dear diary

< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
dear diary

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

21.05.2007., ponedjeljak

VRATIJA SE SIME :))

Danas je opet dan da se nasa Kike vrati blogu..Toliko dugu me nije bilo ja jadna zaboravila koji mi password :) al eto sitila se i eto me....Svima koji me citaju i koji me ne citaju jos-vasa pogreska veliki pozdrav iz Ljubljane di je fino i lipo al i onako nekako seljacki katkad nepodnosljivo.Veliki plus danas je koncert Gotan Projecta na kojeg iden i ja -naravno :) i kojeg se i puno veselim.Moram rec da je u petom misecu bas i bilo nekih koncerata pa je i Lj -the velegrad malo zivnuo al ne za dugo. A i bili su samo supersonicni koncerti pocevsi sa Cecom, pa Mile Kiticem etc ....onda malo Oliver i Dupini pa Petar Graso a na kraju jos Tose Proeski ...I onda neka netko kaze da se tu ne voli bivsa juga cccc...U glavnom jer imam takvu sricu ili nesricu da zivin bas blizu tih Krizanka di su ti koncerti mogu katkad molit kad ce vise prestat to lupetanje ili sidit sa malo alkica na teraci i uzivat :).Koji gusti.
U zadnje vrime se je prominilo toliko toga da uopce ne znam di pocet ....od minjanja posla, do zaljubljivanja pa odljubljivanja pa opet zaljubljivanja ....ufff tesko katkad i samo zivit.
U glavnom prvi post je uvik nesto blabla i eto ...moram malo upast opet u taj djir pisanja pa ce bit ok. valjda.ko voli nek izvoli- citat al ko ne nema veze.lupetanje u prazno bi rekla moja mater.headbang

U glavnom za prvi put to i citamo se skoro ....
strijelac di je pome btw ..jel se vratila u virtualni zivot :) ? aj je lipo pozdravi ....


Vasa iz sveg srca Kikewave
- 17:45 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>