Objavljeno: srijeda, 03.10.2007.

napokon...

eh da...evo napokon post...i to by B2...bas i nemam neku inspricaju...al evo...B1 mi je svojim proslim postom dao ideju...sad cu ja malo napisat o svom sportu sta ga treniram i tak malo...pa da krenem?daaaaaaaaaaaaaaaa...hehehe........
Krenuvsi u peti razred odlucio sam krenut trenirat nogomet,i to u nk bjelovar...nakon 4 godine...odlucio sam otici,prvenstveno zbgo nezadovoljstva s trenerima,prevelikom clanarinom i zbog losi odnosa svih ljudi u klubu...jedino je ekipa bila dobra...ali sve ostalo koma...dok je sad tamo sve to puno drukcije...napokon je organizirano kak treba...dakle...nakon te 4 godine presao sam u nk brezovac...hm...tamo sam odigrao jednu cijelu sezonu...na pocetku mi je tamo bilo odlicno...ali s vremenom se ekipa malo raspala...i klub je dosta lose funkcionirao pa sam na poziv frenda presao i nk bilogorac...gdje treniram i danas...i prezadovoljan sam...sve je odlicno...od trenera,suigraca,ljudi u klubu,ljudi iz trojstva,sve je zbilja odlicno...i mislim ostat u trojstvu dok god budem mogao igrat za juniore...kroz karijeru sam igrao na raznim mjesatima u ekipi...od stopera,veznog pa do napadaca...stopera nisam nikad volio igrat...a ne volim ni danas...ali zato najdraza pozicija mi je ona koju trenutno igram...zadnji vezni...iako treba puno trcat i puno obaveza ima u igri...ali mi je to najbolja pozicija...eto...to bi bilo ukratko to o mojoj "karijeri"...sad cu stavit jos koju sliku od meni najboljih igraca i kopacki...i to bi bilo to...bar imate sta za citat...makar nevjerujem da puno ljudi to i zanima...al eto...


moj najdrazi klub...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

najbolje kopackeee....imam iste takve ali skroz crne...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

najbolji igraci na svijetu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj klub...
Image Hosted by ImageShack.us

- 19:21 - Angel Pray... (13) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.