p i g m a l i o n

nedjelja, 06.11.2011.

......neka mi je živ moj blog.....

Puno mi govori, ovaj moj skromno-siromašni blog.... o mojoj bliskoj prošlosti....

Ove moje teme na mom blogu, mogu mi ispričati..... da znam gdje sam bio, kakav sam bio, što sam prošao..... i da ipak.... sada, nakon svega..... da bih trebao biti zadovoljan.....
Pozz....



Uh, nešto mi došlo, pa 2. dio ovoga posta, slijedi............. sada!!

Eh, da..... uglavnom sam takav, da ništa u ovome svijetu ne razumijem do kraja, niti sve shvaćam jako brzo..... uvijek mi treba vremena...... ali za jedno sam siguran; uvijek je neka pjesma u meni. Večeras je to ova pjesma ( to nije pjesma o ljubavi, čini mi se da je to jedna optimistična pjesma, na neki način, pjesma o vječnosti i za vječnost - prava stvar );

you get what you give

I još nešto. Treba pisati, kada se može, kada se ima inspiracije. Tako,..... napisao bih i ovo........Npr. slušajući pjesme o zaljubljenosti, uvijek možeš biti zaljubljen - a to je tako žestok osjećaj..... :D
- 18:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.