p i g m a l i o n

četvrtak, 05.03.2015.

Volja za životom

Volim život.
Volim živjeti.
Želim voljeti i živjeti tako svaki dan.
Takav sam od rođenja, od kada znam za sebe.

Ali,.... ljudi oko mene, koji nemaju zrnca srca, smataraju me naivnim, iskoriste me.
Bez obzira na to, sjetim se da:

Volim život.
Volim živjeti.
Želim voljeti i živjeti tako svaki dan.
Takav sam od rođenja, od kada znam za sebe.

Želim se vratiti ovome svome stanju. Uništava me tuđa podmuklost, nevjerovanje, prebacivanje krivnje,....
Neke osobe u mome životu, ne zaslužuju, da budem kraj njih,.....

Dolazi vrijeme teških odluka, želim preživjeti,.....
- 18:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.