Objavljeno: ponedjeljak, 03.09.2007.

napokon nest i od mene...

E da,ak ne kuzite naslov,ja cu vam pojasnit.Naslov govori to da napokon i ja,B2,pisem svoj prvi post na ovom nasem blogu.EH,o cemu cu pisat,paaaa...pisat cu od danu provedenom kod B1...hehe...neznam ni otkud da pocnem....haha...Najbolje odpocetka...negdje davno jos u rano proljece ove godine,dogovarali se nas dvojica da budemo krecili sobu kod B1,i tak,nakraju dogovor pao da to bude po ljetu,kad njegovi(starci) odu na more...i onda se to i dogodilo...otisli oni,a nisu ni slutili sta ce se doma dogadatnut...hehe...i nakraju smo se odlucili da u utorak idem kod B1 i ostanem do srijede,(osto bi ja i duze,ali sam morao ic na dinamo:werderhrvatskanut)...
I da napokon pocnem ono glavno...sjedimo mi tak u ponedjeljak navecer u parku...i vec trebali skoro ic doma,kad kaze B1,ajd ti odma kod mene...i nije me ni trebo puno nagovarat i ajd...prvo kod mene da uzmem sve stvari...i napokon uz prigovore moje stare kud tak kasno idem smo krenuli...al vec nakon sto smo se malo udaljili B1 se sjetio da sam zaboravio joystick(ak se tak pise) za PS2,i ajd,vratio se ja i po to...i tak napokon nekak dosli kod B1 vec negdje oko 12 u noci...e da jos da napomenem da je na putu kuc B1 iso na moj prijedlog isprobavat akrobacije na novom biciklu(2500kn) i svino zadnju felgu i lanacbang..i to bi bilo to o ponedjeljku...font>
Utorak:
Budenje moje oko pol 10,a B1 se šrpbudio i prije al me nije htio probudit,a reko sam mu da moranamcor...i tak nakon sto smo se nadoruckovali skuzili smo da nema vodeheadbangheadbangthumbupbang...i sta sad...a za pocetak nist...krenuli smo na krecenje...i tak sam ja krecio,B1 me zaje****, a nakraju je otiso pokusat slozit pumpu da povuce vodu,al nije uspio...ja sam za to vrijeme dovrsavoi krecenje...i tako nakon njegovog neuspjelog pokusaja popravka i mog zavrsetka krecenja bacili smo se na ciscenje sobe,i zacas smo to sredili,al naravno B1 je dobio novu ideju,htjeo je da promjenimo uticnice i predkidac za svijetlo...i ajd....promjenili mi to...i idemo mi probat el radi,al vrag nece...i nece i nece...i nadem ja osigurac drapio...zamjenim osigurac,uskljucim sklopku,kad ono puknucubum,osigurac drapi,i sta je sad,dodemo ,mi u sobu,i nademo mi kvar,B1 krivo spojio zice,al najgore od svega nema doma osiguraca drugih,i sta sad???...
ma i za to imamo rjesenje,tak i tak smo to popodne planirali ic u grad da odveze bicikl na popravak pa se sjetio da cemo osigurace uzet usput kod njegove bake...i tak mi krenuli u grad,kad vidim ja sprema se kisa i nevrijeme...al moj pametni kompic B1 kaze:'ma kakva kisa,nece bit kise'...reko dobro ajd nece...i tak uzeli kod njegove bake osigurace i sve super...al vidim ja nece bit dobro kisa sam sto ne pocne,reko ajmo natrag,al ne...on navalio idemo u grad,i krenuli mi u grad,i samo sta smo napravili par metara udri pljusak,i sta sad?...a nist kad smo vec pokisli ajmo do grada,i dosli mi u bike shop,kad kaze lik,necu ja popravljat to,moras kod pazura odvest...al pazur nije radio tak kasno...i sad nas dvojica tak mokri ajmo natrag 6km,kod B1 doma...i dosli mi nekak,presvukli se osusili...i sta sad...naravno prvo slozili osigurace da imamo struje...i onda B1 predlozio da probamo slozit vodovod...i iako smo se s tim mucili do 12 u noci,iako je voda meni skoro izbila zube(znam da ne vjerujete,al to je trebalo vidjet)...nakraju nismo uspjeli slozit...i potreseni tim tragicnim dogadajem smrdljivi(jer nismo imali vode da se operemoroflnut)otisli spavat...strong>Srijeda...nista posebno..ujutro se probudili...malo gledali TV,igrali playstation,B1 malo pospremo kucu i nakraju smo morali ic...ja doma jer sam iso na utakmicu,a B1 je vozio bicikl pazuru,i tak ja prvo iso s njim odvest bic,i njega odvest na governalu u zvijerce kod bratica..i onda doma...i evo...valjda ce ovo netko procitata...al nije moglo krace....a i zao mi je sta nemam neke slike da vidite sta smo radili...al probat cu stavit ovak neku drugu...pozzz od B2...

nixa jos i danas boli glava od previse alkohola...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
na satu hrvatskog jezika...nakon sto je pola razreda dobilo 1...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a ovo su nasa braca i sestre...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 20:59 - Angel Pray... (12) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.