velikoj brzini udario je u stijenu i ništa mu nije bilo. Jonathan je tada vidio da je Fletcher ovladao snagom misli i prepustio mu podučavanje jata, a sam je otišao među druga jata .
Fletcher je shvatio da ne postoje granice, da je sve moguće. Tada je počeo njegov lov za Jonathanom, za utjelovljenjem savršenstva i njegova utrka sa znanjem. U toj utrci nije mogao pobjediti jer znanje nema granica."

nadam se da ste ovo pročitali, a ako niste, bar to pročitajte, ako ništa drugo...

e nemam vam više što reći pa vam predstavljam jedan zrakoplov koji u nazivu ima također jednu pticu, doduše ne galeba, ali orla!

F-15E Strike Eagle

The F-15E Strike Eagle is a modern United States all-weather strike fighter, designed for long-range interdiction of enemy ground targets deep behind enemy lines. A derivative of the F-15 Eagle air superiority fighter, the Strike Eagle proved its worth in Desert Storm, carrying out deep strikes against high-value targets and providing close air support for coalition troops. The F-15E Strike Eagle can be distinguished from the F-15 Eagle by its darker camouflage and the presence of the conformal fuel tanks attached to the aircraft's fuselage.

General characteristics
Crew: 2
Length: 63.8 ft (19.44 m)
Wingspan: 42.8 ft (13 m)
Height: 18.5 ft (5.6 m)
Wing area: 608 ft˛ (56.5 m˛)
Airfoil: NACA 64A006.6 root, NACA 64A203 tip
Empty weight: 31,634 lb (14,379 kg)
Max takeoff weight: 81,000 lb (36,000 kg)
Powerplant: 2× Pratt & Whitney F100-229 afterburning turbofans, 29,000 lbf (129 kN) each
Performance
Maximum speed: Mach 2.54 (1,665 mph, 2,698 km/h)
Range: 2,400 mi (2,100 nm, 3,900 km)
Service ceiling: 60,000 ft (18,300 m)
Rate of climb: 50,000 ft/min (15,000 m/min)

Type Strike fighter
Manufacturer McDonnell Douglas/Boeing IDS
Maiden flight 1986-12-11
Introduced April 1988
Primary users United States Air Force
Royal Saudi Air Force
Israeli Air Force
Republic of Korea Air Force
Unit cost US$43 million in 1998
Developed from F-15 Eagle

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

nakon narednog videa ostala sam bez riječi! jedino što bih mogla reći je WOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!



see ya!

- 22:08 - Say somethin' (20) - Print - ovaj post-

Objavljeno: 01.10.2007., ponedjeljak

North American X-15

e bok bok!

e najprije da se ispričam što nisam dugo pisala, ali razlog su, kao i inače, megabajti...nisam imala megabajta za net, tako da nisam mogla gotovo ni chatati.
evo ima već više od tjedan dana kak me nije bilo, ali nije se dogodilo ništa značajno. inače, uspjela sam sestru nagovoriti na linux, samo moram još naći tko bi mi bio voljan to skinuti, ak ništa onda ću morati sama sebi, a to će me gadno oderati...nije tako malo 700 megića... eh da... dalje... što da vam kažem? ajme! e da! windblows (prijevod: windows) mi je neki dan dok sam pržila cd skoro potpuno riknuo i uništio mi account. i z. mi je napravio novi, tako da mogu komp koristiti...ali sad kad dobim novi HDD (mislim da je to sljedeći tjedan) svejedno se diže windblows, tak da...jedva čekam...što da vam kažem. komp mi je poludio. i tako... što je još vrijedno spomena? ma ne znam...ne da mi se više ni razmišljati...od sada ću vam češće pisati ;)

predstavljam:

North American X-15

The North American X-15 rocket plane was part of the USAF/NASA/USN X-series of experimental aircraft, including also the Bell X-1. The X-15 set numerous speed and altitude records in the early 1960s, reaching the edge of space and bringing back valuable data that was used in the design of later aircraft and spacecraft. It could be considered the first manned suborbital spacecraft ever flown.

During the X-15 program, 13 flights (by eight pilots) met the USAF's criteria for a spaceflight by passing an altitude of 50 miles (80 km) and the pilots were accordingly awarded astronaut status by the USAF. Three X-15s pilots also qualified to receive NASA astronaut wings

General characteristics
Crew: one
Length: 50 ft 9 in (15.45 m)
Wingspan: 22 ft 4 in (6.8 m)
Height: 13 ft 6 in (4.12 m)
Wing area: 200 ft² (18.6 m²)
Empty weight: 14,600 lb (6,620 kg)
Loaded weight: 34,000 lb (15,420 kg)
Max takeoff weight: 34,000 lb (15,420 kg)
Powerplant: 1× Thiokol XLR99-RM-2 liquid-fuel rocket engine, 70,400 lbf at 30 km (313 kN)
Performance
Maximum speed: Mach 6.70 (4,520 mph / 7,274 km/h)
Range: 280 mi (450 km)
Service ceiling: 67 mi (354,330 ft / 108 km)
Rate of climb: 60,000 ft/min (18,000 m/min)
Wing loading: 170 lb/ft² (829 kg/m²)
Thrust/weight: 2.07

Image Hosting by Picoodle.com

video je dobar, ali glazbu zanemarite ;)



nemam vam što više reći...zato...

see ya!

- 20:20 - Say somethin' (4) - Print - ovaj post-

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>


web blog

About...

ovo je blog na kojem pišem o zrakoplovstvu općenito i zrakoplovima zasebno. zaljubljena sam u avijaciju, zbog čega sam završila zrakoplovnu tehničku školu. najdraži zrakoplovi su mi ruski Suhoji Su-37, Su-27 i Su-47.

Kontakt:
Skype ( caspix37 ),
e-mail ( pilotkinja@mail.ru )

Image Hosting by imagefra.me
facebook: alice ex caspix

Postovi o zrakoplovstvu

Zašto avion leti
Zrakoplov
Sile koje djeluju na avion 1/2
Sile koje djeluju na avion 2/2
Aerodrom
MSA/ISA
MSA:Temperatura zraka
MSA:Gustoca zraka
MSA:Vlaznost zraka
MSA:Tlak zraka
MSA:Vjetar
Upravljanje helikopterom
Opasne pojave za zrakoplovstvo, olujni oblaci kumulonimbusi
Opasne pojave: Magla i vidljivost
Opasne pojave: Turbulencija
Opasne pojave: Zaledjivanje
Moje misljenje o zrakoplovnim nesrecama
Zrakoplovni motori
Stapni zrakoplovni motori
Mlazni zrakoplovni motori
Raketni motori
Akrobatsko letenje
Lovački avioni u Drugom svjetskom ratu
Najčešće primjenjivani materijali u izradi aviona
Instrumenti s kapsulom
Brzinomjer
Visinomjer

Moj referat - Mig-21 - ponosni vitez HRZ-a i PZO-e

Mig-21: Razvoj
Mig-21: Mane i problemi, proizvodnja
Mig-21: Nastanak,motor i naoruzanje
Mig-21: Trup, krila, rep, poklopac i stajni trap
Mig-21: Korisnici i borbeno djelovanje
Mig-21: HRZ i PZO
Mig-21: Varijante

Predstavljeni zrakoplovi
(od najstarijeg posta do najnovijeg)

MiG-21
MiG-29
F-16
F/A-18 Hornet
MiG-35
Sukhoi Su-27
F-22 Raptor
XB-70 Valkyrie
F-8 Crusader
MiG-31
North American X-15
F-15E Strike Eagle
JAS-39 Gripen
SR-71
SAAB-35 Draken
Hawker Hunter
Pilatus PC-9
Dragon Lady
f117 Nighthawk
Panavia Tornado
CASA C-212 Aviocar
Dissault Mirage 2000
Hawker Hurricane
V-22 Osprey
Airbus a320
Avro Vulcan
T-37 Tweet
Eurofighter Typhoon
B-2 Spirit
General Dynamics F-111
B-2 Condor
Suhoj Su-24
Suhoj Su-34
Suhoj Su-37
mikrolaki avion - motorni zmaj
Bell 206
F-14 Tomcat
Zivko Edge 540
Suhoj Su-47
Douglas DC-3
Iljušin Il-28
Tupoljev Tu-22M
Tupoljev Tu-98
Suhoj T-4

Image Hosting by imagefra.me

Nekoliko pjesmi koje sam napisala:

Taj dan sve nestaje

Najprije je sve bio san,
Dok nisam shvatila jedan dan,
Da snovi nisu samo noć,
Nego želje za kojima moram poć.

Tada neće biti bitno,
Da l' mi je ulica postala dom,
Ni ima li kruha na stolu mom.
Sve bit će nebitno.

I neće biti važno,
Koga želim, a kog sanjam,
Ni da li je on uistinu stvaran.
Sve bit će nevažno.

I nestat će onaj znan,
Strah od ljubavi lažne,
I sudbine poznate bolne.
Sve nestat će taj dan.

Tada neće biti bitno,
Da li mi brat još u oči laže,
Ni sestra gdje mi nestala je,
Sve bit će nebitno.

I neće biti važno,
Ko su prijatelji pravi,
Ni gdje su oni stari.
Sve bit će nevažno.

I nestat će onaj znan,
Miris lijepih uspomena,
I gorkih sjećanja.
Sve nestat će taj dan.

Ničega neće biti,
Kada k nebu krenem,
Toga dana brat će reći:
Daj poleti i za mene.

Jer taj dan - sve nestaje...

a9810twcbr25yp7118.jpg


Gube se nade

gledam u nebo,
posve sama,
grije me jedino,
ponoćna tama.

pogled mi izgubljeno luta,
tješi me povjetarac blagi,
u srcu mi avijacija,
u mislima dragi.

baš kao i zvijezde,
moji snovi imaju sjaj,
al gube se nade,
bliži se kraj.

čuva me od gore,
to zvjezdano more,
suze mi sa lica briše,
a u srce opet stare želje piše.

avione pratim,
pa u maštu svratim,
ali onda se probudim,
u okrutnu stvarnost vratim.

baš kao i zvijezde,
moji snovi imaju sjaj,
al gube se nade,
bliži se kraj.

gn6vfycuexb9okaplatm.jpg


Jesenje jutro

Mraz je zabijelio ledine,
a hladnoća srce moje,
ne volim više srce tvoje.

Magla obavija ulice grada,
baš kao sjećanja mene ovih dana,
sjetim te se, sjetim,
ljubavi stara.

Sunce se skrilo iza oblaka,
tako i moje srce u grudima,
ne traži nikog i nikog ne treba.

Hladnoća se uvukla u ulice,
kao bol u rane sve ove,
i još me boli kad te se sjetim,
davno moje.

I sunce će se vratit,
ali ljubav neće.
I hladnoća će otić,
ali rane sve ostat će.

12y81koy9gqxr3xlddd.jpg

Staroj ljubavi

dragi moj, opet sam te sanjala
i ove tihe, hladne noći.

uz sve druge sam mislila,
da preboljet ja ću tebe moći.

al sad kad njih više nema,
vidim da nisam, nisam uspjela.

još uvijek te želim jako,
još uvijek u moje snove ulaziš lako.

o nesuđena moja ljubavi,
želim te kraj sebe ove noći.

ali i danas, ja liježem u samoći,
u mislima vidim, samo tvoje oči.

i onaj osmijeh, što sneno me prene,
pa sjeti, da ti još uvijek nemaš mene.

a ja te još uvijek želim jako,
još uvijek u moje snove ti ulaziš lako.

309i8yatz0l8203i7i.jpg


btw >>> svi moji tekstovi i pjesme zasticeni su autorskim pravom (copyright) i bez izvora je nedozvoljeno kopirati bilo sto osim tekstova o zrakoplovima koje nisam sama sastavljala


ncmdai96xbve6v89t9z.jpg

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se