links

The Aviation Forum
Alpi Aviation
Aeromodelarstvo
meteo-info
Zrakoplovna tehnička škola
Airwar.ru
KnAAPO
Suhoj-official site
Rusjet
Key.Aero

Upload slika




Image Hosting by imagefra.me

KOMENTIRANJE:
NAPOMENA #1:
molim sve koji dođu na blog na neki stariji post da komentiraju na najnovijem zato što je velika vjerojatnost da komentare na starijim postovima neću vidjeti, pa tako neću moći ni odgovoriti na upite.

NAPOMENA #2: u komentarima molim da ne spamirate i da ne pišete bzvz 15 komentara za ono što se vrlo lijepo i lagano može reći u jednom. više cijenim jedan kvalitetan komentar nego 10 bezvrijednih. postove NE pišem zbog komentara i oni mi nisu bitni. pišem ih zbog sebe, a moji najbolji prijatelji znam da čitaju blog iako i ne komentiraju. Svaka kritika (negativna ili pozitivna) je dobrodošla. Svaki spam ili vrijeđanje neke treće osobe brišem istog trena, a možda i prijavljujem administratoru. hvala

Free Web Site Counter


Prvi piloti motornog aviona nisu bili braća Wright, nego njemac Karl Jatho.

Njemački inžinjer Otto Liliental naziva se "ocem" jedriličarstva, a izvršio je više od 2000 uspješnih letova na vlastitim konstrukcijama u blizini Berlina od 1891.-1896.

rtlurz9m5nrwfmpsdn9m.jpg

Francuz Louis Bleriot je sagradio jednokrilac i prvi izvršio prelet kanala La Manche motornim zrakoplovom 25.7.1909. s modelom "Bleriot XI".

Prve vojne jedinice naoružane avionom stvorene su u Francuskoj 1914. god.

15.5.1918. ostvarena je prva redovita linija poštanskog prometa: New York - San Francisco.

pxwuoz8duxxsw0owi798.jpg

8.2.1919. ostvarena je prva međunarodna zračna linija: Pariz-London.

1919. god Pariskom konvencijom doneseni su pvi propisi vezani uz zračni promet.

14.6.1919. engl. piloti Alcock i Brown izvršili u prvi prelet Atlantika za 16 sati.

najaockfzn90tf728xi.jpg

9.5.1926. Byrd i Bennett preletjeli su Sjeverni pol.

1928. ostvarena je prva linija zračnog prometa Zagreb-Beograd avionima "Potez-29" avioprijevoznika "Aeroput".

U svibnju 1928. pilot Smith Kingsford s tri člana posade izvršio je prelet Tihog oceana zrakoplovom "Fokker".

9qmw91fxrnn0k99ulyy.jpg



16.1.1930. englez Frank Whittle patentirao je mlazni motor.

20.6.1939. poletio je prvi zrakoplov na rakteni pogon - Heinkel He-176.

20.8.1939. poletio je prvi zrakoplov na mlazni pogon - Heinkel He-178.

1943. god u operativnu upotrebu ušao je raketni lovac Me-163 Komet, a godinu poslije i mlazni lovac Me-262.

bi63kjkt2hbmoawkzevx.jpg

U drugom svjetskom ratu avijacija se dijeli na tranportnu, desantnu, izviđačku, lovačku i mornaričku.

6.8.1945. iz aviona B-29 bačena je prva atomska bomba na Hirošimu.

17.10.1947. Chuck Yeager prvi je probio zvučni zid.

4.10.1957. lansiran je prvi umjetni zemljin satelit Sputnjik-1 (SSSR).


Image Hosting by imagefra.me


Faust Vrančić iz Šibenika (1551.-1617.) projektirao je i konstruirao padobran.

David Schwarz je oko 1890. konstruirao zračni brod - diržabl (kasnije popularno zvan cepelin).

1908. godine Penkala je patentirao konstrukciju zrakoplova s motorom, a 23.2.1910. je uredio prvi hrvatski aerodrom na vojnom vježbalištu u Črnomercu. Te godine je počeo i s prvim letovima.

Dragutin Novak je svoju zrakoplovnu karijeru započeo kao mehaničar kod Penkale, a kasnije je i sam počeo letjeti. Pilotski talent i vještinu dokazao je 1912. pobijedivši na natjecanju u Budimpešti pri teškim vremenskim uvjetima.

jwvmmbeiyuoofxsw8iu.jpg

Rudolf Fizir bio je najznačajniji hrvatski konstruktor zrakoplova koji je u 47 godina rada konstruirao 18 različitih tipova zrakoplova.

1928. utemeljen je aeroklub "Zagreb".

1908. Madame Therese Peltier bila je prva žena koja je samostalno letjela avionom.

Baroness Raymonde de la Roche je bila prva žena koja je dobila pilotsku dozvolu 1910.

Noćne vještice bile su izvanredne ruske eskadrile ženskih lovačkih vojnih pilota u Drugom svj. ratu koje su noću letjele iznad Kavkaza i napadale Njemce.


Image Hosting by imagefra.me

Objavljeno: 22.09.2007., subota

Mikoyan MiG-31

e bok bok!

evo, ovaj post pišem jer mi je taaaaak dosadno. nema baš nikog od frendova online, a i oni koji su bili otišli su.

za početak, bolje sam! ali ne potpuno super, nikada se neću oporaviti...svaki put kad se sjetim, obuzme me onaj osjećaj straha kada mi je sestra rekla... užas!

danas sam spavala do 13:20 hehe! super, zar ne? iako me jedna baba probudila kad je zvala, ja sam uspjela opet zaspati :) . i naspavala sam se. nakon što sam se probudila i obavila sve "jutarnje" poslove došla je ta baba, ok, nije baš toliko baba, al' ok... donijela je mami nešto da joj sašije i tak...onda je samnom razgovarala o mojoj srednjoj i tak sam saznala da u RH ima SREDNJA VOJNA ŠKOLA!!! ZAMISLITE!!! moram naći u kojem je to mjestu! hoću tamo!! onda smo ja, mama i ta ženska pričale o domovinskom ratu, dobro, one su meni pričale, a ja sam sam slušala i postavljala pitanja...bilo je stvarno super to slušati! ja obožavam jednostavno kad mi netko priča o domovinskom...to mi je tak super tema! mi smo ovdje u ŽU bili prvi na udaru pa je još zanimljivije! opisivale su mi čak i kak su avioni (doznala sam migovi, zbog čega ću danas i predstaviti jedan mig) nisko letjeli i sl. ma super razgovor!

onda sam malo kasnije, nakon što je ta baba otišla, išla s mamom kod susejde istovarivat kukuruze. tamo je došla malo kasnije i unuka moje susjede i moja dobra prijateljica, vama možda poznatija kao DeeDee pa sam malo s njom bila i tak...

što još....e da! sredila sam msn! više me ne zahebava... instalirala sam neki msn 5.0 za win NT, ali dobar je za chatanje, a to je glavno. iako ima par nedostataka kao što su ti da nemogu mijenjati pozadinu, manjak smajlića i ne postojanost avatara...ali služi!

ne znam o čemu bih vam još mogla pričati...e da! ako netko slučajno zna gdje postoji ta srednja vojna škola neka mi kaže, a po mogućnosti ako zna, da i link te škole...bila bih mu puno puno zahvalna....eto...

sad vam predstavljam jedan MiG koji nije bio u domovinskom, ali je dobar!

Mikoyan MiG-31

The Mikoyan MiG-31 (NATO reporting name "Foxhound") is a supersonic interceptor aircraft developed to replace the MiG-25 'Foxbat'. Designed by the Mikoyan design bureau, the MiG-31 was the most advanced interceptor fielded by the Soviet Union before its dissolution.

General characteristics
Crew: Two (pilot and weapons system officer)
Length: 22.69 m (74 ft 5 in)
Wingspan: 13.46 m (44 ft 2 in)
Height: 6.15 m (20 ft 2 in)
Wing area: 61.6 m˛ (663 ft˛)
Empty weight: 21,820 kg (48,100 lb)
Loaded weight: 41,000 kg (90,400 lb)
Max takeoff weight: 46,200 kg (101,900 lb)
Powerplant: 2× Soloviev D-30F6 afterburning turbofans
Dry thrust: 93 kN (20,900 lbf) each
Thrust with afterburner: 152 kN (34,172 lbf) each
Performance
Maximum speed: Mach 2.83, 3,255 km/h (2,112 mph) at 13,000 m (42,650 ft)
Combat radius: 720 km at Mach 2.35 (450 mi)
Ferry range: 3,300 km (2,050 mi)
Service ceiling: 20,600 m (67,600 ft)
Rate of climb: 208 m/s (41,000 ft/min)
Wing loading: 666 kg/m˛ (136 lb/ft˛)
Thrust/weight: 0.85
Maximum g-load: 5 g

Armament
1x GSh-6-23 23 mm cannon with 260 rounds.
Fuselage recesses for four R-33 (AA-9 'Amos') or (for MiG-31M/BM only) six R-37 (AA-X-13 'Arrow') long-range air-to-air missiles.
Four underwing pylons for a combination of:
two R-40RD1/R-40TD1 (AA-6 'Acrid') medium-range missiles, and
four R-60 (AA-8 'Aphid') or R-73 (AA-11 'Archer') short-range IR missiles.
four R-77 (AA-12 'Adder') long-range missiles.
Some aircraft are equipped to launch the Kh-31P (AS-17 'Krypton') and Kh-58 (AS-11 'Kilter') anti-radiation missiles in the suppression of enemy air defenses (SEAD) role.

Type Interceptor aircraft
Manufacturer Mikoyan
Maiden flight 16 September 1975
Introduced 1982
Primary users Russian Air Force
Kazakhstan Air Force
Number built 500
Developed from Mikoyan-Gurevich MiG-25

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Done!

LP,

pilot girl

- 23:06 - Say somethin' (25) - Print - ovaj post-

Objavljeno: 20.09.2007., četvrtak

R.I.P.

bok bok! današnji tekst neću posvetiti nekom avionu, sebi ili nekom prijatelju. ovaj tekst ću posvetiti Srećkici! usput, možda saznate nešto više o meni.

Prije otprilike dvije godine kad sam bila na ljetovanju kod tate ispred njegove kuće se našlo jedno malo mače i ja sam ga nagovorila da ga uzmem, također sam morala nagovarati i mamu. kad smo je unijeli, uvidjela sam da je povrijeđena. iznad oka je imala ranu na kojoj je tada već bila zakorjela krv. ja sam joj to čistila i bila je samnom sve dok sam bila na tom ljetovanju. Kad sam došla kući dala sam joj ime Srećkica jer sam smatrala da je imala sreće što sam ja tada bila kod tate. Inače tko zna što bi se dogodilo s tom macom. Kod kuće mi se bila omacila Panda (R.I.P.) i imala je mačiće nešto mlađe od Srećkice, no Panda je i nju prihvatila kao jednu od svojih malenih mačića. I tako je Srećkica, inače izuzetno dobra i pametna maca, meni uljepšala svo vrijeme koje je provela samnom. Bila sam tako sretna što je imam i postala je jedan od mojih životinjskih prijatelja.

Sinoć je sestra došla s posla oko 23:30 i viknula me već kad je ulazila u dvorište. ja sam najprije pomislila da je zaboravila ključ ili nešto takvo pa sam odmah obula tenisice i izašla pred nju. inenadila sam se kad sam je ugledala u dvorištu kako gura bicikl. A ona mi je tada odmah rekla da je Srećkicu lupio auto i da leži na sred ceste ispred antine kuće (onog čilca što mu se radiona zapalila). meni se odmah izgubio osmjeh s lica i otrčala sam na cestu, čak nisam ni kapiju zatvorila pa je i pas izašao. čim sam izašla iz dvorišta ugledala sam je. Trčala sam što sam brže mogla u nadi da je još živa, ali nije bila. Bila je topla, ali ne i živa. I neću vam opisivati kako je izgledala, jer sam sigurna da vam je i ovo dovoljno. Nakon što sam je uzela u naručje kući sam se vraćala pognute glave, polako i s ogromnom ranom u duši. suze nisam pustila, bar ne izvana...ali iznutra je prejako boljelo. ja stvarno nemam sreće s mačkama... Ako se što dogodi preostaloj Nicky i Laviću, odustati ću od mačaka. Iako moja ljubav prema mačkama nikada neće prestati. Ona će uvijek biti dio mene.

Na vjeronauku su nam govorili da životinje nemaju dušu...ali zašto onda toliko boli kada uginu???!!! Mrzim vjeronauk! Oni samo govore gluposti i laži!

Oni koji nikada nisu imali životinju kažu da se smrt ljubimca i čovjeka ne može uspoređivati. Ali samo prijatelji (vlasnici) životinja znaju što je ISTINA.

evo vam neke Srećkicine slike, u slučaju da vas zanima kako je izgledala:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

srećkica još dok sam bila na ljetovanju ->

Image and video hosting by TinyPic

slike nisu bog zna kakve kvalitete, ali neka vas to ne čudi, ipak su slikane mobitelom...

ovaj tekst privodim kraju još jednom slikom i riječima: REST IN PEACE SREĆKICA AND PANDA!!!

Image and video hosting by TinyPic

mah





- 21:15 - Say somethin' (19) - Print - ovaj post-

Objavljeno: 19.09.2007., srijeda

F-8 Crusader

e bok bok!

e ljudi! kak ste? šta ima kod vas? za početak bih se htjela zakvaliti na komentarima ;) evo sam se natjerala da vam nešto napišem...

zadnji post je bio u subotu...hm...što se od tada zanimljivog dogodilo? uglavnom ništa specijalno. u školi su nas već počeli bombardirati pitanjima i testovima i tak...danas inače nije bilo loše jer me pitala zemljopis i dobila sam dvije petice :-D! a nastavnik iz hrvatskog nastavio sa svojim glupim sastavima. nova tema je: "Želim postati.....zvijezda" kao da ja želim postati neka "zvijezda"...i tak ja bila malo očajna zbog tog sastava i jučer zamolim prijatelja da mi da ideju i pomogao mi je (HVALA) ;) imam tjedan dana da napišem taj sastav pa sam odlučila pisati ga za vikend kad imam najviše free time-a. što se tiče škole...ići ću na natjecanje iz schwabischa (prijevod: švabski, njemački, deutsch).

sigurno ste uočili da sam promijenila malo ovaj lijevi box i nadam se da vam se sviđa (onoliko animacija mi je bilo prenatrpano i nije mi se sviđalo pa sam ostavila samo najbolje). izreke su mi super i inače ih jako volim pa sam odlučila njih staviti. ali ću još dorađivati te svoje boxiće (sutra na informatici ću također raditi najviše na njima).

i tako... što da vam još pišem? igram NFSU1, frend mi je rekao nabaviti ace combat za komp...i tak...komp me nešto zahebava zadnjih nekoliko dana...

eto da ne duljim...javim vam se uskoro, a za kraj:

F-8 Crusader

The F-8 Crusader (originally F8U) was a single-engine aircraft carrier-based fighter aircraft built by Chance-Vought of Dallas, Texas, USA. It replaced the Vought F-7 Cutlass. The first F-8 prototype was ready for flight in February 1955, and was the last American fighter with guns as the primary weapon. The RF-8 Crusader was a photo-reconnaissance development and operated longer in U.S. service than any of the fighter versions. RF-8s played a crucial role in the Cuban Missile Crisis, providing essential low-level photographs impossible to acquire by other means. Naval Reserve units continued to operate the RF-8 until 1987.

General characteristics
Crew: 1
Payload: 5,000 lb (2,300 kg) of weapons
Length: 54 ft 3 in (16.53 m)
Wingspan: 35 ft 8 in (10.87 m)
Height: 15 ft 9 in (4.80 m)
Wing area: 375 ft˛ (34.8 m˛)
Airfoil: NACA 65A006 mod root, NACA 65A005 mod tip
Empty weight: 17,541 lb (7,956 kg)
Loaded weight: 29,000 lb (13,000 kg)
Powerplant: 1× Pratt & Whitney J57-P-20A afterburning turbojet
Dry thrust: 10,700 lbf (47.6 kN)
Thrust with afterburner: 18,000 lbf (80.1 kN)
* Zero-lift drag coefficient: 0.0133
Drag area: 5.0 ft˛ (0.46 m˛)
Aspect ratio: 3.42
Fuel capacity: 1,325 US gal (5,102 L)
Performance
Maximum speed: Mach 1.86 (1,225 mph, 1,975 km/h) at 36,000 ft (11,000 m)
Cruise speed: 570 mph (495 knots, 915 km/h)
Combat radius: 450 mi (730 km)
Ferry range: 1,735 mi (2,795 km) with external fuel
Service ceiling: 58,000 ft (17,700 m)
Rate of climb: 31,950 ft/min (162.3 m/s)
Wing loading: 77.3 lb/ft˛ (377.6 kg/m˛)
Thrust/weight: 0.62
Lift-to-drag ratio: 12.8
Armament
Guns: 4× 20 mm (0.787 in) Colt Mk 12 cannons in lower fuselage, 125 rounds/gun
Rockets: 8× Zuni rockets in four twin pods
Missiles:
4× AIM-9 Sidewinder air-to-air missiles
2x AGM-12 Bullpup air-to-ground guided missiles
Bombs:
12× 250 lb (110 kg) bombs or
4× 1,000 lb (450 kg) bombs or
2× 2,000 lb (900 kg) bombs

Type Fighter aircraft
Manufacturer Chance-Vought
Maiden flight 1955-03-25
Introduced March 1957
Retired 1999-12-19
Primary users United States Navy
United States Marine Corps
French Navy
Philippines]
Number built 1,261
Variants F8U-3 Crusader III
A-7 Corsair II

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

ne da mi se sada tražiti videić, pa koga zanima neka ode na youtube.com ili neki drugi site preko kojeg se gledaju videići i eto...

see ya! javim vam se uskoro ;) možda već sutra ;)

LP,

pilot girl

- 20:45 - Say somethin' (9) - Print - ovaj post-

Objavljeno: 15.09.2007., subota

XB-70 Valkyrie

e bok bok!

evo da se ja malo javim... nekak mi se baš i nije dalo pisati ovaj post jer nemam čitatelja, ali eto... napisati ću ga pa kakav bude, bude.

hm...koje novosti da vam kažem... samo da vidim kad je bio zadnji post. u srijedu.

e u školi...kak je bilo? ajme jesam zaboravna. a da...bilo je u školi onak. imala sam i informatiku taj dan... kako jadno što imam drugi i treći sat kad sam ujutro na redovnoj nastavi! a kad mi je redovna popodne inf. mi je prvi i drugi sat! pa za poludit! jedva stignem kući i jesti pa moram ići bike-om. isto je tako s tehničkim i likovnim. mrzim te "pametnjakoviće" u školi! e u petak mi je na vjeronauku opet bilo jadno... tako mi je dosadno slušati te sate jer se protivim mnogočemu što crkva govori tako da često puta budem i malo uvrijeđena na satu kada oni vrijeđaju nešto u što ja vjerujem suprotno i tako.. inače, javila sam se da idem na matematičare ove godine. planiram biti bolja na natjecanju od prošle i ući na županijsko! također su se prijavile i neke druge osobe iz razreda, ali one samo iz inata razrednici, što me pomalo smeta, al dobro.

danas sam gotovo cijeli dan na netu...bože dragi ja sam prava ovisnica!!! samo se pitam jesam li ovisnica o internetu ili odličnim prijateljima koje imam na netu... nadam se da je ovo drugo. e a što se tiče prijatelja, crash (gmizo mu je nick na blogu) mi je kritizirao što ne pišem o zrakoplovima. pa eto da mu udovoljim...a svom best friendu udovoljavam tako što uopće i pišem post ;) ...

evo nešto o...

XB-70 Valkyrie

The North American XB-70 Valkyrie was an airplane conceived in the 1950s as a high-altitude nuclear bomber for the United States Air Force Strategic Air Command. The Valkyrie was designed to be a large bomber with six engines to fly at Mach 3 (three times the speed of sound) to avoid defending interceptors, the only effective anti-bomber weapon at the time. The development of this aircraft caused enough concern in the Soviet Union to spur creation of the MiG-25 "Foxbat" to counter the high speed bomber along with U-2 and SR-71 reconnaissance airplanes

General characteristics
Crew: 2
Length: 185 ft 10 in (56.6 m)
Wingspan: 105 ft 0 in (32 m)
Height: 30 ft 9 in (9.4 m)
Wing area: 6,296 ft˛ (585 m˛)
Airfoil: Hexagonal; 0.30 Hex modified root, 0.70 Hex modified tip
Empty weight: 210,000 lb (93,000 kg)
Loaded weight: 534,700 lb (242,500 kg)
Max takeoff weight: 550,000 lb (250,000 kg)
Powerplant: 6× General Electric YJ93-GE-3 turbojet, 28,000 lbf (133 kN) each
Performance
Maximum speed: Mach 3.1 (2,056 mph, 3,309 km/h)
Cruise speed: Mach 3.0 (2,000 mph, 3,219 km/h)
Range: 4,288 mi (7,900 km) combat
Service ceiling: 77,350 ft (23,600 m)
Rate of climb: ft/min (m/s)
Wing loading: 84.93 lb/ft˛ (414.7 kg/m˛)
Thrust/weight: 0.314

Type Strategic bomber
Supersonic research airplane
Manufacturer North American Aviation
Maiden flight 21 September 1964
Status canceled in 1967
Primary user NASA
Number built 2 prototypes
Program cost US$1.5 billion

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com






vjerojatno ste primijetili malo veći način pisanja. ovako ću od sada predstavljati sve zrakoplove. mislim da je bolje i dam vam više zanimljivih informacija. npr. kod ovog zrakoplova je super što je tri puta brži od zvuka, tj. brzina mu je 3 maha!

evo vam i jedan super spot od unwritten law-a, pjesma Lonesome... spot mi je zakon!



eto toliko za danas. nadam se da ste zadovoljni! očekujem komentare o spotu ;)

CIAO!

- 21:56 - Say somethin' (41) - Print - ovaj post-

Objavljeno: 12.09.2007., srijeda

Prijatelji su važniji od sveg zlata svijeta

e bok bok!

evo, dugo me nije bilo na blogu, i netu uopće. reći ću vam i razlog tome: požar kod susjeda... više o tome na: http://www.glas-slavonije.hr/rubrika.asp?rub=8&ID_VIJESTI=79888 (ovo nije reklama) samo da kažem još da na svakom site-u na kojem piše nešto o tome naveden je drugi uzrok požara, tako da nitko zapravo ne zna što se doista dogodilo. i tako, u tom požaru izgorile telefonske žice i tek danas ovi iz T-coma to sredili... a sređivali više od 5 sati... kao da je to neki ogromni problem... promijeniti žice.eh, što mrzim te sve iz t-coma i ostale operatere inače..

big brother - po meni čista glupost! to uopće ne gledam jer mi je glupo i dosadno. ne znam kako vama, ali meni je prilično jadno. inače, od svih stanara mi je naj arsen lol

škola - dobila sam 5 iz onog sastava! HVALA mom prijatelju! inače, u školi postaje malo zanimljivije jer smo počeli učiti novo gradivo. inače, ja vam volim učiti neke nove stvari koje me zanimaju, iako se u školi uče većinom suprotne stvari, ipak mi je drago jer želim znati i druge stvari iako mi to ne pada često tako lako...ali što je tu je! život ide dalje!

hm... o čemu još da vam pišem? igricama? e pa nabavila sam jednu dobru igricu od prijateljice (Chrashday) i ne mogu je igrati :( . prijateljici instalirala i crackirala i njoj radi a meni neće! mrzim kompjutere!!! ok, pretjerujem, znam da to nije istina. inače, u ovih par dana shvatila sam da mi kompjuter gotovo nije ni potreban bez interneta... neki dan sam ga upalila samo da nešto za školu isprintam, a jučer kad sam došla iz škole bio je upaljen pa sam se igrala u corel-u...uništavala neke slike, tj. uljepšavala i tako... uglavnom, ovih par dana bilo mi je jako dosadno...

u subotu sam također išla i na jedan rođendan. bilo je ok. upoznala sam nekoliko novih osoba i tak'...ali ništa posebno odlično...

evo sad gledam malo i razmišljam što sam sve napisala i smijem se sama sebi kak sam to pisala. malo o ovome, pa malo o sadašnjosti, pa opet prošlosti... lol ... sve bez reda hehe!

e danas ništa od zrakoplova... stvarno mi se ne da tražiti sve to... izdvajati i ostalo... zato vam evo jedna fotka frizure kakva se meni jako sviđa, ali nemam toliko hrabrosti da se tak ošišam:

Image and video hosting by TinyPic

LP,

vaša pilot girl!

- 21:14 - Say somethin' (4) - Print - ovaj post-

Objavljeno: 06.09.2007., četvrtak

F-22

e bok bok!

evo, vidim da mi blog baš i nije popularan, ali ja neodustajem. kako i mnogi sad pišu o školi, mogu i ja malo. pa, jako je dosadno...to je prvo što imam za reći. ono, super je društvo i to, ali ovaj tjedan mi je baš nekak dosadno... ne učimo ništa novo, samo se predstavlja plan ove šk. god. i tak...tako da mi je podosta dosadno. pitate se s kim sjedim? e pa u fizici i matematici (kod razrednice) sjedim s ovom novom učenicom, a pod ostalim satima najčešće s Bornom, ali pod geografijom s Dinom, a pod glazbenim s Marinelom. eto sad ste nadam se zadovoljni što es tiče tog pitanja... nisam baš sa svojim društvom, nešto previše, ali eto, ja se želim družiti sa svima. inače, Borna je dobar dečko, a išli smo zajedno i u glazbenu školu.

Iz hrvatskog je nastavnik jučer tražio da mu za danas napišemo sastavak na temu nekog događaja prošloga ljeta. ja sam poludjela kad sam to čula jer mi se ovog ljeta nije dogodilo baš ništa zanimljvo. cijelo je ljeto bilo full dosadno, pa čak ni eskurzija koja je bila zabavna nije bila nešto posebno da o njoj pišem. i tako sam ja razmišljala o čemu da napišem i pitala svog best frienda iz Pule da mi napravi sastavak o tome kako sam ja bila u Puli i sl. i on mi je to napisao! danas sam predala sastavak i nadam se da će se i nastavniku svidjeti kao i meni! a meni je super! jedino ne znam kako da se zahvalim tom frendu...sigurno ćeš pročitati ovo pa ti zato još jednom i ovim putem kažem HVALA!!!

eto ne znam što da vam još pišem pa ću vam predstaviti još zrakoplov i odoh....

F-22 Raptor

The F-22 Raptor is a fifth generation fighter aircraft which utilizes fourth generation Stealth technology. It was originally envisioned as an air superiority fighter for use against the Soviet Air Force, but is equipped for ground attack, electronic warfare and signals intelligence roles as well.

Type Stealth air superiority fighter
Manufacturers Lockheed Martin Aeronautics
Boeing Integrated Defense Systems
Maiden flight YF-22: 29 September 1990

F-22: 7 September 1997
Introduction 15 December 2005
Status Active: 91
Planned: 183
Primary user United States Air Force
Unit cost US$137.7 million as of 2007[3]
Variants X-44 MANTA & FB-22

fotke:

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

LP,

pilot girl

- 21:11 - Say somethin' (15) - Print - ovaj post-

Objavljeno: 03.09.2007., ponedjeljak

Su-27

e bok bok!

prvi dan škole...svima znano. ništa novo. e da vam ispričam kako sam ja provela taj dan. ujutro sam se ustala oko 10 (mislim) i gledala tv do 12 mislim. zatim sam igrala igre na kompu sve do 13. a onda sam morala u školu... ajme kako mi se nije dalo ići. u školi nije bilo tako loše. imamo novu učenicu u razredu. iz Domaljevca je...čini se ok cura. također smo danas dobili i knjige...jedva sam ih donijela kući koliko su teške. čak mi nije sve ni stalo u torbu, a sestra se čudi kako mi torba nije pukla. ramena su me boljela sam tako, jer živim malo dalje od škole. kad sam bila u svojoj ulici više nisam mogla nositi torbu na leđima pa sam je uhvatila za ručku i nosila u ruci... knjige su vraški teške! zašto nisu to kamionima dijelili od kuće do kuće? baš bezveze... i sad moram i neku potvrdu odnijeti potpisanu u školu...ugl. te knjige su sigurno napravljene bezveze tako da se na kraju godine poderu i mi ih moramo platiti...pa iz glazbenog su nam prošle godine ispadali listovi sami od sebe, a isti su udžbenici i ove godine... sva sreća imam staru knjigu pa ću nju nositi.
i tako... ne znam još s kim ću sjediti, još ću se dogovoriti s frendovima iz razreda...

e ovako... svi koji koriste internet trebali bi znati engleski, jer je većina stvari na netu upravo na engleskom jeziku. a tko ne zna, neka se snalazi...ja više nemam vremena ono prevoditi, a ni volje za prevođenjem jer ja to relativno lako prevedem. a za one koji imaju poteškoća s engleskim riječima tu je i online riječnik koji i ja također koristim: http://taktikanova.hr/eh/eh.asp

danas predstavljam...

Sukhoi Su-27

The Sukhoi Su-27 is originally a Soviet fighter aircraft designed by the Sukhoi Design Bureau (SDB). It was intended as a direct competitor for the new generation of American fighters (which emerged as the F-14 Tomcat, F-15 Eagle, F-16 Fighting Falcon, and F/A-18 Hornet), with exceptional range, heavy armament, and very high agility. The Su-27 most often flies air superiority missions, but is able to perform almost all combat operations. Its closest American counterpart is the American F-15 Eagle.

Type Air superiority fighter
Manufacturer Sukhoi
Maiden flight 1977-05-20
Introduced December 1984
Primary users Russian Air Force
China, Ukraine, India
Produced Russia
Number built 680
Unit cost 35 mil USD

fotke (danas ništa od videa...ne da mi se tražiti...sorry)

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

LP,
vaša pilot girl

- 20:38 - Say somethin' (15) - Print - ovaj post-

Objavljeno: 02.09.2007., nedjelja

izložba pasa

e bok bok!

evo kako sam i rekla javljam se danas kad sam bila na izložbi. bilo je stvarno super! to mi je prva izložba na kojoj sam bila i stvarno je bila odlična!!! bilo je mislim svih pasmina, vrijeme je bilo lijepo i što je najbolje od svega upoznala sam jednu uzgajivačicu uživo, koju sam prije toga upoznala na super forumu http://pas.com.hr/forum . ona je došla sa svojom dalmatinerkom Didi i osvojile su odlične nagrade ( BOB, BOG, najljepši autohtonac ). također su bile i trke hrtova i bilo je super, samo što se jedan hrt malo ozlijedio no nadam se da će sve biti ok! nažalost ja vam nisam mogla fotkati to jer nisam mogla nabaviti digić, a moj mob očajno slika, a i nemam na računu da to sve šaljem na komp. no zato je moja prijateljica Pjegava (nick) uslikala nekoliko fotki koje ću malo niže prikazati. eto što da vam još kažem o izložbi? bilo je odlično!!! mislim da nikada u životu nisam vidjela toliko pasa na jednom mjestu :lol: . bilo ih je stvarno mnogo. jedino mi je žao onih koji su morali biti u sasvim malenim kutijama u koje su (koliko sam vidjela) jedva stali. sva sreća vrijeme je bilo lijepo pa nije upropastilo izložbu, no ipak mislim da bi psima više odgovaralo da je ipak bilo malo hladnije.

sutra škola...eh da... ali ajde, mora i to počet jednom. kod kuće mi je već postalo pomalo dosadno svaki dan. u školi je društvo! a i što prije počne, to prije i završi, a onda dolazi faks... najbolji dio mog školovanja, nadam se. nisam još potpuno spremna za školu (što se tiče opreme) ali bude to sljedeći tjedan sve gotovo. hej! pa sljedeći tjedan počinje za točno 15 min :lol:

danas neću predstavljati zrakoplove jer će biti dosta slika s izložbe i nije potrebno, sutra dobite novi zrakoplov ;)

fotke s izložbe:

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

a za kraj vam evo jedna moja fotka s Didi...nisam baš nešto, al eto...

XXX! tko je vidio vidio je! danas je 14.9.07. i slika je izbrisana!!!

LP,

pilot girl

- 23:33 - Say somethin' (18) - Print - ovaj post-

Objavljeno: 01.09.2007., subota

MIG-35

e bok bok!

dugo se nisam javljala... ali evo me! jednostavno nisam imala ni megabajta ni neke inspiracije. ljeto mi je baš dosadno. e da vam ispričam što se dogodilo u ovih par dana.

većinom je bilo dosadno, no upoznala sam jednog novog lika na netu. s bloga skystation9.blog.hr . chatamo preko msn-a i tako i saznali smo da imamo dosta sličnosti. ne samo to da volimo zrakoplove nego i neke druge sličnosti.

neki dan je u žu bio moj prijatelj iz varaždina. poznajemo se... nemam blage od kada. inače on svake godine dolazi ovdje kod ujaka koji živi blizu mene. i tako se mi poznajemo već duuuuuugo godina. jadan mora učiti fiziku jer će ga odmah pitati jer su mu poklonili 3 :lol:. nije bio dugo tu...samo dva dana :(.... šteta... zabavan je...

e da! da vam ispričam malo i o kirbaju... nije bilo onako kako sam očekivala i nadala se cry moj simpa nije došao kod mene cry kad sam bila s frendicom u centru i kad smo prolazile pored štandova (gdje je bila užasna gužva) netko me pozdravio. kad sam se okrenula vidjela sam da je to moja simpa!!! čudim se da me uopće i prepoznao...ipak mi je progovorio svega 10 riječi otkako me poznaje crycrycry ok, malo pretjerujem, ali tu je to... crycrycry a ja bih ga stvarno voljela upoznati...no on to očito ne želi. inače, surta odlazi nazad u zg crycrycry ajde nek mu bude sretno s tim engleskim! ne ide mu baš...

jučer sam navečer gledala film the grudge 2. odličan horror! jednom sam na hrt-u bila počela gledati prvi dio i zaspala, a sad sam gledala drugi dio. zaista je odličan i preporučam ga! sad sam pogledala sve filmove koje imam i moram nagovoriti sestrinog zaručnika da mi ih još donese. a posebno lord of rings sva tri dijela i take the lead.

danas sam se malo vozila bikeom sa svojim frendom i malo smo pričali i tako...

sutra je u Žu izložba pasa na koju obavezno idem! sestra mi je posudila 10 kn za ulaz jer sam ja svoje pare potrošila za kirbaj...

maloprije sam na jednom jadnom forumu (na kojem sam banirana nakon što sam im rekla da sam im prije par mj spamirala forum i koji je totalno jadan) objavila tu izložbu u mom gradu jer nitko drugi nije i gadovi su mi obrisali i temu, banirali me i blokirali IP na njihov forum! stvarno su gadovi! taj odvratan forum možete spamirati na sljedećem linku: http://www.svijet-ljubimaca.com/forum puno spamiranja!!!

sutra vam napišem post kako je bilo na mojoj prvoj izložbi ;)

evo opet sam se malo vratila na migove... predstavljam vam:

Mikoyan MiG-35

Mikoyan MiG-35 je kreiran za sudjelovanje u Indijskom MRCA natjecanju, a treća je modifikacija postojećeg Mig-29M2.

Mig-35 je službeno prvi put napravljen kad je ruski ministar obrane, Sergey Ivanov, posjetio Lukhovitsky Machine.

Silno su mu poboljšani avioelektronika i sustav oružja, osobito novi iznimno dizajnirani Optički tragački sustav (OLS), a omogućeno mu je i obavljati samostalne više namjenske misije.

Type Multirole fighter
Manufacturer Mikoyan
Maiden flight 2007
Introduced Aero India 2007
Status On offer
Number built 1
Developed from Mikoyan MiG-29

Image Hosting by Picoodle.com



a ovo je nešto posebno...pogledajte:




see ya!

- 23:14 - Say somethin' (5) - Print - ovaj post-

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>


web blog

About...

ovo je blog na kojem pišem o zrakoplovstvu općenito i zrakoplovima zasebno. zaljubljena sam u avijaciju, zbog čega sam završila zrakoplovnu tehničku školu. najdraži zrakoplovi su mi ruski Suhoji Su-37, Su-27 i Su-47.

Kontakt:
Skype ( caspix37 ),
e-mail ( pilotkinja@mail.ru )

Image Hosting by imagefra.me
facebook: alice ex caspix

Postovi o zrakoplovstvu

Zašto avion leti
Zrakoplov
Sile koje djeluju na avion 1/2
Sile koje djeluju na avion 2/2
Aerodrom
MSA/ISA
MSA:Temperatura zraka
MSA:Gustoca zraka
MSA:Vlaznost zraka
MSA:Tlak zraka
MSA:Vjetar
Upravljanje helikopterom
Opasne pojave za zrakoplovstvo, olujni oblaci kumulonimbusi
Opasne pojave: Magla i vidljivost
Opasne pojave: Turbulencija
Opasne pojave: Zaledjivanje
Moje misljenje o zrakoplovnim nesrecama
Zrakoplovni motori
Stapni zrakoplovni motori
Mlazni zrakoplovni motori
Raketni motori
Akrobatsko letenje
Lovački avioni u Drugom svjetskom ratu
Najčešće primjenjivani materijali u izradi aviona
Instrumenti s kapsulom
Brzinomjer
Visinomjer

Moj referat - Mig-21 - ponosni vitez HRZ-a i PZO-e

Mig-21: Razvoj
Mig-21: Mane i problemi, proizvodnja
Mig-21: Nastanak,motor i naoruzanje
Mig-21: Trup, krila, rep, poklopac i stajni trap
Mig-21: Korisnici i borbeno djelovanje
Mig-21: HRZ i PZO
Mig-21: Varijante

Predstavljeni zrakoplovi
(od najstarijeg posta do najnovijeg)

MiG-21
MiG-29
F-16
F/A-18 Hornet
MiG-35
Sukhoi Su-27
F-22 Raptor
XB-70 Valkyrie
F-8 Crusader
MiG-31
North American X-15
F-15E Strike Eagle
JAS-39 Gripen
SR-71
SAAB-35 Draken
Hawker Hunter
Pilatus PC-9
Dragon Lady
f117 Nighthawk
Panavia Tornado
CASA C-212 Aviocar
Dissault Mirage 2000
Hawker Hurricane
V-22 Osprey
Airbus a320
Avro Vulcan
T-37 Tweet
Eurofighter Typhoon
B-2 Spirit
General Dynamics F-111
B-2 Condor
Suhoj Su-24
Suhoj Su-34
Suhoj Su-37
mikrolaki avion - motorni zmaj
Bell 206
F-14 Tomcat
Zivko Edge 540
Suhoj Su-47
Douglas DC-3
Iljušin Il-28
Tupoljev Tu-22M
Tupoljev Tu-98
Suhoj T-4

Image Hosting by imagefra.me

Nekoliko pjesmi koje sam napisala:

Taj dan sve nestaje

Najprije je sve bio san,
Dok nisam shvatila jedan dan,
Da snovi nisu samo noć,
Nego želje za kojima moram poć.

Tada neće biti bitno,
Da l' mi je ulica postala dom,
Ni ima li kruha na stolu mom.
Sve bit će nebitno.

I neće biti važno,
Koga želim, a kog sanjam,
Ni da li je on uistinu stvaran.
Sve bit će nevažno.

I nestat će onaj znan,
Strah od ljubavi lažne,
I sudbine poznate bolne.
Sve nestat će taj dan.

Tada neće biti bitno,
Da li mi brat još u oči laže,
Ni sestra gdje mi nestala je,
Sve bit će nebitno.

I neće biti važno,
Ko su prijatelji pravi,
Ni gdje su oni stari.
Sve bit će nevažno.

I nestat će onaj znan,
Miris lijepih uspomena,
I gorkih sjećanja.
Sve nestat će taj dan.

Ničega neće biti,
Kada k nebu krenem,
Toga dana brat će reći:
Daj poleti i za mene.

Jer taj dan - sve nestaje...

a9810twcbr25yp7118.jpg


Gube se nade

gledam u nebo,
posve sama,
grije me jedino,
ponoćna tama.

pogled mi izgubljeno luta,
tješi me povjetarac blagi,
u srcu mi avijacija,
u mislima dragi.

baš kao i zvijezde,
moji snovi imaju sjaj,
al gube se nade,
bliži se kraj.

čuva me od gore,
to zvjezdano more,
suze mi sa lica briše,
a u srce opet stare želje piše.

avione pratim,
pa u maštu svratim,
ali onda se probudim,
u okrutnu stvarnost vratim.

baš kao i zvijezde,
moji snovi imaju sjaj,
al gube se nade,
bliži se kraj.

gn6vfycuexb9okaplatm.jpg


Jesenje jutro

Mraz je zabijelio ledine,
a hladnoća srce moje,
ne volim više srce tvoje.

Magla obavija ulice grada,
baš kao sjećanja mene ovih dana,
sjetim te se, sjetim,
ljubavi stara.

Sunce se skrilo iza oblaka,
tako i moje srce u grudima,
ne traži nikog i nikog ne treba.

Hladnoća se uvukla u ulice,
kao bol u rane sve ove,
i još me boli kad te se sjetim,
davno moje.

I sunce će se vratit,
ali ljubav neće.
I hladnoća će otić,
ali rane sve ostat će.

12y81koy9gqxr3xlddd.jpg

Staroj ljubavi

dragi moj, opet sam te sanjala
i ove tihe, hladne noći.

uz sve druge sam mislila,
da preboljet ja ću tebe moći.

al sad kad njih više nema,
vidim da nisam, nisam uspjela.

još uvijek te želim jako,
još uvijek u moje snove ulaziš lako.

o nesuđena moja ljubavi,
želim te kraj sebe ove noći.

ali i danas, ja liježem u samoći,
u mislima vidim, samo tvoje oči.

i onaj osmijeh, što sneno me prene,
pa sjeti, da ti još uvijek nemaš mene.

a ja te još uvijek želim jako,
još uvijek u moje snove ti ulaziš lako.

309i8yatz0l8203i7i.jpg


btw >>> svi moji tekstovi i pjesme zasticeni su autorskim pravom (copyright) i bez izvora je nedozvoljeno kopirati bilo sto osim tekstova o zrakoplovima koje nisam sama sastavljala


ncmdai96xbve6v89t9z.jpg