dear diary

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
dear diary

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

11.12.2005., nedjelja

bemu misa i taj blog :)

eo me.da vam prvo ispricam storiju.jucer napisala blog bas onak ducacak i sve i eto hocu ga objavit i eto page cant be displayed ili nesto tako ..znate sta tako sam se naljutila da sam odma sasila jedno dvi kockice bajadere...koja je btw moja omiljena cokojada ako mi netko bude ka htio nesto poklonit za bozic.hehhehe svaka je isprika dobra bi reka moj caca.:)))

eo jucer sam pisala o gledanju filmova al mi se dans ne da ponavljat stare storije zato cu udrit novu.:)

danas sam naime bila na baby boom zabavi:))) moram rec da to nije moja babz boom zabava al je bila moja prva....ok moram i rec da je ta ka zabava inace prije rodjenja diteta-ta je bila iza al ipak bilo je super..nasle smo se mi par mama, jedna buduca i nas 3 udavace :)) i cakulalae cilo popodne...bilo je super...naravno je bilo i smija i plakanja dice koji su isto uzivali ka mi.
onda smo nas tri udavace bile malo down ....nismo jos udane, pa nemamo muzeve, pa posla, pa stana itd....i isle smo malo po gradu vidit sta ima.moram pomenut da ima u ljubljani svake godine super novogodisnji sajam. sve je lipo okiceno bas sa nekom pravom mirom kica i puno ima raznoraznih stantova...sta je opet mmm barem za zenski dio publike :).
i tako smo hodale malo okolo i gledale te neke cickarije i uz tu setnju sasile svaka po dva kuvana vina..osim mene ja ipak padam na zestoko....ja sam pila medeno rakijicu..i moram rec da je posli tih rakijica i vina tuga nestala i lipo smo otisle ca doma.

eo sad sam opet doma na toplome, posudila sam super dva filmica..jednu dramu i jedan triler i tako to..naime vec godinu dana sam uclanjena u neki video klub u kvartu i uzimam filomove onak kako kad al sad kad mi je bija dragi uzimali smo vise filmova i tako sam dobila neku golden karticu i tako su mi filmovi malo jeftiniji i ja to iskoristavam jako dobro do sad:)))






mah mah svimaaa

- 22:25 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>