MeMeNtO MoRi!

ponedjeljak, 29.05.2006.

LEANDRKA...:)



To sam shvatila jučer... i imam to na mobitelu.... (ti glumiš kromanjonku...:)) i kad smo u dvorani glumili onog klinca sa slike i kad si ti glumila glupu kurvu with fake boobs...:)



To sam shvatila u nedjelju...(da je obrnuto...:))... jadni papiri...:(



Ovo je tako istina... i zato mi ne seri....



You disturb me... ahahaha...ne mogu vjerovat da sam ovo našla...:)ahahaaha



Pogledaš na pod i vidiš Emily...hello? How are you??? Nothing Im just stretching...:)



Šteta što nisam ništa od toga...:)




Mislim da je bilo nešto drugo...:)ČETKICA...:)kako smo se tome smijale...ahahaha...:)




To sam često mislila...ali ti si mi uvijek pomogla...:)



I zadnje za dotičnu osobu....:)



ahahahaha...i sam si rekao da ti ne smeta....naughty


Đenja...

- 23:35 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>