Objavljeno: nedjelja, 07.10.2007.

Tour De Šoderica

Ideja je postojala već od davnih dana da bi išli biciklima na Šodericu. Šoderica je udaljena oko 60-ak Km od Bjelovara, možda više, a možda i manje.
5.10.2007.
Dan prije u parku smo se dogovorili da idemo na Šodericu, taj dan(4.10) je bio za dogovor što ćemo nositi i što nam sve treba.
Petak, u 9:30 smo krenuli iz Bjelovara i prvo gdje smo stali bilo je u Billi, Kruno je kupio mandarine i slijedeće gdje smo stali na benzinskoj Šola da napumpamo gume. I napokon mi krenuli dalje......
Jedno duže stajanje na putu do Šoderice bilo je u Novigradu. Tamo smo kupili banane da povratimo malo energije, a Denis si je kupio Red Bull da mu da krila. Kad smo dalje krenuli počela je kiša padati, na početku je lagano padala i zatim je sve jače i morali smo stati na benzinskoj u Sigetecu. Dok se malo smirila ali ipak je još padala, krenuli smo dalje...
Baš smo Kruno i ja komentirali kak imamo Haro bicikle pa je Kruno rekao da smo "Haro Testing Team"... Kruno ima V1, Denis V4, a ja V2, još nam je samo trebao jedan koji ima V3 i bili bi kompletni sa Haro V seriom bicikala.


Image Hosted by ImageShack.us
MY BIKE

I evo stigli mi na Šodericu... U vikendici smo se raspremili, naložili vatru u kaminu da nam bude toplo i malo se odmorili i zatim smo krenuli u dučan, u shoping... Navece smo jeli i ugodno se smjestili ispred tv-a i u isčekivanju čekali film Aleksandar Makedonski. Film je bio dosadan, ja sam zaspao pred tv-om, oni su odgledali do kraja...

Image Hosted by ImageShack.us
Morali smo ih zaključati da ne bi netko preko noći malo zalutao.......

6.10.2007
Stigao je i novi dan... Dan za polazak u Bjelovar... Probudili smo se oko 8:30, mislim ja sam se probudio, oni su malo ranije. Doručkovali smo, malo gledali tv i čekali da Krunini baka i djed dođu da naprave ručak, krunin djed je radio roštilj... Za to vrijeme kad se radio ručak mi smo krenuli u obilazak Šoderice, obišli smo sve u roku od sat vremena. Vratili smo se za vrijeme ručka, dobro se najeli i polako samo se pakirali za polazak...

Image Hosted by ImageShack.us
DENISOV BIKE

Image Hosted by ImageShack.us
Kruno i njegov bike

Krenuli smo oko 14:15... Pri povratku smo stali u Novigradu i obavili istu proceduru kao i na početku, pojeli banane i Denis si je kupio Red Bull... I tako smo se mi vozili sve dok nismo došli do Bjelovara...

Image Hosted by ImageShack.us


Kad smo prošli Čurlovac, nešto manje od 16km od Bjelovara išli smo šumskim putem i bilo je ZAKON... i izbili smo u Zvjercima... došli smo do parka i dogovarali smo se koja nam je slijedeća destinacija i onda smo krenuli svatko svojim putem...

Još sam naveće išao kod Petre i Lele na rođendan... Kasnije smo svratili do grada.. I za sve ukupno bilo je ZAKON...



BY - B1

- 23:01 - Angel Pray... (26) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.