p i g m a l i o n

subota, 07.04.2007.

nije mi namjera objavljivati svoje tekstove, ovakove vrste . ovaj put ovako jer mi je to alternativa dugom nepisanju

E G O

- onaj, ona, ono, što me bude htilo pobijediti, .... neka proba likovati nada mnom.............


- jer ne budem prihvatio poraz........


- jer onaj, ona, ono...... neće biti onakovo što zaslužuje da me pobijedi...........


- stanje uma, svijesti..... da li može prestati ili zauvijek može ostati?.... tu u meni, pokraj mene, moje darovano uobličeno egoistično ja....


- ili traži mir i spokoj............ovakovo nesavršeno, nezgotovljeno, nezasitno vječito teži, težeći miru i spokoju


- dok samo ponovno zaživi iz cikličnog, tihog sna ..........


- pitajući se vječito od čega je ta želja što ga vraća u život.... opet, i opet, ponovno, ponovno nanovo, ne imati kraja,....misliti da si ograničen.... a težiti neograničenome..... patnja.... uspjeh.... što je to?

- želja načinjena od odgovora:

ne želim kraj..........želim ponovno, ponovno sve, sve....

- težiti, čemu težiti nego tragati i živjeti za svojim drugim ja, od koga me odvojiše pri rođenju.........



30. ožujka 2007.
- 23:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.