p i g m a l i o n

subota, 29.03.2008.

.....idem prema 34.-oj....a..........

....nikome, ništa ne valjam....svijet mi se okreće naglavačke....... kao da me cijeli svijet hoće vratiti u moju početnu točku.... sve i svakoga zanimaju moje slabosti... kako bi me mogli optužiti, okriviti, odjebati..... nisam više pametan..... zar sam toliko loš? ...nisam ja neki idealizam..... ali u koliko god mjeri i bio ( nedokazano) slabić [ što je u biti jedno od mojih lica] ...... ja sam samo čovjek..... osjećam se kao da će me netko ili nešto uništiti... zašto?..... jer samo zato što svi nosimo te jebene maske.... umoran sam ..... ili neumoran ...svejedno.... znam, znam da me netko hoće promijeniti .... iz mog skoro 34. godišnjeg bića koje je naučilo funkcionirati na sebi svojstven način....
- 07:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.