unutarnje uređenje brisanih prostora

subota, 24.03.2012.

Ne lomite mi brokule



Moja mala misli da je vlak
Čuje glasove, tihe glasove
samo ih ona čuje
Čuje glasove, tihe glasove
U uho joj kliznu
Moja mala misli da je vlak
I ne zna razliku između užitka i boli
Moja mala misli da je vlak
Izlazi iz kuće i pije
Poljupci joj kao kiša
Izlazi iz kuće i pije
Poljupce kao kišu
Ona je cura iz provincije
I ne pričade ljepo
Ona jasno kaže
Da polaže dolar na srce
Ali nema dolara da plaća
Dolar po dolar svakog dana

(Leroy Preston, 1986)


Visoko nam ruke. Više od glava. Na šiljcima nije ni zeru niža. Čini se da će mi prihvatiti jednu ruku svojim dlanom gore, za provokaciju, zbog uvrede nježnošću, jer kurvinska nježnost drsko laže da je slaba. I jednu svojim dlanom dolje, da ne zaboravim da je žena. Kuhinja je prostrana, na podu je koža od krave oderane za ručak. Gibonni je kasnije došao i prekrižio ugovor. Htjela je biti prosta nekud u eter jer je Đibo imao klizavo znojavo čelo na kojem bi uganula prostu misao. Suncoklop je kasnije došao i gurao gljive jer nisu bile iste. Htio mi je staviti fosfor u hidrogen pa sam u nastupu digresije i ja došao i slomio brokulu ko od šale. Posejdon je kao hidra neka i lomi noge titanu Gaei, odgovorno je ustvrdio Ursus Minor u kraćem telefonskom razgovoru. Gledam malo kao zlobni ljenjivac Sid kako me parkira. U uzan prostor. Nekoliko centimetara do krvoprolića na jednoj strani, nekoliko centimetara do mlakih mahuna korektnosti na drugoj. One su nalik mahunama rogača. Um joj optrčava štosdemfere priče. Kad mi ne vjeruje, vjeruje u mene. I obratno. Ljuljamo se, to se tako radi. Propriocepcijski tango u konkavnom sustavu. Po dvije gladi za oboje u paru i zloguke asimptote. Sjecište je izlaz preko oboda. Kad jedno baci ono drugo i ostane zatečeno u dnu konkave, sa strepnjom iščekujući da preko oboda izviri poznato lice i misleći: Nije valjda ozlijeđeno grabežem. Samo da je neuvrijeđeno pažnjom. Nije to šaljivo, ozljedivi smo i uvredivi. A bude li neozlijeđen ozbiljno ću se uvrijediti, bude li neuvrijeđena ozbiljno će me ozlijediti. Iza uma, iza boga, ima jedna modra rijeka.

- 07:20 - Reci? (2) - Ispiši - Komentari - Postlink

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Hit Counter