SAPUNICA PIJANIH BUDALA

ponedjeljak, 09.04.2007.

Kada radimo party za ekipu....

Eto ga na... ja fakat nemam riječi, kaj samo ja pišem postove... ove ostale budale niš! Očito sam ja najveća smijeh.

Pa kao što piše u predhodnom postu, bio je mali tulum kod Maje i Hrca. Ono sve u svemu bilo je dobro, zna biti i bolje ali eto ga kaj je tu je...nije ni kod nas sve SAVRŠENO. Neki su bili usrane volje.... neki su malo previše potegli, pa onda rigoleto, a neki se jednostavno nisu pojavili... i tako to rolleyes...

Naši domaćini Maja i Hrc trudili su se malo podići atmosferu, al nije baš išlo, očito je svako bio u svom filmu.
Bila nam je jedna zanimljiva curka na tulumu, neko ko nije često s nama.... Marina (sestrična od Hrca i Maje). Ma Marinica nam je malo previše potegla, pa je bila zadužena za onaj dio s rigoletom. A čujte, neko mora i to...smijeh. Rekla je da smo joj zgadili alkohol.... Hehe smijeh to sam i ja rekla kad sam se tak dokrajčila, držalo me neko vrijeme...i sad opet, samo kaj sad znam stat na kočnicuyes.

Nemremo se baš pohvaliti...bili smo na okupu do 12...kasnije svi u krpe, dobro neki su još partyjali u krevetu... (haha smijeh znate vi o kome ja pričam). Al ja znam za sebe da sam brzo zaspala...

Iskreno se nadam da će sljedeći tulum biti malo veseliji...i nek se Marta više naloče... Čovječe tu malu nikak napiti....ili pije malo...ili ne pije niš, a i kad pije može cugnut...(više od Fanjeka u svakom slučaju)smijeh.

Uskrs... svi smo ga proveli sa svojim familijama, iako smo se Marta i ja morale vidjeti i taj dan jel inaće nebi preživjele. Neznam kak bu to sve hodalo kad će ona nama pobjeći na turneje... Engleska, Češka.... i Bog te pitaj kaj još. Brijem da bu nam Hrc u velikoj depri, ko i ja...no


To bi bilo sve od mene.... Mony The Kokoš....

Još samo slikice....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 23:34 - Komentari (21) - Isprintaj - #